2009/09/29

日文與我‧問卷調查(這是呃文﹗)

正當小的被千頓工作壓力壓到文思不通的時候見到紫熊師姐這一篇…好﹗呃文我最喜歡﹗我又呃﹗﹗﹗嘩…哈哈哈哈﹗

(上次有這樣一個問卷我係認真係答日文…懶了…讓我打番廣東話算啦…哈)

1. 學了日文多久呢?

第一次學五十音係高考等放榜的暑假,之後斷斷續續的,正式take番regular係06年囉…就係因為轉來轉去又斷斷續續,我…學了十幾萬次五十音…囧

2. 有否考日本語能力試驗?如有,曾經考過哪級?

4級沒有考,之後3、2、1都有考過…不過…結果嘛?﹗哈哈哈哈(仰天長笑…)

3. 聽讀寫講這四方面, 如果十分為最高境界,你會分別給自己多少分?

很難說,視乎係乜情況吧。如果係談天說地吹水(如:我的偶像﹗),我相信聽、讀、寫、講4方面可以達到流利的級數(娛樂界嘛﹗)。但說到課題上 的…umum…很視乎話題和我腦中的生字庫connect唔connect到,可以很多點子,也可以乜都諗唔出,很難說…(談不上初心…達人又未到咁 囉…)

4. 上過什麼學校?

太多了﹗詳見這篇: 日本語學校雜談

5. 對上過的學校有什麼評語?

太多了﹗詳見這篇: 日本語學校雜談

上得最開心(但最貴﹗)係P記,雖說會話好像是進步了,但每堂好像學得不多,家陣轉了去太空漫遊lu…  不過講到尾,學校和老師都係其次,最緊要是自己肯的起心肝,空餘的時間多自修才行呢﹗﹗﹗(堅定地說﹗手握雙拳…激動中…)

6. 除了上課外,還會透過什麼途徑接觸日語?例如看日劇、日本小說、日本雜誌等。

日劇、JPOP(我的安室和KINKI都會10月出碟﹗我破財了﹗)最多;以前很喜歡看NON-YES、WINK-UP等雜誌,不過都好重皮…而家無了;小說只看劇/戲改編的,能力問題啊﹗其實我最喜歡看高木直子的漫畫…易估啲,好有成就感﹗呵

7. 你最常看與日語學習/日本文化相關的三個網誌是......? (你該不會打算不提及《紫熊部屋》吧?<=這是恐嚇嗎?)

這個啦… (我是很容易被嚇到的﹗哈…)

這個囉…
同埋這個咁囉…

8. 你最感興趣的文章會是與日語學習哪一方面有關?例如文法、語彙等。

從前我會很著意看學多些語彙,但最近覺得文法都重要,就如起樓,結構不穩,用語點華麗都係假啦…(很正經吧?﹗)

其實我好鐘意睇外來語,估番個字係來自邊種外文,新創這個字的時候係乜情況、原因和點解需要創這個新字,對不起,歷史人又發作﹗哈。

9. 你覺得學習日語最有趣/困難的分別是.....?

有趣:當然係學完啲文型、字詞喺聽歌時發現有,跟住自己又明,成功喺唔睇歌詞紙之下又理解到唱乜,這很有成就感呢﹗

困難:記極都記唔到啲文型,語彙份卷啲字又鬼咁多唔識,讀解又睇唔明,聽解又聽唔切…(我真係好憎考試﹗)

10. 你學習日語的心得是.....?

對多啲,就算唔得閒溫書都KEEP住聽日文歌,煲劇既功效我覺得相對爭少少,聽歌聽得多會好易記住啲PHRASE,還有好多文型會搵到的﹗(最經典的「しか...ない」﹗哈)當你日日對住就自然熟能生巧。

工欲善其事必先利其器,字典一定是少不了。除了記不牢的寫法可以查,古怪的寫法可以查,片假平假名易錯寫也可以查,用法又可以查,同義也可以查,總之一定要查﹗很慚愧,小的學到今1日仲成日寫錯啲圈圈和點點的…哈(掩面逃…)

這是最近的感悟,掛住chur能力試,只顧背文型,很多基本的文法(特別是用法﹗真係唔鬼記得晒﹗)都忘掉了,到造句作文時總是力不從心的。買一本文型字辭 看門口,平時看文章時讀不順的就查一查,也是那句,對得多自己功多藝熟。不要看少最基本的,根基打得不好,起上去都係危樓嚟架咋…(泣…)

伸延閱讀

金田一 :回覆紫熊大人的《日文與我・問卷調查》
少玄:我也來答問卷----紫熊的<日文與我.問卷調查>

10 則留言:

  1. 都不算呃文 ^-^
    你寫的已經比紫熊大人多 (閃!)

    29th Sep 2009 13:15 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 紫大人已經應大家要求出番個有問有答版啦﹗哈哈…

      5th Oct 2009 22:24 PM

      刪除
  2. 第七題的次序不妥當,難道除了姓紫那位你就不怕其他人的恐嚇了嗎?

    29th Sep 2009 21:14 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有無睇《天龍八部》呀,某姓紫的女角好毒的…都係小心啲好…(嘩…好易被打…)
      呀呀,我們這個紫大善良得體又大方,係唔得人驚架﹗

      5th Oct 2009 22:26 PM

      刪除
  3. 第七題,嗚嗚,很感動的說。
    超樓之說,是英雄所見略同呀!!

    29th Sep 2009 21:32 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁大反應既?我係咪應該係咁2加番句排名不分先後呢?

      5th Oct 2009 22:27 PM

      刪除
  4. 1 號的朋友膽子真大.....

    2 號的朋友. 恐嚇要講級數的, 你知道嗎?

    不過, 呀冰子, 你係咪受0左咩刺激, 駛唔駛睇下七題的排名次序呀?

    你又有買文型字典咩?嗚~ 我地失諸交臂, 令我冇得平40 大元呀!嗚~


    30th Sep 2009 01:32 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 恐嚇的級數…紫大你會出文講一講嗎?﹗這是比社會階級更新鮮的題目啊…
      我無受刺激呀,純粹係諗cop架咋,如有雷同實屬巧合呀﹗
      啦啦啦,以後你記住我既上堂時間啦,那個時間那個日子我就會喺那兒上課,咁9折卡就喺那兒等你囉﹗~

      5th Oct 2009 22:29 PM

      刪除
  5. ...第七題怎答也是很危險的說...

    1st Oct 2009 15:25 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 熊爪最危險…所以一定要排先﹗

      5th Oct 2009 22:30 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD