2013/10/20

《R2B:回到基地》~泡版《壯志凌雲》

原來我從來都沒看過韓RAIN哥做戲喎﹗(我有留意他…因為我們是同月同日生日的﹗哈哈哈)…而好明顯,我會無啦啦看這部戲是因為某DIDI是這套戲的二打六啦﹗(我的一條龍病毒又來了…)

而…這部號稱泡版《壯志凌雲》的戲,我好有興趣去看一吓有幾號稱的時候…其實我沒看過湯告老師那部喎…囧

話說鄭泰勛(韓RAIN哥)是個飛行王牌,但太自我不守紀律而被調組到第廿一戰鬥飛行團,很老套地,當然是一開始互相看不起啤呀咁,而作為軍人…仲要係揸戰鬥機的…鐘意亂咁飛就亂咁飛…我會巧京京…

<--DIDI是隊中的年輕機師,坐韓RAIN哥的機是被佢亂咁飛嚇到WI嘩鬼叫很好笑…而佢…是拍完《朝韓夢之隊》後拍這部的嗎?仲KEEP住呢個北泡頭…呀﹗怎麼兩部片都係南北泡RELATED的呢…
<--我很欣慰的是…終於有套戲/劇唔係用三叔手機了﹗
阿泰勛是個與別不同的人,除了毫不嚴肅成日講啲賴好笑既野,又會走去追女仔…佢個目標就係俞世英(申世京),又係修理的人?﹗又賴係COOL COOL地的…好難不讓我想起《衝上雲SIU II》的胡囧囧呀﹗呀,是呢套《回到基地》出先的…
一開始韓RAIN哥食煙,跟住中間又有個叔叔叫DIDI食煙…難道煙草商是這套戲的SPONSOR嗎?

<--我笑了﹗《衝上雲SIU》﹗

成日睇劇都見到呢個叔叔…但我講得佢似北泡啲奸佬多啲…但TURN OUT佢係忠的南泡長官,而且係PROTECT自己啲下屬的說…
嬴了飛行比賽甚麼的…很老套地…就係經歷過不同的事情後滋長出友情囉…
跟住就係追吓女仔…但我唔明點解係揸小型飛機…揸到會降落在荒山野嶺,跟住仲要攪到喺樹林度生火…難道佢地個手提喺山頭係收唔到無得搵人求救?
<--事發前通常都有啲幸福野嚟製造反差架嘛,戲中就係有PAIR人要結婚了…跟住請晒啲同事去屋企GATHERING兼宣佈咁…好明顯…男的係會死…令到同事們悲傷莫明咁…

(重點是DIDI的睡姿…哈哈)
係啦,個事故就係北泡發生政變,派了架(一架?﹗)戰機嚟挑釁咁,跟住韓RAIN和佢既隊員奉命追擊,很爆的是架北泡機飛入首爾,跟住飛過高樓大廈,鏟過高層的玻璃攪到周街人驚呼狂叫…咦,點解我去首爾是唔覺首爾咁多高樓大廈既?同埋攪到我以為我睇緊《蛛蛛俠》喎﹗點睇個城市的景都係似紐約多過似首爾…

係咪勁似紐約先﹗ANY肥,劇情就是北泡的戰機擊落了廿人戰鬥團的一架戰機,之前說會結婚的一PAIR個正機師(男的)死掉…而副機師(DIDI)就撒離跟住失蹤了…(YAAAAAAAAAA…點解呀﹗)
<--南泡人當然想反擊,但因為要同花旗國人商討對策於是攪了一輪都未能出命令救人,於是一班人都急了…但我唔明做乜無啦啦要整一場肉搏戲…除晒衫搽晒油咁…我大囧了…
攪完一輪終於得到許可可以出動…睇吓佢地三個幾英偉…囧

個行動目標有幾樣,首先救圍困在戰線區的DIDI,跟住反擊行動…咁救DIDI一PART是很快就攪掂…之後就係呢三位人事大顯身手啦…
其實我想話啲CG…有啲假,跟住飛嚟飛去CHUT一聲的有點太動畫…但我睇得戰爭片少…可能係我見識少…但…阿韓RAIN哥關引擎引了個導彈炸北泡的核彈就解決了北泡的核戰危機…實在…好難唔令我想起新《金田一》吳尊爸爸拆彈的那個GAG…都係…爆囉﹗SIMPLE BUT ARTISTIC地解決了個SUPPOSE會好大的危機…囧

 <--戲名是咁來的…囧
跟住韓RAIN哥救同伴時唔知做乜被擊落跌落海,以為佢死時佢又無穿無爛地返來了…反倒是在槍林彈雨中被救起的DIDI就成身血喎…很詭異…

最後當然是求仁得仁,大團圓結局了…

UM,又不能就唔好睇既,故事很正路,特技有心做得高科技想與西片睇齊…就是很正路囉…同埋RAIN哥的粉應該會看得很開心吧?﹗

另外呢,有看後感說覺得這部片都幾宣傳片FEEL,讓我想起之前看的日劇《飛行情報室》,那套又係以飛行員就主線的說…又是將當中的友情愛情拎出嚟軟性宣傳的…不過,那套個男主角黑口黑面,呢套韓RAIN哥攪攪笑笑的,會看得開心一點囉…
*********************************
<--哈哈哈﹗我決定貼番張DIDI的令仔劇照平衡吓…








<--演韓RAIN哥TARGET的俞中士申世京姐姐都幾令女…起一起底…原來佢90年出世的…仲細過DIDI﹗但點解佢好似成熟咁多既﹗﹗﹗真係睇唔出…

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD