2008/05/10

人試我又試~burgeroom


真的是人試我又試,見到博友一篇《迷失加路連山道《burgeroom》我又試!》 介紹此店,興趣就來,今天沒事幹就去試一下囉~呵


1. 不想飲汽水(汽水怪都會有不想飲的時候…詭異啊…),點了個加柏千奴,沒啥特別,特別在有點苦?﹗

2. 不想吃紅肉關係點了軟殼蟹漢堡,嘩,真係成隻蟹放入包中間,連其他配料如生菜、蕃茄、牛油果和一大pat醬汁是十分之巨型的說…,難怪要用竹枝定型才端上枱。之但係呢,揀飲擇食如本人當然會挑一挑才放口:將生菜和牛油果挑走,「瘦身」後的漢堡勉強放得入我強大的血盤大口,還是很巨啊﹗軟殼蟹炸得十分香脆, 兼且是肉/蟹味鮮甜,絕不是營養不良的款式,很不錯。最初有點擔心漢堡會十萬個油膩,但吃下去又ok喎,也許是包和醬汁吸了蟹炸後的油吧…。那兩片包鬆鬆軟軟的,和平時漢堡包質地不盡相同,個人覺得店家用的兩片比平時的更好吃~

3 & 4:芝士條~芝士怪如本人一見當然會棄薯條而取之囉。吃下去芝士味不算很濃,然而芝士「煙煙unun」,外皮又炸得香脆,比雞記那個把鬼芝士波像樣得多。(8/2/12後按:話實愛蘭爾瘋薯個芝士條也很不錯說…)

今次是一心去試,於是冒著爆肚危機又叫漢堡又叫小食。然而食完個包其實已飽了九成九,這個芝士條吃了一兩條已吃不下,我想下次最好是和友人些牙,才不致浪費呢…

此店的漢堡可說是本人試過幾家較貴價的店中感覺最好,要挑剔就是漏單囉(怎麼我食壽司又漏…食漢堡又漏…)…。話說此店是客人先去cashier點食物,之後店員會將食物端到客人桌上,但他們又不會如Mos Burger般給客人一個號碼牌,可能是因為店的枱不多,店員一時三刻都不會記錯吧…。之但係呢,本人的芝士條就是漏單了(看上面的照片的時間,我足足等了半個鐘才有啊﹗),我懷疑,是因為入店的人多,而我也不好意思人少少卻霸張四人枱,前前後後共轉了位三次,於是店員將本來是我點的食物送了去別枱的…唯 有本人動身去催囉…唉…。結論是:買完後的單不要丟掉,要是漏了單也方便追啊﹗

Burgeroom@開飯 另一篇:再訪Burgeroom之夜麻麻食早餐
食+點解…點解會合格?﹗<<<<好好味的軟殼蟹漢堡耶﹗

其實我唔記得漢堡包文係咪得咁多之:
平民美食之旅 (騎騎呢呢的freshness burger)
9拍試食記~Mos Burger
*************************************************
之前試過老尖的「上壽司」(見舊文《 一個人到上壽司high tea 》),還狐疑和西灣河的店是不是有關係…。今天去試了一試(我今天吃到快要爆肚了…),發現應該是沒關係的…吧…

這都不是重點了,重點是…發現有個菜叫「禽獸拉麵」(照片有點濛…),很有創意喎…orz…

12 則留言:

  1. 等我陣間去試試先~

    11th May 2008 11:55 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 試得過呀呢間﹗

      11th May 2008 20:27 PM

      刪除

  2. 我試完之後先發覺雜誌推介芝士薯條,可恨呀~

    11th May 2008 14:21 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 好明顯這是一個俾你再去挑戰的藉口﹗

      11th May 2008 20:28 PM

      刪除

  3. 芝士條…我又有理由去一趟了 XD

    11th May 2008 16:00 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 讓我回一次帶:暗粉測試: 以上對白出自那一篇﹗~~~XDDDDDD

      11th May 2008 20:31 PM

      刪除
  4. 黯然銷魂飯9/2/13 20:30


    呢間BURGEROOM係唔錯的,係價錢較貴

    12th May 2008 00:17 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架,飲品、漢堡和小食各一差不多一百蚊,不過佢料足又好味,服務不錯(唔計佢漏我單的話),耐不耐食一次當係獎勵自己都好既…

      12th May 2008 23:42 PM

      刪除
  5. 芝士條有香料係面咁都好似幾正...
    蟹包真係好吸引...

    12th May 2008 11:24 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過少少失望係芝士條的芝士味不太香濃囉…
      蟹包正呀…有機會一定要試﹗呢個配搭幾新鮮的說…

      12th May 2008 23:43 PM

      刪除
  6. 李小球9/2/13 20:32

    禽獸拉麵......係因為佢加左鈣所以禽獸嗎 OTZ

    13th May 2008 09:50 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該有雞、豬呀咁架…
      我見到個餐牌真係笑了…

      13th May 2008 23:51 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD