2013/12/28

2013回望+2014年的14個願望…

一年將盡又係不停出回望和展望的時候,通常我都等1月1日先發既,但見上我無啦啦12月就出一篇…而呢兩個月文思欠奉…就比我呃吓文啦﹗~~~~~

1. 願世界和平先啦(謎之聲:好行…)

世界算唔算和平呢今年?剩係啲航空識別區都好煩喎…

2. 早睡早起,已經搭了兩個星期的士…好恐怖…

這個是完全沒有改善,2013年好像除了農曆新年前後的一個月比較得閒外個個月都忙到癡根,可以準時起身的日子少之有少…我貢獻了不少比的士哥哥呀…嗚呀…

3. 要早睡成功,應該改掉瞓覺前貪得多陣得一陣上網睇書打機的壞習慣,又或者星期五六晚怒煲劇攪到鬼咁夜瞓,之後星期日晚就瞓唔到…星期一出事率奇高…

打機病仍在的,不過無咁誇張了,而晚上喪煲劇也少了,試過幾次夜晚攰到拎住部機瞓著了(《漂亮男人》頭幾集就係咁反反覆覆先睇得完…唔係套劇悶,而係我真係好累呀…)。說起上來,反而少了睡前睇書…呢個係打機、煲劇之中瞓著率最高的…囧

然而,明明已經時間無多,又有鬼咁多好想睇的戲和劇,我竟然都有閒情翻煲了兩次《聽見你的聲音》和一次《學校2013》…中毒呀﹗中毒呀﹗

4. 另一個壞習慣應該係鐘意拖,拖到死線前的一刻…(工作如是…起身時間也如是…唉)

其實好似無乜改善?哈哈哈﹗2013年之內可唔可以出多幾篇京都遊記呢?

5. 將2012年買落的書在2013年睇晒佢…(而之前買落的…um…而我不知道了…)((2012第一篇仲話有望今年少買書,卒之誠品一開就不停去進貢了…囧))屋企裝修完一年左右房中的書已堆積如山打回原型…我覺得我有被書責死的危機,要搵日研究整多個書架的可能性…

哈,其實我買書病依然,當中有好多係因為出門而買的,有啲就係一條龍某作家的出品所以忍不住喪買,更多…係唔覺意行誠品時唔覺意入的。為了進一步organize我自己睇了乜書,上年今日咁上吓我將睇了的都mark在記事簿上,時光飛逝一年後…我大大話話揭/睇了120本書﹗平均3日一本﹗好勁﹗(當中,係有好多在書店打書釘的旅行書既…)

6. 講咗話想煲的劇都要清晒佢?﹗(今個聖誕假﹗)((咦…剛剛先話唔好放假時chur得太夜…囧))

劇我應該睇少咗好多(比起2012年無啦啦迷上某人的時候),反倒是去睇了好多演唱會,真係巧京京。

7. 其實未搬晒留言的,跟住resize mp3的工程也未完成(sorry,小的係好鐘意做呢啲無關痛癢但唔做又會手痕的事…)

終於成功爭取將留言都搬晒過嚟了﹗呢水因為事忙,發文量大為降低…有時…有時間的話就先在email度打低send回家再up啦…但返到屋企就唔記得的了…

8. 不臨急抱佛腳…雖然我知很難…哈哈哈﹗臨上堂啦啦聲去練跟住堂上求其蒙運過關的感覺很不良好…
我試過幾次完全無練過就膽粗粗去上堂…結果…就是明年年再會囉~

9. 多在家煮食…um…要多研究吓某人本love recipe和《深夜食堂》啲野食先…(最近愛上在家煮麵豉湯…其實都唔係點要煮…懶勁咁…哈哈哈)

話說,小的有一次去食東亞野,回家後煮了一個麵豉湯…半夜嘔到阿媽都唔認得…從此…之後…我就無再煮過了…

10. 其實我一向對數字都無乜概念,保險、強積金都係求其做咗就算…應該要細心留意更新吓咁一吓吧?話晒年紀大了…第時都靠佢地…(小的對股票無感…是無買的…XD)

Um,其實仍然是無感的…

11. 明知無乜機會著converses就不要買太多了…

只買了一對

12. 出年會挑戰的東西…努力做好吧…日能翻兜咁多次的經驗太恐怖了…囧

嘩﹗今年文昌運奇差,想考的都沒考到,連placement test都衰咗…但呢緊我會努力的了,為了追回失落的進度,呢幾天聖誕假我都無喪去街,盡量留家溫習呢﹗(而天氣真的好凍…不停坐喺度都凍到流鼻水…囧)

13. 大家都身體健康﹗

嘩﹗今年健康係奇差,大大小小病不勝其數,而家仲要食錯野而周身痕中…好慘情…

2014年嘛,第14個願望…就希望工作順利,小人遠離啦~~~~
 ********************************************************************************
再說一點吧~
  • 2013年絕對亞美盛~見明星運絕佳,首先搶到安室奈美惠(或許沒有太多人搶?)的香港站演唱會飛,雖然那天安室聲音狀態不太好,但現場氣氛絕佳,跟著真尊又唱又跳真係絕對亞美盛(我詞窮了﹗但那種感動真係不能言喻的呢﹗看我現在提起還覺得萬分興奮就知﹗)
  • 失驚無神的熱愛didi,能見其真尊當然超開心(看來我將會回帶一世…哈哈哈),但不期而遇西田敏行叔叔更開心喎﹗(說好的遊記…未郁…XD)
  • 今年入EXPO看演唱會次數多到數唔到,由上年12月的BIGBANG開始,3月安室,5月CNBLUE,8月INFINITE,感覺好似成日去日去機場好有未出發先興奮的感覺(當然我聽到銀包哭叫破產的聲音…囧),10月也有去看HOCC既,不過唔知呢,去紅館的好似無咁HYPER?﹗XD(本來應該會看得成古惑仔的,不過俾人放飛機了…噢)
  • 雖然我成日想放眼世界,但最後都係不停進貢壽司國,一口氣去完關東關西後,我破產了…要再儲吓錢先…囧
  • 我懷疑今年我無完整地睇完一套港劇,日劇好似係年初的《MONSTERS》、《ATARU》和《最高的離婚》之後就好多爛尾了,反倒是韓劇就能一部一部的完食…仲得閒到翻睇又翻睇…
  • 數一數,我只記得我買過安室的《FEEL》、某人的《NATURE BOY》和剛入手的KINKI 《L ALBUM》…
  • 為了清書,如上文說開始MARK低睇了幾多本…但我覺得要進一步MARK埋幾時買過乜書,因為成日拎住好似好熟口面,唔記得真係買咗睇過定係打完一輪書釘所以睇過?(順手又可以呃吓《讀書報告》文呢﹗哈哈哈﹗
  • 至於寫blog諗住可以挑戰200篇以上,但因為11月超忙導致出文率創新低,就算旅行回來都未得閒出到遊記…囧
UM…等我諗到再加…

2 則留言:

  1. MONSTERS我好似無睇到最後, 粉絲失格了....

    我今年都少左練琴呀, 特別是出完trip番香港之後要start from zero總是想一拖再拖...

    預祝新快!

    回覆刪除
    回覆
    1. re:まこと

      新快呀﹗
      我都嚴重粉絲失格(就是12月3日出街看成了3月12日…)…今次我好認真對住歌詞紙聽歌詞,認真研究歌詞內容的說﹗
      除了翻兜琴試,我仲想挑吓bjt和韓文試…死囉…好癲…囧

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD