2014/06/22

《羅馬浴場2》~旅遊雜誌?

講套戲之先,不如講吓product placement吧…

看戲之前都怕新不如舊,第一集真係好笑嘛,但效果是ok的,跟住伯伯成日唱住北島三郎的《与作》令我們十分回味…總之戲是不俗的,讓我回想又回想的,反倒是十分旅遊雜誌的草津溫泉畫面…呃

唔知有無人睇完呢套戲真係plan個溫泉trip呢?(經常被戲/劇影響想去現場觀摩一吓的本人反而無喎…太遠了﹗)

戲入面不停讚美扁面族人入浴的文化優良,自我感覺一億個良好,呃…我都明既,咁既時勢,唔自我懷勉一番仲可以點,都俾人追過晒,回頭已是百年身囉…

不停出現的草津,雖然多到我有點懷疑是史邦沙的程度,不過唔知係咪睇得tbb和泡劇多,感覺還是可以接受既。我明,我真係明架,套戲製作費有多啲史邦沙分擔吓梗係好架,而劇中人用的著的食的,因為劇/戲大紅而唔覺意多咗人幫襯咪互惠互利囉,我真係明架﹗

(讓我OT吐嘈一吓吧﹗)看《易香人》時見到呢個名場面實在係敗給劇組了,已經將本來令人期待的主線弄得肢離破碎,跟住仲要有個無厘頭的同胞(張…赫?唔記得佢叫乜名)走嚟同韓在俊講國語,跟住韓在俊就會無啦啦拎手提出嚟開野買機票…天呀…你sell電話教我用畫公仔功能(這是《屋塔房王世子》讓我很囧的場面)已經是浮雲了…加陣我教埋你點用我個app…太強大了…

原來無記影住索記手機畫面已經少野啦,泡劇的殖入式更露骨更難受,例如昌利祝架朴勛入職送波鞋,而那對a字頭就是didi代言的啦,跟住大頭影住對鞋都唔止,didi仲要著一隻pan一個齋隻鞋(和didi隻腳)的畫面,跟住和《來自星星的你》一樣女一/二的家滿是line的公仔,最難受的是…打電話就打電話啦,無啦啦又要用line來打…想點呢?我會唔鐘意用line架…

um,我真係明架,互惠互利嘛,但可唔可以殖入得令啲唔好咁突兀呢?下次不如片尾整個line教學啦…

回說《羅馬浴場2》,個殖入都仲可以接受既,咁話晒山卡啦咁遠,會去的自然識去,咁未識去的梗係要promote多幾野等你好好想去追星既,其實呢個用電影來推廣旅遊都係慣用技巧,就如我在江之島會不停見到《向陽處的她》既劇照,等迷子迷妹去到可以朝聖一番,我真係明架…不過做得多同少就難捉個平衡啫…

除了我很在意的product placement,套戲其實都ok既,只係我覺得個故仔有啲奇怪,前段
ルシウス/露西亞斯(阿部寛)((唔係copy & paste都唔知點打番個名出嚟)不停接order咁佢就可停去日本唔同地方取經,將啲野搬去羅馬,係啦,呢個就係不停讚美自己和不停有各式product placement啦…跟住皇帝ハドリアヌス說要起個讓人民休養生息的溫泉,加之於元老院的壞人搵了皇位接班人ケイオニウス(北村一輝)的哥哥扮接班人去挑事端,就無乜故事好講,只係搬嚟搬去啦…好在真係有故事線咋﹗

搬來搬去的過程中阿部叔叔不停穿梭古羅馬和日本,不停露pat pat…真係辛苦了…而且天寒地凍都要打大赤肋…囧﹗唔知係咪不讓佢專美所以北村一輝叔叔都要露一露呢?

any肥,笑得出就ok啦﹗山野中唱北島三郎的《与作》的伯伯實在太好笑啦﹗

跟住每次被水沖走去日本時會出現的男高音竟然都有故事線,仲一時同老婆鬧交最後又同佢和好…笑到噴血了…

最後雖然有啲生離死別傷感了一吓,但真實本漫畫出名了要拍電影拍,電影那個大叔…囧﹗太好笑了…竟然搵番洋人來演了…這套戲最好笑就係搵日本人扮羅馬人喎﹗

呢套應該唔會出第三集的吧?

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD