2009/09/04

俾狗咬…囧﹗

不要怪小的大驚小怪呀,小的從小就怕動物(二是怕小孩…哈,沒愛心的人﹗),除了是友人的小貓小狗,小的可是不敢隨便掂牠們的,在街上見到啲賓姐姐拖著大狗狗散步,小的可以讓開避走…多年來都好地地…今日奇異事件就發生了…


做乜行過都無啦啦咬我大脾呀大佬﹗幾大pat口水漬呀而家﹗(無聊的我竟為此賦文一篇﹗哈)

我諗…原因一係係我的體味(今天沒怎樣出汗喎?﹗)唔好彩係佢唔buy那種;要不就是行過去之前曾經舉相機影相…可能佢大哥覺得我未得佢大佬同意影佢…唔老黎掛?﹗

好在此狗狗唔係大隻,佢chur盡都係去到我大脾…就係咁俾佢咬住幾秒…我那肥美的大腿感到佢啲牙唔算好利,感謝主﹗如果咁中咗瘋狗症都幾無辜囉﹗同時,這條u記的牛仔褲都幾穩陣,咬住幾秒都無穿無爛…同同時,佢個主人(為一唔太妙齡但著到成個少女咁既女子…)都囧了…起勢扯住發狂的狗狗…小的慘叫一聲後就掉頭走…(係咪應該大聲嗌唔好同講俾可以信任既人聽呢?﹗)那條衰狗狗仲喺度狂吠囉…喂…我邊度得罪你先呀…

想話其實小的已經攰到不堪,甚至搭車時差點瞓到唔識落車要勞煩司機大佬提點提點…(囧﹗)…咁樣無啦啦俾狗大哥咬一咬…即刻醒晒﹗返家後好有閒情為此賦文一篇…我係咪要多謝呢位狗大哥呢?﹗

返家路上檢視條褲的傷勢,見到好大pat口水印…興之所致又舉機影相…望住隔離的垃圾筒和我舉高腳的pose…再望望旁邊的宣傳banner…
 
啋﹗會唔會又有狗狗喺附近架﹗走走走…地球好危險,快啲返火星好了…

呢啲咁無妄既災都俾我中到…唔通洗牙都唔夠威力?﹗可能要出動佢了:
我校門口對住又一城的神獸呀(究竟正式名稱係乜呢?﹗)…邪靈殺退…殺殺殺殺殺… 

12 則留言:

  1. 吓?咁唔好彩!!好彩係細狗。到底個狗主平時有冇好好咁管教自己隻狗架?!

    5th Sep 2009 00:58 AM |

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我又唔知啦…我諗個主人都好囧…
      我諗我更加唔會養小動物了…俾佢咬住那吓真係好鬼驚…囧﹗(遲來的陰影?﹗)

      5th Sep 2009 21:37 PM

      刪除
  2. 城大門口對神獸係麒麟呢。

    5th Sep 2009 10:34 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. oh,謝指教…其實我一路都唔知…哈…

      5th Sep 2009 21:42 PM

      刪除
  3. 吓?你係咪踩到佢呀?如果唔係冇理由無啦啦咬你架?

    真係冇陰公......


    5th Sep 2009 11:04 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咁講諗諗吓都有可能…
      咁佢和主人霸晒成條路,咁我咪行落一級兜過佢囉…咁都踩到的話又好似難少少…(唔通條尾咁長?)…
      總之都係撞鬼啦…奇人奇事之最呀﹗

      5th Sep 2009 21:44 P

      刪除
  4. 咬住幾秒都不見血, 妳又大量得不報警, 真是奇聞! 我小時候也被狗誤咬了一口, 見血的啦, 但不很痛, 也沒有打針, 而我也沒有怪牠, 因牠是無心的:)

    5th Sep 2009 12:22 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 報警這個我又無諗到喎,俾佢大哥嚇到我六神無主呀,見好似無穿無爛咁咪啦啦聲走人…我驚過隻狗和佢主人呀…
      事後諗番,既然無野就算啦,我又無乜野…(so far都係既仲…),又唔使攪大件事既…做人留一線日後好相見咁囉…

      5th Sep 2009 21:46 PM |

      刪除
  5. 噢!被熊咬到嗎?要不要打瘋熊針呢?

    定是你大腿太瘦像骨頭?


    5th Sep 2009 20:49 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 熊的絕招不是熊掌嗎?熊牙也是殺人武器…囧…
      我的大腿好肥味吓的…絕對唔係狗狗恩物喎…

      5th Sep 2009 21:48 PM

      刪除
  6. 叫四不像都得..

    5th Sep 2009 22:51 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾校都係orientation tour…介紹吓呢隻野係乜先得架…

      6th Sep 2009 18:00 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD