2009/09/14

飲食雜碎:秀韓國餐館

數數手指,我真係唔多食韓菜的…數埋應該無10次囉咁多年… (我只記得有兩次韓燒…)

有來本博的人都知本人係唔鐘意大韓民國的野既吧…(我在嬲打…哈哈)。咁飯腳們說要去老尖韓國街度開飯,小的咁無性格就跟隊去吃啦~

我不喜泡菜的一陣味和辛辣,其實逢係醃到一陣味的東西我都唔食的,所以呢兩碟前菜我只看右邊的菜和青瓜,感覺ok…(呢個人咁柯過,拖佢出去打啦…)

冷麵,本來我以為浮吓浮吓的係蘿白(其實蘿白我都唔食的…哈)。麥麵很"煙un",很有咬口感覺幾特別,不過要避開另一頭的疑似豆板醬…浸咗落湯清 清淡淡咁又ok(都說,我好怕啲濃味的醬…所以…韓菜真係…唔click…)同埋我手快夾咗浸在左邊的蛋﹗哈哈…呢碗野係一個人size,share的話 就一人分得少少…

泡菜餃子。堅持不吃泡菜,skip了…

雞肉蘑菇炒粉絲,粉絲和之前的麥麵一樣都十分煙un,兼且十分癡纏,夾起時一大球的扯極唔開…。卒之我只夾到剩下的幾條…-_-00000。呢碟野很家常 小菜feel,炒得很香又很夠鑊氣(影咗幾轉鏡頭都被熱氣弄到迷離境界般似的…),這個不辣又沒一陣味…小的吃得很放心,夾完又夾,哈哈(你這個人食野真係麻煩﹗)

好強好熱的海帶湯。看到嗎?上枱時是何期熱氣騰騰﹗﹗﹗喝下去味道很淡,少少的菜味和肉味,好明顯鹽都唔多粒的說(韓菜鐘意下鹽的嗎?)幾好幾好…

這是本人的飛佛﹗牛肉年糕,中間白色那條是年糕來的,牛肉攪碎弄成一漢堡扒伕的包著年糕條放在鐵板,dedede的上枱,牛肉吃下去超香超 juicy,好有食美式漢堡扒的感覺。反倒是條年糕好似沒怎樣吸到牛肉味…anyway,全晚最正係呢個。不過這個要等上半小時的,要叫請早啊。

呢家店的食物都唔錯,上面的食物夾夾埋埋都係二百幾,幾個人些牙都ok的。只係坐位很逼(剛入座時是滿座的…不過慢慢就多吉位囉…),跟住是小店嘛,又規定你幾多個人要叫幾多個餸,跟住又話食完90分鐘就要交枱…囧。小店畢章是小店,食物頗有特色,但就多奇怪規矩囉…

秀@openrice

*********************************************************

同場加映:
某軒你未免太白滑了﹗

14 則留言:

  1. 同你一齊去食飯都幾好喎,咁多野唔食又一齊些牙,GREAT!!
    有啲韓式冷麵有幾片雪梨添架,好好味。

    14th Sep 2009 19:50 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 同佢食飯,其實你發覺最後接收唔到咁多……

      14th Sep 2009 20:55 PM

      刪除
    2. re:金田一

      幾好架,錢我又照夾,餸我又照叫,係揀嚟食之嘛…做人係應該有要求架﹗
      (aka:我是友善的飯腳﹗)

      14th Sep 2009 20:58 PM

      刪除
    3. re:Gabriel

      因為你不幸,唔止遇上一個揀飲擇食的人,係遇到一班這樣的人﹗

      14th Sep 2009 21:02 PM

      刪除
    4. 你算好,算出嚟照夾,我有一班FD仲高難度。

      14th Sep 2009 21:14 PM

      刪除
    5. 三個啫唔係多……XD

      14th Sep 2009 21:43 PM

      刪除
    6. re:金田一

      點高難度?願聞其詳啊﹗

      14th Sep 2009 22:51 PM

      刪除
    7. re:Gabriel

      多一個夠一枱麻雀﹗

      14th Sep 2009 22:52 PM

      刪除
  2. 下,冷麵裡有雪梨....emotion

    看完也沒有胃口吃.....
    我也N年沒有吃韓燒 ~_____~"


    14th Sep 2009 20:49 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 韓燒油煙太勁了…諗起都驚…
      有次同事帶我去西環某家日式燒烤店,啲食物啱口味之餘又有強大抽風系統,咁就ok啦﹗哈哈…

      14th Sep 2009 20:59 PM

      刪除
  3. 作為浪費twins 重要的一員, 無理由唔留言架?

    我想寫的時候,發覺我唔知呢間叫咩. 囧 (啦, 我識打呢個字啦)

    我好click 韓菜架, 我好鍾意食泡菜的說. 但呢間. 唔算好味. 係個牛肉餅入邊的年糕唔錯. 但我其實唔想食牛肉餅. 囧

    咦?我其實係咪要低調呢?咦?原來你又咁岩去呢間呀?我又有去呀. (d 戲得唔得?)


    14th Sep 2009 22:42 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 作為意大利球迷,我係唔會忘記南韓02年點樣將意粉隊一腳踢出16強的…(下刪一千萬鬧爆文字…)
      咦,我同你應該當一個人,你食的我唔食,我唔食的你食,咁計落互相補足,當一個人份夾錢抵好多喎﹗
      咦,你都去咗那家店食野呀﹗可能太多人啦,都見唔到你添﹗(啲戲差唔多架啦,幾好幾好…)
      umum…你好活學活用喎,不停囧的說﹗

      14th Sep 2009 22:55 PM

      刪除
  4. 牛肉年糕好特別。

    15th Sep 2009 01:15 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知係咪特式韓國風味小菜…
      不過一見到就好有興趣試吓了…

      15th Sep 2009 13:08 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD