2008/05/31

一起「征服世界(武林)」吧!

前前言(from影大):前幾天說起 《征服世界是可能的嗎?》,果然,好多朋友童年夢想都係征服世界,或者當惡黨CEO,既然大家志同道合,這次,我們來個征服世界大普查吧!各位可以依例回答或者加減問題,說明大家的征服世界大志就可以了!來吧!

前言:其實,可能…看得武俠劇太多,小時我常幻想自己是武林高手,一統天下,獨步武林…orz…


(變了武俠劇版,算不算離題呢?﹗哈哈哈,其實我不是看很多動漫的,搭不了嗲耶…)

1. 什麼時候開始想征服世界?

小學…掛?總覺得表面平凡但暗藏奇技,殺(壞)人不見血的江湖俠士很有型有款的說。

2. 征服世界為了什麼?

做武林盟主打敗敗壞武林風氣的邪魔外道。

不過諗諗吓,統領一班人一點也不容易…我想我都係support阿盟主好了…

3. 你做過最接近征服世界的事?

和小弟一人拿起一支木條(當年老爸在家攪DIY裝修)和披上毛巾被扮古裝人,互相對打苦練武功…

4. 人才、資源、技術力,三者中那樣最重要?

資源﹗且看蝙蝠俠有幾多強勁武器,我覺得他唔使點練身手光靠武器都夠打敗壞人。反觀餐搵餐食餐餐清的蛛蛛俠

有錢使得鬼推磨,有$$$$$$自不然能吸引人材和技術(現代化了…江湖俠士不是這麼銅臭的…嗚…)

5. 怕有英雄人物出來嗎?

不怕。實在我覺得亦正亦邪的角色很有型…我prefer做得閒幫吓啲正義行友打壞人,平時我行我素的邪派人物…

6. 有沒有找過其他志同道合的人合作達成夢想?

如上,做半生心血苦苦守城的郭靖太辛苦,倒不如好似楊過咁有事先幫吓手唔好?啊…似令狐沖更爽,楊過被人砍手,無陰公…

7. 暫時在征服世界之路上最大困難是?

找一個合理的理由。好地地做乜要征服人家呢?征服完又要manage…

8. 秘密基地想設在那兒?

神鵰》個古墓好得,簡直係最危險既地方就係最安全…

9. 你覺得征略作戰有什麼必要器材?

首先是練成絕世武功…

(我想問《葵花寶典》男仕練就要自_,咁女子呢?)

10. 如果你可以當一個惡黨首領,會選那個組織?

Batman請人幫手嗎?

其實古墓派啲武功都幾勁,再唔係峨眉派我都ok架…

11. 你最欣賞最想招攬的惡黨幹部?

阿Bruce屋企個管家Alfred…

12. 什麼時候,你會打消征服世界的念頭?

每次睇完《倚天屠龍記》,覺得張無忌係無咁大個頭去戴咁大頂帽,雖然就他是半推半就去做教主甚麼的,不過佢真係無skill,屎到暈。

就是說,本人不是甚麼管理良才,難怪…我熱愛的武林人物都是閒雲野鶴型的囉…

征服世界的同行敵手:
一起「征服世界」吧!(shawdozo)
一起「征服世界」吧之黑暗企業篇(帕拉汀)
一起「征服世界」吧!(逸之)
一起「征服世界」吧! Blog Tag(飛天火羽)
一起「征服世界」吧! (獨臂)
一起「征服世界」吧!(穆仔)
一起「征服世界」吧! (havangel)
世界征服バトン (ishi)
一起「征服世界」吧!(Blog Tag) (仁兄)

32 則留言:

  1. 帕拉汀10/2/13 20:20

    金庸群俠中最有義氣的,個人覺得是喬峰,搵他做拍擋最好,打架永遠佢行先~
    當然加多位醫療人員好似平一指便仲好

    31st May 2008 23:08 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 張無忌都ok架,個人「淋善」,又曉醫術,對人無機心,俾人老點都唔知…
      做朋友啦喎,我prefer令狐沖、楊過那款平時攪攪笑笑(或曰吊兒郎噹?),有事就義字當頭…
      有得講有得笑嘛…

      2nd Jun 2008 12:37 PM

      刪除
  2. Mr RiceBall10/2/13 20:21

    我想要做拿倚天劍的令孤少俠,要王語嫣當我的軍師,用破掌式打敗郭靖楊過,火燒桃花島和神龍島,征服了世界後就跟小昭一起隱居

    31st May 2008 23:46 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 倚天劍喺手就不如順手搶埋屠龍刀,整番份九陰真經出來吧~
      咪話,如果俾我拜到黃島主做師父都唔錯,脾氣係怪啲(咁我都唔正常…卡卡),但佢真係勁有學識…
      其實呢,講住既話…絕代雙驕個移花宮都不錯的…
      小昭…原來你buy混血美女的…哈哈…

      2nd Jun 2008 12:39 PM

      刪除
  3. 實在恍然大悟!
    的確搵管家伯伯入隊,好過搵敗家的Bruce啊!
    (他只會拐小孩回家給阿發湊大)
    持家有道又管得好盤數,果然好路數!

    1st Jun 2008 03:42 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿發真係管得頭頭是道架,次次阿bruce要乜佢都俾到乜,由家事到武器佢都take care得超好…我覺得bruce/batman咁勁,阿發佔好大功勞的說…

      2nd Jun 2008 12:41 PM

      刪除

  4. "12. 什麼時候,你會打消征服世界的念頭?"
    暫時還沒有, 征服世界, 統治地球, 一直是本人的目標.
    XDDDDDDDD

    1st Jun 2008 04:42 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 那你還不快加入征服世界同業協會(笑)

      1st Jun 2008 10:29 AM

      刪除
    2. re:ken

      突然諗起秋官首歌:
      神奇大帝主宰太空…三位忠心戰士…
      (哈哈…你要請人幫手嗎?)

      2nd Jun 2008 12:42 PM

      刪除
    3. re:shadowzo

      這個要點樣入會?

      3rd Jun 2008 09:44 AM

      刪除

  5. 做BATMAN 的拍擋都係命唔長..
    漫畫ROBIN 都換左幾代.
    武林人物,我最愛是令狐沖.太閒雲野鶴了,征服世界,始終找邪派比較適合...(雖然邪派真係冇咩好打的..)

    1st Jun 2008 09:26 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. batman都改朝換代咗好多次既…其實…
      我諗俾著我有個岳不群咁既偽君子師父,攪到妻離子散就為咗做武林盟主,真係心都淡晒,仲爭乜鬼…
      征服世界既野心家除咗邪教教主,教有正派掌門既,笑傲江湖最好睇係正邪難分界,原來SUPPOSE係奸既都可以係忠架﹗

      3rd Jun 2008 09:43 AM

      刪除
  6. 要先征服世界,還是應征服武林~~~
    女生找上Bruce就不要做管家了,改做老婆實際點?如果年齡沒問題的話(笑)

    1st Jun 2008 10:35 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿BRUCE都唔係好大年紀JE…
      不過佢又要做生意,又要做BATMAN,我驚佢無時間睇住個老婆,老婆悶得濟叫阿發同佢DESIGN個造型去攪吓事…攪不好會做咗老公BATMAN個敵人啊…

      3rd Jun 2008 09:45 AM

      刪除
  7. 李小球10/2/13 20:23

    >>我想問《葵花寶典》男仕練就要自_,咁女子呢?
    女子可能係去打荷爾蒙針變男人然後再自__?
    XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    1st Jun 2008 12:39 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呃…這樣…
      練成之後…我是男還是女?﹗
      還是…女子要…向子宮下手?

      3rd Jun 2008 09:47 AM

      刪除
  8. XD 變了武俠版當然唔係離題,不過你好似冇乜征服世界的野心喎!! Come on~ It is possible!!! (變左小太空人計劃...)

    1st Jun 2008 23:04 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確我是無乜野心的…同埋唔想揹太多責任上身…
      蛛蛛俠都有講,越大力量,越大責任呀…

      3rd Jun 2008 09:48 AM

      刪除

  9. 做武俠人物……我想做老頑童多d

    2nd Jun 2008 01:35 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. oh…你要同英姑和一燈大師做鄰居喎…

      3rd Jun 2008 09:55 AM

      刪除
  10. 其實小時候思想始終是善良的,是有征服世界的心,不過都是向善的出發,例如想自己成為卡通中的英雄,很強,為和平而戰,打敗壞人,之後成為世界的王,這個世界就從此天下太平下去……還記得以前被人錄下了小時候的聲音,小時候曾大叫:「我要保衛這個銀河系!」現在,真的沒有這個心。
    有的!不過這句說話可能有點改,就是「我要毁滅這個太陽系!」雖然自己信了耶穌做了基督徒,不過不代表自己很善良,可能,成了成年人久了,知道人間的邪惡,都是人類自己做出來,現實中的警察,不是電影中拼命的成龍,可能,真正為人類好,就是毁減這個世界,讓所有壞人死,脫離這個人間地獄,不要因為自己的罪,別人的罪,而互相苦了大家。
    信了耶穌,很像都是等待耶穌回來收回這個罪惡的世界,而所有基督徒可以回到神的當中,不知有什麼可以改類世界,可能世界不會變,是要人的心變才能,我信福音可改變我,不過我不相信福音可以改變世界,因為其他人可以不信,毁滅世界吧!反正世界沒有什麼讓人留戀,回到上帝那裡還好。

    5th Jun 2008 21:54 PM

    回覆刪除
    回覆

    1. 我小時候志願是隨那水看的節目而變的,看五星戰隊就想保衛地球,睇武俠劇就想做武林人士,睇壹號皇庭想做律師…哈哈…那時候我是無乜大志,同埋三分鐘熱度的說…
      雖然我覺得邪派較型,還好沒想還催毀霸佔人家甚麼的,我係羨慕黃藥師、風清揚(這個不算邪?﹗)一類我行我素的,鐘意就出來幫吓啲後輩,無事就閃人走咗去…人大了更覺他們生活寫意,到底現實生活壓力大,而且…看來都不可能不工作呢…Orz

      6th Jun 2008 00:06 AM

      刪除
    2. 要好像東邪、風清揚好難,基本上要好有錢,武功可能都是其次,我覺得現實世界都有這種人,可能是隱形富豪,又或者金庸身邊的人……他老表蔡蘭。

      6th Jun 2008 21:53 PM

      刪除
    3. 其實我成日都諗點解啲武林門派無乜營生,但都可以養咁多人,仲可以有銀兩俾弟子帶在身闖江湖
      蔡san真係幾世外高人feel…

      7th Jun 2008 21:36 PM

      刪除
    4. 金庸有解釋過,好像武當,華山等因為他們都是大地主,所以一直是有錢的,而另外一些俠客,我個人認為,因為他們都是有劫富濟貧,同時自己窮,所以自己也「救濟」自己而有錢的,如洪七公,什至如老溫寫的「七大寇」主角沈虎禪自己都是一個賊,所以打劫回來的錢自然可以維生。
      再細想,做得俠客,都理應有錢,不然怎會有空去爭個天下第一?所以有時覺得日本武士道比較合邏輯,因為那些劍客去比鬥,為的是自己背後的老闆,為後面的靠山而戰,有點像下屬為公司,或戰國時的刺客劍客食客,又同時覺得老溫黃易比較為俠客維生方面想得周到,如老溫會寫他筆下的俠客有職業如捕快、賊,及有諸多門派都如一間間公司似的,而黃易的徐子陵及寇仲,都要為「搵食」而煩腦,而去投靠有勢力人士。

      7th Jun 2008 23:09 PM

      刪除
    5. 咁攪笑?大地主…都係,收租就有錢俾啲弟子闖江湖…
      洪七公等丐幫中人應該去到邊都有幫中弟子照應,生活起居唔成問題既…
      《圓月彎刀》入面丁鵬就係餐飲餐食餐餐清,靠周圍同人比劍嬴獎金…

      9th Jun 2008 13:36 PM

      刪除

  11. 說到征服武林,在網上都有一些同類作品,不過大都是色情的,如半只青蛙的「蠢俠」,以神鵰俠侶為藍本,寫楊過像韋小寶般聚了很多美女稱霸武林,可惜忘了名字,「江山如此多嬌」等,當然,都有些不是色情的,不過可笑的是,很像不色情的作品,始終差點(哈哈),寫稱霸武林的故事,真的有如發白日夢般,夢想自己如自己寫的主角般,南征北戰,跨馬拔劍闖江湖,銅拳鐵臂打天下,那感覺多爽!我相信很多寫這類作品的人,都有這心態!

    5th Jun 2008 22:02 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 色情版《神鵰》和《鹿》應該幾好笑架喎?
      讀書年代試過寫小說(武俠的也試過,不過寫了少少就放棄了…),我真把自己代入角色,將自己喜惡都投射入故事,都幾好玩的﹗完全係發揮自己想像力~哈哈,不過無乜邊次成功寫完…爛尾的多…

      6th Jun 2008 00:09 AM

      刪除
    2. http://www.lifesterblog.com/user/ncnd
      小弟寫的,寫得不好請見諒。

      6th Jun 2008 21:49 PM

      刪除
    3. 咁講太嚴重啦,比起我爛尾,你寫了出來不是更了不起嗎?﹗

      7th Jun 2008 21:33 PM

      刪除
  12. 要統一武林﹐梗係要請東方不敗做幫手啦﹐最好係請林青霞版﹐即使係人妖﹐都係一個靚人妖﹗
    而且徐克話東方不敗適擋子彈﹐真正做到傳說中閘住反彈無回頭﹐仲會對住D對手講﹕你有科學﹐我有神功﹗相反阿發淨係識看家﹐單係呢兩點﹐阿發邊有得揮呀﹖

    8th Jun 2008 07:21 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 林青霞版較好,其他版的(跟原著)既東方不敗掛住拍拖,唔理事業呀﹗
      我諗拖到東方不敗主外政,阿發主內政(我覺得佢會計都應該有一手),呢個組合應該所向無敵…

      9th Jun 2008 13:39 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD