2014/05/14

Amazing喺邊呢…《The Amazing Spider-Man 2》

新的這一輯上一集無睇,今集因為…呃…見電魔搵了Jamie Foxx做咁勁,加之於歡樂早場無乜其他戲想睇就睇啦…嘩﹗雖然說歡樂早場令我好眼瞓…但…我真係無乜幾可睇打來打去的英雄片會瞓著的…囧﹗

雖然啲幽默攪笑位係有幾野(如圖…這個戴了消防員帽的蛛蛛我真係喪笑了)令我從沉睡中醒過來既…

就說我無睇上集嘛,於是我覺得Auntie May後生了好多,蛛蛛人就…ok令仔啦…有啲火車軌…一看…噢…83年的…噢…洋人唔keep真係好易老…跟住演佢女友的(但又不是Mary Jane了)Emma Stone又幾令令(比起上一輯的蛛蛛女),加之於呢水成日喺萬X啲化妝櫃度見到佢個日妝夜妝廣告…突然覺得佢出現的場口係令我最舒服的…
上一輯令我好情迷吓的Harry仔…變成了末代皇帝…囧﹗呃,上一輯入魔的就係佢阿爸,後來Harry仔只係踩只塊爛鬼皮飛來飛去同沙人和黑蛛蛛一齊打蛛蛛,好快就幫番佢仲死埋添…(嗚)。今輯阿爸一樣係要死…不過係甚麼家族病,阿仔Harry一樣有呢個問題,仲攪到要吸蛛蛛的血…呃…做乜攪到好似吸血鬼咁既…

呢位叫Dane DeHaan的哥哥仔有啲角度好似里安哥,跟住原來都有人咁覺得喎﹗佢一出場時末代皇帝咁款啦,但後來開始變得令仔…但之後佢就入魔了…囧﹗

我係咁喺度評論邊個令仔邊個唔令仔呀呵?﹗係…因為套戲前半段就係蛛蛛不停喺同唔同Gwen一齊,來來回回仍念記之後決定要同佢喺一齊,跟住個女仔又話要去英國讀書…攪乜呀…而家六十年代咩…去到外國有智能手機隨時video call有乜難呢,攪到好似生離死別咁…any肥,條感情線係有啲煩但都未算悶…

第二條線係蛛蛛父母之謎,佢父母喺Harry爸間公司研究啲生物科學甚麼,出了亂子而俾人追殺…跟住喺空中攪一輪upload啲唔知乜資料攪一輪又插線又唔插線咁先upload到…呀…攪到我覺得佢部vaio電腦有啲頹添。跟住喺佢喪upload的時候不停出現「羅斯福」的字眼,以為係乜驚世陰謀的時候…車…火車…竟然係個荒廢的車站彈了架工作室似的既列車出嚟…又以為會有乜事發生的時候…就只係播了段阿爸好愛你架阿仔既片出嚟…吓…

跟住我最後指望的電魔,…呀…呃…乜呀,佢已經喺套戲的中後段先入魔,跟住又講到懶勁會弄到周圍斷電啦…轉個頭就俾蛛蛛攪掂(過程中…我…瞓著咗…哈哈)…想點呀﹗一起身…Gwen死咗呀﹗嗚…

我成日話上一輯集集都講道理…但我而家有啲懷念那時長氣又老土的Auntie May…囧

而…成套戲啲人都用索記手提和電腦,真係唔好話得TBB和泡劇有product placement呀﹗

最後…我覺得成套戲最掂係首主題曲…

為了等end roll後的片段,逼住聽了上面的一首,好cool好型,而且好難得係實聲唱唔係電子編曲…跟住…我又等多陣睇吓仲有無片睇…我聽到這首…呃,即係呢,英文的那首除有我覺得好型好chill的編曲,仲有好配合主角的歌詞…至於中文的那首…電魔所以整電子編曲嗎?但啲歌詞…想點呢…

好微妙…同呢套戲一樣咁奧妙…囧

11/03/17後按:還是覺得你最好~期望與失望之間@《Spiderman 3》 

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD