2014/10/25

《HINS LIVE IN PASSION》~別來無恙~

話說,同同知道小的星期五會去看某Hins演唱會時問了句:乜你仲鐘意佢架咩…其實轉會第一個演唱會是有點擔心的,一是驚會有很多英記群星,二是變了新曲大串燒…而新碟我只聽過一次半次…只係識《青春常駐》咋…

但看下去又有驚喜,頭一part就嚟《披星戴月》…實在太過份啦…

其實這不是不滿啦…哈哈哈,只是我很喜歡這首嘛,擺到咁前…umum…同埋《騷靈情歌》可唔可以唔好再放喺握手位呢?﹗

<--這個「實力非凡」也是別來無恙啊﹗

卒之,去到中後段先有一首《青春常駐》,其餘都係舊歌,當然有啲係2010、2011年那期的歌…其實我都唔係好記得…又當新歌咁聽…

呀…我想話那個一pat野的黑色頭有啲怪怪地啫…

嘉賓呢…
先有SK姐跟敬Hins來一首《偷情》…但唔知係大家都唔識呢隻歌定點,無人叫既?我和朋友狂叫Shirley啊﹗然後二彎娜出來唱《手望》…之後二人彈爆個琴咁濟好有型﹗只係如某Hins所講…我地仲好期待佢地講野…最後我估緊會唔會有群星串場的時候…譚玉瑛姐姐出場﹗太爆炸了﹗佢一身烏卒卒的造型令我地好想叫埋松松姐姐一齊唱歌的說…本來不太留意的《青春常駐》即刻覺得好聽了一萬倍。喺姐姐講野時大家都靜晒…勁聽話的說…

完了呢part後高處有射燈投影去台上播廣告…竟然back住《四三零穿梭機》…是瘋的嗎?

這是沒有bong bong棒,反而有這樣一本場刊,看來某Hins做舞台劇做到入神了﹗當中介紹了台前幕後,反倒沒怎樣說佢個演唱會的理念…或者每個section甚麼in love呀anger呀甚麼的跟選曲的心思呀咁…我無mark song list就唔記得架啦嘛。同埋好幾part佢都玩埋做戲…不停「馬」上身…哈哈哈哈…

唯一不滿意的…是…580蚊的飛…怎麼是在山腰架…好遠呀﹗嗚…

好啦,我諗敬hins入了英記的自主度應該都相當高…希望唔好步鄭伊麵和古眼神越做越摺的後塵啦…噢…

後記好短添…哈哈。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD