2009/09/07

今年夏天~~~

今年的夏天好漫長…這個夏天令小的覺得是畢業以後最有暑假氣味的暑假…

(忍不住要貼一貼小志哥這首名曲…我用我的真心…收集所有快樂…年青((就算我已不年青都不要踢爆我好嗎?))的心像首歌~~~~~)

  • 轉了學校上日文,會在9月中嚟緊的星期開課,報名已經係幾個月之前的事,當時覺得9月好遙遠,一眨眼就到了…(也就是說,2009年也快過去了…) 
  • 這種等開學的心情很似曾相識呢…。雖說日文係一路都讀緊,但之前的學校是一季季咁renew,這回一報就是一年的commitment啊…。以前會上上吓覺唔對路就閃走, 好像要加把勁認真多一點?﹗(是我想得太嚴重吧…哈…還是向$$看…) 
  • 自7月能力試後就放低日文無理了…煲劇煲得很兇狠,懶了兩個月…好學生哥放暑假的行為吧?﹗ 
  • 7月那次準備很hea…成績就…哈哈哈…(見我提都唔提就知啦…XDDD) 
  • 其實公事上時間安排可以做好啲,AKA…可以早一點回家吧(但返屋企咪又煲劇?) 
  • 5、6月天昏地暗的日子就係要預備暑假的活動,這讓小的覺得這個暑假真的很暑假,當中很多都是頭一次攪,唔好話啲參加者係去學新野,其實我自己都係隻白老鼠邊試邊學的…(所以…我根本沒有很多時間溫書吧…) 
  • 嚟緊的10、11月也不見得很好…慘了… 
  • 這個8月讓我感受很深,手頭上的project各自遇上很多奇奇怪怪的亂子,三分人事七分天意,小的竟然沒被激到爆血管都真的要感謝主。話說回頭,驚到腳震真係多得同場好同事幫手出謀獻計,真架,人生有個真正朋友/同事的確好極,人確係唔可以自靠自己… 
  • 同舟共濟就係呢啲,lai野時大家合力拆掂佢,那一刻真係好warm… 
  • 各同事真係塞咗唔少錢入我袋﹗ 
  • 很多外勤工作,流了不少汗。又由於場合關係,喺櫃桶底搵番很多商大年代買落的tee呀運動服出嚟著(仲著埋返吾校…)…雖然過咗咁多年物是人非了,但自己仲無穿無爛呼吸心跳正常,應該值得慶賀既… 
  • 肯定了真係對防曬敏感,一搽就發紅…曬啦,曬死佢算…XDDDDDD 
  • 這個夏天又出奇的熱,我又流了超多的汗,很活力的感覺(?﹗﹗﹗﹗﹗) 
  • 我諗這個夏天最大得著係呢句「握緊兩個拳頭唔放,任世界再大,喺你手上的都只有兩個拳頭」。應該堅持的就繼續擇善固執,但有啲野你根本改變唔到既話,就試吓改變自己想法囉,唔係點啫﹗ 
  • 第3輯唔好睇,咪去回味第1和第2輯囉,who cares!!!!!! 
  • 對於啲我從來睇唔順眼既人和事,試著去發掘佢地既優點和研究佢地既生存之道。看開啲,看開啲… 
  • 6月開始去上相片店的堂,頓頓頓頓開咗好多;很有以前逢暑假都去學啲新野既感覺…哈﹗(其實應該一早去學啦,識啲唔識啲,成日用埋啲蠢既方法去做野…) 
  • 遲一點報埋ILLUSTRATOR~ 

雖說過了一個辛苦但快樂的夏天,但天口真係太熱太難頂了。我還是喜歡《愛在深秋》(《深秋的黎明》?﹗)和《大約在冬季》囉。凍死點都好過熱死啊﹗

8 則留言:

  1. 嘩,小志!!當年都幾鍾意呢首歌。最記得佢曾經暗示話著褲城做得佢老豆。哈。
    日文學校...你那間學校學唔到會話架喎。
    7th Sep 2009 00:59 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 小志﹗咪就係佢。當年小的作為一個忠實郭富城迷係唔可以鐘意佢架…但佢首《今年夏天》又真係好聽喎…
      我那間新學校的確唔會有太多會話練習到,我會捉住某熊人的了…哈哈…

      7th Sep 2009 21:51 PM

      刪除
    2. 小心到時竟然學了韓語..哈哈。

      7th Sep 2009 22:01 PM

      刪除
    3. 應該不會了…因為我讀極都讀唔好韓語的「你好嗎」哈哈…
      被韓熊多次指出還是讀不準…

      7th Sep 2009 22:29 PM

      刪除
    4. 是那句什麼 hanaseyon? (我亂拼的)

      7th Sep 2009 23:42 PM

      刪除
    5. 係呀
      呀…應該是你好…不是你好嗎呀…哈哈…

      8th Sep 2009 00:01 AM

      刪除
  2. 好嚇人啊,是甚麼來的?把它拿走~!

    凍死?香港會冷嗎??


    7th Sep 2009 19:38 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔嚇人呀…小志哥童年現在一樣可愛喎﹗
      唔會冷啦,咁唯有我搬家…嗚…

      7th Sep 2009 21:53 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD