2014/06/08

東京濕熱遊~8~第七天~東京鐵塔、東京巨蛋、神樂坂、靖國神社

去過天空樹無理由唔去埋東京鐵塔架~我成功儲齊印花去換煲啦~

這天還是下著雨,不過比起昨天青梅的大雨,這天的毛毛雨既經是相當ok的了。



離去完天空樹成年其實唔記得那種高的感覺的了…上到鐵塔又無想像中咁高…就算對住望到地下的玻璃踩埋上去都無乜驚的感覺…(小的其實有少少畏高既…)

 沿路行…吓?離地360米度發現有個波被掉了入去?咁神奇…

又無聊聊的整了個金幣…(日本真係到處都係呢啲賺遊客錢的東東…)…其實我琴日先喺青梅弄了一個…

天氣還是天陰陰的,看不清遠處…於是只兜了個圈走走看就算。去到樓下的老m見到出發前大家提起的這個西班牙定唔知墨西哥的東東…個樣勁似咱們的油炸鬼…吃下去…呃…怎麼真係似油炸鬼…然而我諗住點的係醬既時候我得到一包粉…點又唔係醮又唔係都唔知想點…

行番去車站時路經的…家康公喎﹗(then我真係買咗…)


手拿著一日劵的好處就係可以亂咁行亂咁去,click到東京dome就在附近,就去見見學啦…我都想去呢度睇演唱會呀…雖然我覺得是應該乜都睇唔到…隨時遠到連電視都睇唔清的說…

 當日好多棒球小子的說…

裝裝貢了一番…

 
本來想去之前去過那家西餐度食,但店家滿座了﹗ 然後又想回到最初那次的crepe…但我又迷路了…卒之左兜又兜之下去到這家吃牛肉飯…

有夠古色古香吧﹗

嘩﹗在日本都見到聾貓﹗然後隔離那張…我覺得呢個fing遮的裝置好貼心呀﹗

食完又搵地方去,偶然發現靖國神社就在不遠處(有夠隨心吧﹗)…貢呢家神社聽就聽得多個名,去倒是沒去過…雖然那天下著雨(你到底要重覆多少次﹗)…但去的人都唔少…而好多…都係講普通話…um…行到入去係會諗番好多二戰的事…心情係有啲沉重既…

 《永遠的零》中既零號戰機…神社內有展覽館講番二戰的東東…

 
邊行邊想…倒底打仗是少部份人的意願吧,大部份人…都應該希望可以安居樂業丫…

最後又去行吓神保町…行到腳軟關係就此打住回酒店休息了…明天要check-out…要執野…哈哈。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD