2014/05/08

[日/韓劇]《岬童夷》、《First Class》、《Triangle》、《奇皇后》

呢水喪煲劇,來個快人快語,先講這套吧﹗(至第六集)

廿年前岬童夷唔止一個人,廿年後的岬童夷也唔止一個人,為了追查真兇苦了成大叔和奧斯卡大叔了…佢地開始用瘋癲的方法來找出真兇…但…到底有誰能夠告訴我為何被人拘留的刑警(我講緊奧斯卡大叔)可以隨手喺衫袋度拎出一把斧頭?
對唔治,明明我係好緊張做乜奧斯卡大叔(好了,係河刑警)會自認自己係岬童夷(好了,因為佢覺得喺精神病院度有岬童夷的黨羽),同成東日大叔對峙的場面好緊張,突然成大叔一張櫈車埋去奧斯卡大叔度,巧京京…突然間佢發現原來奧斯卡做緊啲癲野,呀~是搵岬童夷的出路了…既時候…我見到成大叔咁樣伸出一隻手指的時候…我笑了…

看這部劇主打係因為人腳如奧斯卡、成大叔和金智媛都幾吸引,沒料到最令我留意的是柳泰武(李準)…呃,原來佢係團體MBLAQ成員(當然,是沒聽過…哈哈…因為不是中招留意…哈哈),就咁search呢除了陽光式令仔相之外,《演員就是演員》張poster都幾恐怖,溶晒妝咁﹗係啦,留意的原因係呢,泰武哥啲眼神好恐怖,十足十《Batman》入面個Joker(跟住又有點令我想起閔俊國…)any肥,呢套劇好睇在呢,你明知邊個係兇手,但原來兇手又唔止一個,啲刑警又估到邊個係,又係都捉唔到佢,大家鬥餐死睇吓邊個失手先…

同埋,究竟河刑警阿爸係咪岬童夷?或者係被岬童夷逼去做案呢?好緊張呀﹗

上一篇:[日/韓劇]《First Class》、《岬童夷》
*********************************************
《First Class》(至第二集)

連埋《Dr. 異鄉人》,套套都係鬥鬥鬥野…囧。any肥,廿六歲的打工妹會有幾天真呢?我開始放開華姐以佢既風霜度仲可唔可以做滿身熱血正派好人角色,我係好疑惑係咪會有人咁傻仔,自己做份企劃出嚟交俾人去present,然後個企劃就俾咗人負責(而,阿主編輯又講得啱喎,吉成啲idea又唔係咁驚天地泣鬼神啫…),佢就衝去同人理論…真係天真無邪咗少少…umum。然後既然個file唔係喺自己部機度做,唔save起或者send番去自己email的嗎?仲要print得一份就算,那份仲要掉咗落垃圾筒…真在係太爆了﹗會唔會係我太認真了…囧…還是劇情特登嚟個除了長跑外最熱血的搵垃圾…我唔明呀…

華姐可以快啲腹黑反擊嗎?不是說灰姑娘唔好,而係佢缺乏office做野的common sense令我越看越火起了…囧(上篇連結見上面)
*********************************************
《Triangle》(至第二集)

為了搶收視泡劇可以去到幾盡?didi喺《異鄉人》一個大露背情感爆發沖涼戲,呀,仲要等到中間先出,呢套《三角》一嚟就醉酒脫衣,然後加送和大嬸的激情戲,再來一個短打跑街,跟住第二集被大佬掉落煤坑中意圖沒埋…嘩﹗好辛苦…實在係為藝術而屍生啦﹗

以故事論故事呢,如果唔係《異鄉人》由didi主演,大概我只會開這套《三角》…呃,咁黑幫混混不嬲都係小的杯茶,跟住有埋啲老老土土(呢個係我加的形容詞)既兄弟情,互不相識跟住相認再吧弟情深,啦啦啦,好熟口面呢…係啦﹗咪就係我睇了一億次的《沒有天使的街角》囉﹗(會有這樣的聯想大概只有我吧?)呃,當年光王都係俾人打到口腫面腫,在中辛苦好多,回帶…真係為藝術而屍生啦…

再睇落去,《岬童夷》有金智媛(我會不停諗起《High Kick 3》中didi大叫「金智媛」的情景…嗚…無疾而終的單戀呀~),《三角》有白珍熙,據說佢喺《奇皇后》演完奸人後呢套會做番堅強清純的角色…噢。跟住仲有《聽見》王達鐘做黑幫大佬(仲要整pat極90年代的金毛),惠成童年演黃新惠童年,呢個應該係同大哥一pair的吧?真係忙,一套接一套…

同樣係月火,兩日喪煲四集劇都幾係野…究竟我頂得跟播幾多個星期呢?無人知﹗哈哈哈
*********************************************
《奇皇后》(至第六集)

上面說白珍熙喺《奇皇后》度做奸人嘛,係啦,就係咁我就開了一集嚟睇,死啦,ok喎,才完成一套一百二十三集既,我就走去睇套五十一集的…大囧。河智苑姐姐點解次次都鐘意接埋啲打打殺殺呀(其實我係指《秘密花園》…哈哈哈)或者啲勁長既劇呢?(我講緊《黃真伊》),但《秘密花園》我為了睇奧斯卡和didi,《黃真伊》我又只為睇某人,都係誤焦點的,今次睇到第六集感覺十分良好(意外地),而且終於focus on河姐姐的演出(看來我真的很專心支持didi),我明啦…啲《戲說慈禧》、《武則天》我可以睇一大爛餐的時候,雖然我唔熟高麗歷史,而劇中的元朝跟我認識的又相差十萬八千里,不過啲後宮爭鬥呀、人物傳記一向都係我杯茶,啲人腳又ok好睇,就追啦…

據說劇中妥懽(元順帝)角色本來想搵張根碩做的(咦,唔用代號即係…哈哈哈),呢個角色都幾有發揮既,一開始懦弱怕事,後來委曲求全再順而打倒敵人自己話事(咦,咁似《美人心計》的劉恆?),不過張某人又好似比較成熟(雖然李潤城都仲做高中生),如果係昌輝王子時期遇到呢個角色就fit了…或者就如報導所講唔想拍長劇挷死自己的檔期所以唔再同河姐姐合作了(但都有人話係吹水既啫話會搵某人),如果掉轉來某人挑戰高麗王個角色又夠突破喎…不過爭唔到女一(我唔覺意望到個結局…囧)…咪即係男二囉﹗any肥,turn out張某人係當《漂亮男人》去了…which is係我仲未發現到當中奧妙之處…這是後話了…

um,或者等我遲吓研究番元朝跟高麗的關係,但見到成個元朝的人都講泡文忍不住想…笑…就好似tbb劇既外國人一定識講廣東話咁…太爆了…囧(《快刀手洪吉童》啲清朝人都會講兩句普通話丫…唔同因為元朝玩高壓唔漢化…所以講蒙古話((<--其實元朝一族係講乜文?))(((《倚天屠龍記》無講喎﹗))),而呢啲文就係泡文的起源了…囧)

any肥,一開始奇承娘女扮男裝入軍隊呢,少不了的男角以為自己同性戀疑雲…呀…都仲係有泡劇常見情節…umum…下集奇承娘就會被拆穿女兒身身份了,好緊張。

Last but not least,閔俊國又係做衰人,仲要衰到貼地那種,點解佢死極都死唔去架﹗囧
*********************************************
以上。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD