2014/06/05

東京濕熱遊~5~第四天~根津、代官山、自由之丘、涉谷、東京駅

這天天氣還是很熱啦…

話說看旅遊書很多都有介紹谷根千(如這篇),小的喜歡下町風情嘛,不過天氣真的很熱…行了一陣已經頂唔順汗如雨下了…



本身打算從根津神社開始來個谷根千散步,六月去的時候過了杜鵑花祭,就走入去到處看看好了。

真的很熱,行完神社就要搵飯吃了(係,這天晏了起身晏了出門…)爬文說谷中、根津、千馱木很多有趣的老店和建築,這次只看了一小部份,留番遲啲天口無咁熱再走走看…(唉…我不能忍受滿身大汗呀﹗)

買一日劵的好處就是可以不停亂咁搭車周圍去~~~轉個頭去了代官山蔦屋書店,由車站行去書店的一大段路路上都好多小店,風光明媚的,relax到不行…除了搭車有啲唔方便都實在係個悠閒好地方…

呃…聽古巨基的《Be my valentine》有句「上野經新宿涉谷轉車到代官山街裡」…我成功從新宿去代官山啦…不過唔係喺上野出發啫…XD

<--《瑪麗二叔公》劇中無缺架車呀﹗(我竟然記得呢啲野…)
順路又去一去自由之丘,見到之前喺書見到的(右圖)馬鞍(?)型櫃桶,可愛到不能﹗不過都幾貴呀…如果唔係要坐飛機番屋企可能我已經買咗…話實這家店的雜貨真係巧令令和可愛,是跌錢的超級危險地方…

<--東急Hands也是極危險的﹗
話說,樓上說很可愛的店カタカナ原來喺涉谷商場hikarie度都有檔口,雖然我已行完本店但又好無聊的去看一吓…發現…樓下有yojiya cafe﹗…哈,我喺東京食番京都無食的東東…

<--2027…好遙遠呀﹗
順個路又去東京駅一看,隔離的kitte也是一個很多生活雜貨賣的地方,也是極危險的~

最愛的character地下一番街,2014年大河劇是《軍師官兵衛》嘛…當然要趁機掃吓product…(23/12/15後按:我成日以為係冬季劇的《死神君》原來咁早出的﹗)

好大個…生果﹗同埋聖子姨姨…好似又後生咗…囧﹗

回酒店嘆甜品…

<--買/整得好開心﹗哈哈哈

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD