2011/04/26

忽然迷上The Flying Pan

真係忽然迷上的,聽egg benedict就聽得多,突然心血來潮在這復活節時候人家食復活蛋時我就試這個有一大隻水煮蛋的菜…好有特式﹗~~~

為免讓大家覺得我滿腦子只有《慒佬32》…就寫吓其他吧…哈哈哈…

說實在個menu(這裡有網上版)的layout很花多所以看得我很眼亂,還好小的事前看了幾回開飯,一坐低就鎖定上圖那個煙三文魚的~配菜其實小的睇唔清楚啲圖邊樣野邊樣,就點了至穩陣的烤蕃茄和薯仔囉,一個set有兩舊egg benedict+果汁(細size的)+2個side dish,就係咁…果然係一個brunch…好飽…好飽…

一行友人都係選egg benedict,咁隻蛋真係幾吸引吓…下次先試啲全日早餐丫…﹗

不過呢…唔知係咪假期第一 日去,中環店人頭湧湧的,個店員姐姐仔又唔一早講要等齊人先可以坐低食喎…叫了小的入去坐低後來發現原來未齊人又趕番小的出去…勁衰囉…你一早講咪無事 囉…我係一個好善良和好講道理的客人嘛﹗當然…小的係犯賤既…為了吃我會忍﹗哈哈哈﹗友人說佢一蚊tip都無俾就是囉…

開首三幅相攝於中環店,呢兩張攝於灣仔店…感覺好似灣仔店啲side dish做得無咁靚(個薯仔lone到喊囉…囧﹗)…不過灣仔店又闊落啲,應該不致於像中環店咁入場唔夠人又唔俾坐低,坐低又俾人趕走咁慘掛?﹗

well,兩店牆上都有呢個有翼的pan既鐘…但圖中呢個無時針架﹗真係唔知啲時間飛咗去邊呢…。同埋好攪笑,店家用平時茶餐廳放糖或辣油的兜來放果醬…

um,我諗我食上癮了…不日再去翻兜。(反正在大利法蘭西食個頹意粉都五十幾六十蚊落樓,不如七十幾蚊食個brunch等自己高興吓啦!~~~)

(10/2/12後按:原來我3年前已經說想食這家店的說…巧京京啊﹗)

2 則留言:

  1. 我都鍾意食egg benedict!不過就未去過呢間。有次去灣仔店,多人到我決定走人。

    26th Apr 2011 00:54 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去中環店那次都係多人多到癲的…不過喺山路度…山長水遠去到唔食我又唔甘心…哈…我等﹗

      27th Apr 2011 09:42 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD