2011/02/27

歡樂滿《大和》(《宇宙戦艦ヤマト》)

電影宣傳著重木村大神和大和號本身…我決定反一個高潮…貼番動畫版啲相…哈哈哈﹗

電影的poster係咁既…係咪好詭異呢?木村大神好似鬼咁…

咁既,本身我無睇過動畫(唔係套戲上都唔知有套咁既動畫那種…),某日聽收音機梁榮忠講完呢套片,話係高科技做番70年代既retro風出嚟,睇到好有feel咁話,再睇鄰居影大人的這一篇,熱愛掃雷的我又怎能不看呢﹗

首先未睇過呢套動畫的朋友要注意:
  • 動畫係70年代產物,電影係刻意造番當年幻想既未來世界,啲武器設備而家睇真係得啖笑…但梁生說佢細個個年代睇覺得好勁…oh,又係喎﹗
  • 隻戰艦橫睇掂睇都似隻船,戲中人都開口埋口叫大和這做「fure」(日文=船),再睇番…原來呢隻大和號係base on二戰時日本戰船「大和」做的…oh…一啲都無太空feel喎隻船…真係好似一隻船囉…
  • 如果閣下頂唔順日式熱血(即係不停問「為了甚麼而生?」「為了愛﹗為了地球」)啲野(片入面係太空咋,唔係我驚又有爆發緊既富士山和海浪﹗),不要入場好了…因為會不停重覆…

咁我隔離位姐姐明顯係無去迪迪尼做足準備,悶到呵欠連連的。

(劇透呀﹗)

而小的,做了點點準備,也誠心期待鄰居所講的笑點…雖然個故事拉到兩個幾鐘是有點難受,同埋個故仔真係好公式…但我還是睇得好開心:
  • 救命呀﹗個黑色keyboard想點呀?同我而家desktop用緊既一樣既﹗咦,之前咪話過唔好challenge70年代的未來觀既?但我睇番啲動畫片段大和號入面得推桿咋喎﹗邊有keyboard架﹗
  • 同埋我睇1966年肥版《batman》人家啲電腦已經係LCD(疑似燈箱)代替keyboard入command啦喎﹗唔好話我無野reference呀﹗同埋點解仲要用walkie和mic嚟通訊呢…好oldschool呀﹗卡卡
  • 至反高潮後最後黑木美沙喺地球一幕…佢個郁明明係而家啲啡唇囉﹗出完太陽系怎麼會70年代著了21世紀啲衫?﹗(我隔離個女士大叫「都話木村攪佢架啦」…呃…知你勁啦…)
  • 講起黑木…點解木村搵佢講對唔住…對對吓會kiss…之後仲…哈哈哈﹗咁突然既?﹗(佢去到伊xxxxx星俾當地人上身變藍眼時無啦啦爆衫好好笑…)
  • 想話動畫入面個控制室都仲太空feel啲,見到電影入面木村幾個人個位…同我公司個位一樣…成堆電線喺機器後面…囧…好唔太空囉…
  • 我唔明點解次次班人擊退敵人開心笑之後硬係有敵人再來襲?﹗點解次次佢地都話自己無發現有敵人接近?點解咁易俾人封咗船前個出炮位?(留嚟成就個悲壯結局掛?)點解次次都要充電先可以發射炮彈?(阿西田敏行大叔就報幾多%)咁佢後反瓜咗邊個充能量?點解又可以木村一個人做晒…咁點解一開始要咁多人做?﹗增加就業嘛?
  • 唔通係地球受襲攪到無物資?點解仲要用手槍和疑似機關槍飛虎咁既郁去打敵人?有無啲star war啲既武器呀?﹗最唔明…點解會用貨車?點解呀?﹗﹗但地球又做得出大和號咁大隻戰艦喎﹗
  • 啲攻擊呀宇宙穿梭呀次次都要倒數,跟住open乜乜射物物都要讀一次啲儀器名,好old school…哈哈哈…
  • 點解大和號無論喺上下左右邊個位被射中,控制室都會有啲如燒焊既火花彈出嚟既?跟住又會搖晃架喎﹗好鬼《Titanic》…講開又講,山崎努個艦長造型好有原著風格﹗仲好似《Titanic》個船長添﹗係咪船長都係既樣既呢?
  • 我想話發炮時戴黑超呢吓真係好爆…點解咁娘架…《龍珠》都有先進眼罩可以show data用啦﹗(講故唔好駁故呀衰女…)
  • 真係想問,係咪地球又(係又﹗)死剩日本呀?好正,日本動畫一定係日本人保護地球,如果美國片集(power ranger呀﹗)就由美國人保護地球﹗wohhh
  • 啲人腳好鬼電視劇呀…不過又幾有親切感既…

其實我睇得好開心架﹗卡卡卡…回家後再上網搵一吓資料,發現以下呢條片,睇完即刻明晒點解電影的場景、服裝、故仔咁懷舊啦﹗如果我細細個開始睇,怕且呢套咁(意圖或企圖)跟足原著的電影我會睇到想喊呢…


另,點解最後要整首英文歌呢?雖然我覺得幾好聽…


以上。

6 則留言:

  1. 哈哈哈~~~其實我好想睇到冇做心理準備入場的人係咩反應.....
    都話佢係今期"雷霸推介,必囧之選!"
    雖然畫面同表現手法上係參考左舊作,但舊作個故事老套得來唔係咁囧...班友唔係咁HEA架...

    26th Feb 2011 23:06 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 無做心理準備而去睇的人,咪好似我隔離個女士咁,睇到呵久連連,不停叫走…同埋因為我地係坐最後一行,佢中後段忍唔住令個手機出嚟玩囉…
      舊作故事我諗篇幅多啲,多啲位可以編排,無而家咁左cut右cut,應該會連貫啲掛…你弄得我想搵嚟睇番吓添~
      anyway,多謝影大推介,讓我過了一個歡樂的下午啊﹗

      16th Mar 2011 09:33 AM

      刪除
  2. 咁多bloggers談論這齣戲,我都有興趣租碟來睇下。
    首電影主題曲幾好聽,我下載了。

    27th Feb 2011 11:45 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇吓都無妨既,而且夠熱血,睇完個人好開心~
      首主題曲雖然不知和套戲有甚麼關係…但真係幾好聽~

      16th Mar 2011 09:35 AM

      刪除
  3. dengelina11/4/12 22:39

    記得以前睇沈睡森林又係片尾無啦啦揾隻U2的WITH OR WITHOUT YOU做片尾曲。又係令人R晒頭的。

    1st Mar 2011 01:05 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 日影和日劇都鐘意無啦啦整首英文歌的,記得當年日劇好多時都用bee gees啲歌的說…
      雖然唔知有乜關係,不過首歌好聽又無妨既…

      16th Mar 2011 09:36 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD