2012/05/01

[韓劇]《愛情雨》(11)

快樂的時光過得特別快,又到一星期歡樂CAP圖時間囉。

好有氣勢的說~

um,咁今集的看點是俊俊終於知道允熙姨就係仁河叔的初戀情人嘛,不過一開始都係歡樂無限,延續番上一集啲sweet sweet先…

不過轉頭收到醫院call就一支箭咁閃咗了…




善浩真係越睇越係溫柔天使的設定,而攪笑的是,70年代仁河東旭的設定到現代就剛好掉轉…總之一個外向一個內向啲…又說阿東旭哥個髮型好似十年無洗頭咁,then善浩哥個造型真係好好多…




咦,第9集阿俊俊咪見到荷娜跟媽媽既…但又睇唔清佢個樣嗎?(梗係要睇唔到啦,唔係就無戲做啦…)…又說…阿惠貞好似審第3者咁審允熙姨…但話實又係佢夾硬插入去仁河叔度先架喎…

我在想會唔會好娘地又嚟send錯sms的劇情…(係…我講緊《美男》和《王世子》…呃,看來我差唔多夠料寫一篇韓劇的常見劇情了﹗嘩哈哈哈﹗)

咦…無咗張相﹗(俊俊搬埋張相去white garden了嗎?)…(<<<我果然很留意無聊野…)

乜前輩都走拳王路線?巧京京喎﹗佢跟住會唔會打俊俊架﹗
嘩﹗我剛剛睇到《城市獵人》第3集,阿李潤城將議員掉了俾金檢察官後就跟娜娜和兩個細路喺公園個噴泉度玩,仲玩到濕晒身…之後就夾硬上咗娜娜屋企整乾…噢,看來濕身都係常見劇情之一…(抄notes…)

點解成集啲劇情我都覺得熟口熟面既?呢吓好係《美男》入面阿泰京開汽水噴到成身濕晒後換咗馬室長啲衫囉…
仲以為會重玩第5,6集溫泉度的一段添…上次就係助手無啦啦殺到…今次就係允熙姨返嚟…

「以這身打扮嗎」個認真樣超好笑…我仲以為俊俊喺荷娜屋企會發現到啲咩添…車…

<<<荷娜跟美男一樣鐘意睇星星嗎?
前輩又要加入番戰團了,數數吓荷娜身邊都好多傾慕者…呃,女一本身無乜戀愛緣,但自從故事開展後男一男二男三…四五六七就會不斷出現吧?也是常見劇情?

<<<平常我唔會cap幾廿幅圖架…我都覺得我像是瘋子…囧
俊俊媽又嚟了…(又真係有啲煩…)
咦…好似係好難得的父子對手戲?呀…俊俊始終都係為阿媽著想,不過仁河叔企硬唔放手了…
估唔到俊俊知道允熙姨、仁河叔和荷娜之間關係時又無特別灑狗血的劇情喎…(又說,韓劇的男星都好會哭啊﹗)

估你唔到(again)唔開心之後竟然去射擊(但跟70年代遊樂會一段沒關係吧?)…再估唔到原來係去做野…真係點估到呀大佬…

善浩根本是新禹吧﹗(看來我都有潛質去做編劇了)…佢仲先過俊俊知道荷娜媽和仁河叔/佢爸的事,仲唔係之後俊俊跟荷娜鬧翻時去做溫柔天使﹗

荷娜好似集集都要呆等?﹗哈哈…

<<<sorry,雖然呢後有交代番允熙姨去美國之後的事,但真係有啲悶…想skip…
咁似《瑪麗》阿無缺喺街頭撞膊那單野既?又係俾人打損個咀(創新一點係俊俊整傷埋條頸)…咁有無喺警局度自打一拳嚟和解呢?

呢啲咪雀巢鳩佔囉﹗哈哈哈哈……

搽藥也是常見劇情?另…俊俊喺呢集不停認叻…哈哈…

咦,同《成均館》一樣都係女二篤爆女一的秘密喎﹗(《美男》都係啊…)…但俾善浩適時解決了…。((成篇文我不停在數熟口熟面劇情吧?哈哈))…呃,俊俊媽真係好煩…skip…

嘩﹗無缺唱歌個sir滑梯喎﹗(<<<嘩﹗如果我遲一個月去泡國可能會在弘大見到橡筋真尊囉﹗)um,看樣子俊俊是選擇了幫阿媽,而荷娜不知就裡跟俊俊說了想支持媽媽選擇初戀的時,跟住臨尾俊俊就說要分手了…

<<<<昌模現代版﹗巧京京﹗怎麼佢又話荷娜係女神…即是說前輩、俊俊、善浩和昌模姪都會鐘意荷娜…巧京京囉﹗

(其實呢集我預會大爆發…竟然又沒怎麼爆發…呃…怎麼了?有啲平淡咁囉…)



*****************************************************
[韓劇]《愛情雨》(19-20)~結末感言

[韓劇]《愛情雨》貼圖期待文…

2 則留言:

  1. 真係估你唔到!!! XD
    睇怕真係要係根大人的粉先頂得順《愛情雨》吧......

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都有啲頂唔順啦開始。。。。。

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD