2014/05/07

[韓劇]《Dr. 異鄉人》(1-2)


原來之前的《Three Days》有實時中字直播,之後這套《Dr. 異鄉人》有也喎﹗實在太偉大了﹗雖然宇幕出得頗慢,和經常消失了…也…就唯有以我拙劣的聆聽能力估吓有幾多就幾多…囧﹗





微博大大的開心發現…哈哈﹗南勛跟修夏的眼神…


<--呢件奸佬北泡追到去匈牙利…好兇狠…究竟去到南泡時佢會唔會再出現﹗um…any肥,第一集節奏好快,預告中出現過的情節大部份都在第一集度出現了,而原來最初朴勛爸爸去北泡係張碩柱攪出嚟的,跟住小朴勛俾糖金秘書食、小朴勛喺阿爸做金日成的手術時俾槍指、偶遇小在熙、成大學生之後賣帶賺錢、偶遇初戀、踩單車,到阿初戀被捉、朴勛入研究所、發現初戀被研究…跟住就係謎一樣的出浴場面都出現了﹗好難得,童年只係佔第一集的小部份,好快手。而原來,朴哲父子被南泡放棄北泡收容,又原來,張碩柱奸奸地的,又又原來,朴勛阿娘係有戲的…

無包括的是在研究所做活人手術的五年,去布達佩斯是(被逼)賺外匯,阿爸朴哲被槍殺了…加加埋埋啲片段就理解到點解要沖涼狂叫…是因為要救初戀,就要用初戀阿爸的心臟去移植…囧﹗超難決擇的說…

第一集無乜cap圖(反正12分鐘預告大部份都包括了)。第二集一開始就逃亡。um,我想問做醫生點解做到識純熟地用電單車飛車?而點解熟路到好似去過好多次匈牙利咁?雖然啲飛車情境係幾緊湊,而逃命小情人喺車上對望又好淒美既…呀…睇泡劇成日都有喺橋上行來行去,估唔到出外景都要有﹗(邊睇我邊諗起《學校2013》宋夏晶喺橋上面掉校服落河…)
眼利的微博大大既開心大發現,演朴勛爸的叔叔跟呢個演想當總統的叔叔有份喺《城市獵人》出現呀﹗而同李潤城一間屋的捲捲毛叔叔也有份出現做南泡醫院的醫生~

睇到呢度初戀又中槍又跌落河係令人傷心欲絕,但呢幕都拖得幾長…跟住朴勛仲要中埋槍,我忍不住疑問起上嚟…頂到咁耐既?

原來張碩柱收埋了朴勛媽…而佢身邊的金秘書係好人嚟架喎,救了朴勛媽又出手救朴勛,但點挖唔喺初戀中槍前出手呢?而佢做乜咁鐘意食棒棒糖呢?就因為朴勛請過佢食?

<--笑住放手跌落去呢一幕…我諗起Madam Jo呀﹗
睇劇情說去到南泡(鏡頭一轉又兩年後,朴勛去了南泡仲入過指導所((?))三次添﹗)朴勛努力搵錢搵初戀,但佢又中槍又做完手術又盛咁,跌埋落河都唔死實在太神奇了﹗
除了喺研究所那段扮吓cool,南勛主打係逗秀一面,睇佢同個妹妹爭500won銀仔好好笑…(係囉…唔好咁沉重啦…呢水睇親啲劇都死人lum樓既…)

我想問以後南勛做手術的時候係咪都會透視眼病患的內臟呢?呢個妹妹手指骨折佢都可以睇到﹗仲即時偷人地枝雪條食晒佢(好唔衛生呀﹗)去幫個妹妹fix個骨折位…死啦…我剩係覺得好唔衛生…雖然骨折唔開乎傷口應該唔會感染掛?

又係微博的大大說,南勛開工做手術後戴的眼鏡係咪佢爸的那副?

佢咀miu miu個樣好好笑…南舜君呀﹗

去到最尾,初戀真係未死喎﹗同埋開始舖南勛到醫院做野了,咁南勛就會同韓在俊(星星男二)對立了…期待!~~~~~

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD