2014/06/19

[純粹貼圖]:當蝙蝠俠遇到戴志偉…

本來希慎的《足球小將》已夠勁,琴日行經時代廣場見到蝙蝠俠﹗囧﹗﹗﹗﹗﹗﹗仲要係漫畫版的,卡通人物大戰漫畫英雄嗎?跟住我在諗,咦,阿Bruce擒了上時代的鐘樓度,會唔會望到戴志偉踢波呢?雖然我覺得小志強那個型啲…


真係可惡,明明我覺得行過商場拎住手提影影影好唔型,但見啲人物整到咁栩栩如生…又真係好難忍住唔拎部機出嚟…囧

《足球小將》我都係鐘意小志強,而出現次序都係佢老哥先,個袖真係"yap"咗上去架~~~同埋踢波唔戴pad既小腿﹗唔合格﹗只於戴志偉、泰來同林源三…小的係比較無感的…哈

時代廣場的蝙蝠俠…琴日行經時應該仲set緊場…但小的已深深被騎在鐘樓上的Bruce吸引住了…噢~~~~

唔知會攪乜…過一兩日再去望吓~

貼開又貼,前一陣子天天出現fb牆的line factory展覽,人太多沒能夠跟James影太多相…嗚…

報告完畢…咇﹗

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD