2008/04/22

左右做人難…

作為一個event攪事人,見到這篇報導,有點感概…

根據Cambridge字典載,"forecast"解作:

a statement of what is judged likely to happen in the future, especially in connection with a particular situation, or the expected weather conditions

而"predict"呢:

to say that an event or action will happen in the future, especially as a result of knowledge or experience

中學英文知識(班門弄斧了…),weather forecast是預計出來,不是predict那樣有根據的推測。天有不測之風雲,天文台又不是控制天氣那個,怎會有百份之百全中的「預告」…。你估睇無記啲劇情預告咩。

event攪事人的切身感受,每單event幾例牌幾簡單也好還是要花心力去辦的,又夠人去參加時無人會想cancel活動的吧,更何況是馬會?難道佢唔想馬迷入多啲馬場買多啲馬咩…怎會有有錢唔賺的道理。

雖然,星期日望住萬里晴空,再回想星期六隻衰「浣熊」帶來的滂沱大雨,真係「啤」萬幾聲,但點都好,真係唔怕一萬只怕萬一,cancel少不免的說。

點解我會認同馬會?因為我都做咗個相同既決定囉。不過我幸運點無接complaint。

(小小小小小小小聲:「」唔切咩咁趕入馬場…)

10 則留言:


  1. 其實馬會若留待星期日才作決定,可能會好一點。

    22nd Apr 2008 16:06 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 也許係啦…但可能到時又有人鬧做乜咁遲都唔決定係cancel定照去…

      22nd Apr 2008 16:32 PM

      刪除
  2. 做著獨市生意的馬會,絕不是有錢唔賺的. 因為之後會補番呢場, 所以唔會賺少左

    22nd Apr 2008 17:32 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 同埋呢,話咗取消,一定有好多人另外安排節目,就算星期日攪番都未必會選擇入馬場,人次一定少咗,蝕底﹗

      23rd Apr 2008 09:00 AM

      刪除

  3. 家裡的資深馬迷說...如果沒有取消,可是天氣突然惡劣,最後只能跑兩場,收入是若干.投訴是免不了的.就算跑足十場,可是入場人數減少,收入當然大受影響.
    但如果補場的話,如果沒有再受天氣"干擾"的話,跑足十場,收入不是倍增了?
    不過,騎師和入場人士的安全還是很重要的啦...

    22nd Apr 2008 22:25 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 資深馬迷…哈哈…
      話咗取消一定有堆人另外搵節目,復攪番人數一定少咗,而且又要安排過晒啲人手,咁不另擇日再攪,慢慢安排更化算…
      雖然…星期日真係好陽光普照…完全唔覺落過雨…

      23rd Apr 2008 09:02 AM

      刪除
  4. 搞EVENT很辛苦的..好多細節, 諗都諗唔哂咁...好細一個都已經惱人...搞完仲要搞唔成, 真係好灰了...

    23rd Apr 2008 00:40 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 對啊,幾簡單的一單野都係有好多細節要跟,成日好驚做漏一樣以小失大…唉呀…
      攪唔成都好失望的說…當然攪得成的滿足感又好大既…

      23rd Apr 2008 09:03 AM

      刪除

  5. 我覺得馬會冇錯的說
    天有不測之風雲嘛,而且早日落完雨其實真係唔適宜跑馬
    搞event 遇著要cancel真係好灰的...

    23rd Apr 2008 09:03 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇報導話平時馬會係跑之前幾小時決定cancel與否,我諗啲人係唔滿意做乜咁做決定唔攪掛…
      星期日又鬼咁好太陽啲人咪唔滿意…
      實在有啲人係唔係都投訴的說…

      23rd Apr 2008 09:05 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD