2010/04/08

無記歌手2~舊時歌手今日藝員

每星期忽仔最好睇係中間既人物專訪(也就是說前前後後既睇唔睇都罷囉…),今期訪問既係雷宇陳山聰,唔講都唔記得佢以前叫陳山蔥…同埋有首歌叫《ABCD》…內文仲話睇親必爆笑(仲要係吳唱K播俾陳生睇嚟笑喎﹗)…咁我梗係要click嚟睇﹗

嘩﹗無謂再逃避這豪情哥哥…好爆呀﹗救命呀﹗

係啦,呢篇文就係post吓啲因緣際會去咗拍劇既朋友以前啲歌,好多都ok架﹗

曹永廉~《胡塗情感》(10/11/11後按:youtube搵唔番呢首歌喎﹗)…佢仲有另一首名曲《唯一的女神》,但我覺得前者好聽啲﹗yeah~原來曹生和陳生係同年新人,那一年得金獎既…就係我跟咗好多年既古眼神啦﹗~時日如飛呀…

夠腳打牌啦﹗同一年仲有海俊傑喎﹗其實佢呢首《永遠的偶像》和翻唱既《微風中》都好好聽架﹗他他他…他會為你你你…更努力去奮鬥﹗~~~~喂,更驚既係,同年新人仲有孫耀威呀﹗驚唔驚先﹗

前一水經典台翻做《反黑先鋒》…第一驚係見到好少女既Hocc(﹗),第二驚係見到陳浩民…突然諗起佢首名作《完全自我手冊》…之前post過,今次貼另一首好野:《愛情傻戀la la la》,有仲未做台灣鬼婆天后既李玟…哈﹗美琳呀﹗~~~浩民哥喺mv入面個白tee黑背心郁好驚﹗哈哈…

另一位爸爸:胡諾言﹗其實我想搵佢首《一個諾言》…但又無喎,呢首《戀愛季節》係未聽過架﹗不過見同佢合唱既蔣嘉螢,有首《假如真的再有約會》﹗當年睇《我和彊屍有個約會》時好鐘意聽架﹗

又係經典台之過,呢水播緊《鐵血保鏢》…好了(好驚呀…竟然會有live表演﹗但呢首主題曲係好好聽﹗),不禁要整番首小馬哥既歌…《幸運就是遇到你》﹗雖然我係麻麻地鐘意睇佢做戲,不過佢唱歌真係幾好,他不是黎明,他是小馬哥﹗

嚟多個華納之友…羅敏莊既《一顆恨嫁的心》(10/11/11後按:唉呀,又搵唔到添…)…嘩,乜原來係陳太本人填詞…其實我好buy陳太,佢唱歌真係得喎﹗更加buy陳生…由n年前既《今生無悔》開始…該死既經典台…前陣子睇到由陳生主演既電視電影《迥路》又攪到我坐低掛住睇…哈哈…好爆﹗原來陳生英文名叫Power﹗囧…噢,原來佢有份做我好期待既《囧探查過界》喎… (sorry,呢段明顯係醉翁之意不在陳太度…)

既然貼得他不是黎明既小馬哥,唔爭在貼埋戴老師既另一位高徒鄭視帝既《一千個願意》…勁少男囉…

呢水《搜下留情》見劉玉翠和陳慧珊你一句死婆,我一句死婆咁,唉…陳慧珊唔應該係咁爛口架﹗劉玉翠又點解攪到咁c9呢…真係無陰公。呢首《I'm sorry》幾有mood…和螢幕上既八婆判若兩人囉﹗

唔係寫呢篇文都唔知蔣生之所以唔唱歌係有個咁悲壯既理由﹗佢最hit而我又最記得其實都係最紅那既《相逢何必曾相識》和《皇后大道東》…同埋上面既《舊朋友》…無貨啦﹗地長久…天擁有…願有知己暖心頭…

*******************************************************
yeah﹗又懷完舊了…

舊文:懷個90年代的舊
蝦里波特之消失的新人們
今年新人特別多…
無記歌手…我見和我想…

究竟有幾多藝人本來唱歌後尾走咗去拍劇/戲?

13 則留言:

  1. 其實我幾鍾意愛情傻戀LALALA架, 不過唔知點解最後D人淨係記得火熱動感ja ma...


    8th Apr 2010 23:43 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩首我都記得﹗放心﹗我好留意華星架﹗呵呵

      14th Apr 2010 22:46 PM

      刪除
  2. 後生少少的...都已經唔記得陳山lone唱abcd啦...
    我連提當年"他不是黎明, 他不是李克勤"的馬浚偉都唔知呀...

    可見佢地洗底洗得幾咁(無奈地)成功


    9th Apr 2010 08:52 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔係睇篇報導我都唔記得佢個原名和首歌…我只記得佢唱過歌,同埋和王韾平好似係表親?

      14th Apr 2010 22:52 PM

      刪除
  3. 羅敏莊的話, 金曲我會選"挑戰者"
    http://www.youtube.com/watch?v=CWAxYDaIHyY

    9th Apr 2010 20:52 PM

    回覆刪除
  4. 想當年 (97年, 都好耐下架啦), 我第一首(亦係唯一一首)聽羅敏莊的歌就係 "一顆恨嫁的心". 至於最多人識的 "挑戰者" 就從來都冇聽過 (我都係到最近先至知道有呢首歌).

    至於呀馬仔, 我最鍾意 "有緣無份" 同埋鹿鼏記 (陳小春版本, 當年我好鍾意呢套劇) 片尾曲 "頭頂一片天"

    10th Apr 2010 09:58 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔知點解我咁記得《一顆恨嫁的心》…《挑戰者》都係要睇番youtube先有印象…
      馬仔我最熱愛《鐵血保鏢》既主題曲《會友之鄉》同《洛神》既插曲《流沙》,兩套劇我都好鐘意﹗~
      反而《鹿》我無乜印象…

      14th Apr 2010 22:57 PM

      刪除
  5. 咦咦????原來反而我唔知佢改左名叫陳山聰喎....我重以為佢重係叫陳山蒽咋!

    10th Apr 2010 12:34 P

    回覆刪除
    回覆
    1. oh,你勾池了…
      雖然我只係早你少少知…

      14th Apr 2010 22:58 PM

      刪除
  6. 睇到陳生果段大笑左,原來佢英文名叫power!笑左好耐……好笑過哂「他不是黎明」果0的……救命ah……

    13th Apr 2010 15:53 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來去睇陳生個wiki只係想搵番套劇名,點人見到啲info真係笑到收唔到聲…
      我覺得能夠同佢個英文名比勁既…只有羅莽既internet﹗

      14th Apr 2010 23:01 PM

      刪除
  7. 羅敏莊的話, 金曲我會選"挑戰者"
    http://www.youtube.com/watch?v=CWAxYDaIHyY

    9th Apr 2010 20:52 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得華納那時有首群星大合唱,羅mimi喺副歌有一句,好搶耳﹗那時佢好似係plug緊頭一兩首歌既新人咋﹗
      隻碟我好似係喺超市買既﹗哈哈…

      14th Apr 2010 22:54 PM |

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD