2014/06/09

東京濕熱遊~9~第八天~台場.富士電視台(完)

去到無野好去居然去睇彩虹橋,而我係無睇《戀愛世紀》的說…



 作為一個potential鐵子…梗係乜都要搭吓架嘛…不過還是覺得monorail有趣啲…

<--到處是吉祥物…也是土產時間…

東武世界廣場見過縮水版…而家見到個喺日本住的真身…(就說,其實我沒有太大興趣去亞美利堅),這天雖然還是天陰陰…但總算唔大雨…唔開遮都ok(終於捱過最大雨的日子了…)

其實劇集紀念品喺東京駅一番街度喪買了一堆…但見到富士電視台又無理由唔去吓…見佢有個觀景台嘛…

我買唔到十倍奉還饅頭…買到《羅馬浴場》的喎﹗套戲就上於是有戲服展覽…啲product都相當不錯架…有個風呂套裝好想買…可惜已經check out酒店要回家…屋企又無得浸浴…囧

<--可惜天陰陰…


<--一路有好多電影海報…如果有埋主角簽名更好啦…

個波…據說是名場景…

《VS嵐》…我好似沒看過…XD

 《SMAP X SMAP》場景是名物吧…但我的看點梗係…《(新)堂本兄弟》啦…摺咗啦陰公﹗(按:這是2015年補文時的後話)

 九唔搭八既戲和劇都有product出…但唔知有無人買囉…

 《神探伽利略》﹗

好無聊的我真係個個印都印齊就有呢隻彩色吉祥物了…隔主隻蛋…無…覺得佢面目有少少可憎啫…


搭下午機回家…食埋個lunch就要回酒店拎行李…這個次次都行過無食…又真係幾ok架喎…

啲《永遠的零》相後文都有出現過啦…我想講呢…呢班早機去晏機返的delta估唔到係最後一次了…過不久航空公司就說取消中途停東京…囧

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD