2013/12/30

綠茶控(2)

上一篇一樣,打頭陣都來一個雪糕﹗呀…京都的氣味呀~~~~~

這個是在圓山公園吃的(其實…天氣是凍的…),唔得你死你滿滿抹茶甘甜味之餘仲要有抹茶粉在上面,味道十分豐富的說。(比起春天的那個流fei櫻花雪糕是優勝太多了…)





(其實,天氣真是凍的…)((我忘了店名﹗等我一陣子搵番先…))(((也是京都的甜點)))抹茶雪糕墊著冬甩(內裡都是有啲特別的…我有影到張menu架﹗),再加暖暖的糖漿,十個回味。反倒是綠茶latte就沒特別了…



1/1/14後按:(呀,唔記得改番個水印)…店家的名字,其實冬甩係有得揀唔同味,反倒是雪糕只有兩隻味的說…(有圖有真相真好﹗)

正所謂人做我唔做,殺出新血路,當大家都買yojiya的面油紙做手信(其實我都有買…XD),我走去買抹茶LATTE﹗死未﹗沖出來好RICH的說…呀…早之買多幾包啦…



前陣子在無印發現三款新即沖飲品,焦糖古古力和卡柏千奴都好似好好味呀﹗一輪腦交戰決定先試抹茶,沖出嚟比yojiya那個水lei lei啲也甜啲(我已經怒落幾羹咁沖),但飲落都ok,香香的抹茶甘香很不錯的說…飲晒yojiya可以繼續挑這個。

這個在萬能759發現的,喺無印的那個出現之前覺得不錯,但之後就覺得有點太淡了…
breadtalk發現的抹茶鬆餅,是相當不錯的,平時食古古力味鬆餅總覺得太甜又太膩,這個有一點抹茶的苦澀味balance吓剛剛好﹗
以上~請呀﹗

2 則留言:

  1. 我都好鐘意食抹茶味既東東, 但green tea latte都好鐘意, 反而就咁飲抹茶...實在太苦,就頂唔順喇

    回覆刪除
  2. RE:Y Alika

    我都係鐘意食抹茶類東東多過直接飲抹茶,通常都係做甜品的嘛,甜甜地有抹茶的澀味BALANCE番就VERY GOOD 啦﹗

    回覆刪除

要講幾句嗎?﹗XD