2013/10/01

[韓劇]《秘密花園》奧斯卡…韓泰善(9-12)… (3)

我mark mark吓開始唔記得cap落的圖是邊集打邊集了﹗囧…總之係呢幾集啦…(同時開住幾套劇之過就係唔記得睇到邊度打邊度咁…哈哈哈﹗

唔知第九…第十定十一集…囧:

奧斯卡整整吓頭見到音源流出的報導(好似係咁上吓,話原作者係韓泰善咁),奧斯卡即刻打俾韓泰善話要見佢…我仲以為佢會戴埋啲髮卷去添…

睇健吾的書話日本人因為電話費貴所以鐘意見面講多過喺電話講,泡菜國都係same case了?明明電話講都得既野硬係要面對面講既…

鏡頭一轉,韓泰善跟奧斯卡四目交投中,呀﹗我想話呢個頸巾的造型好熟口面…諗了一諗…我記得了﹗係《馬例二叔公》呀﹗諗諗吓,咦,都係2010年尾播架喎﹗同埋didi突然染了紅色頭,這不緊要…緊要的是佢條眉黑粗粗的…跟突然白了的面和新的髮色好不匹配,十萬個突出的條眉…

 韓泰善話已經俾個兩次機會提過奧斯卡了…奧斯卡話做乜唔講得明顯啲…哈哈﹗我笑了…你唔講我都唔知那些對話係hint喎…(sorry,我還是看得好不專心…)

我還是很在意那條黑色的眉…XDDDDDDDD…但呢個紅色的髮色好似更襯韓泰善呢個來去無影的角色的說…

女二突然加入戰團了…突然覺得女二和奧斯卡都想簽韓泰善,睇吓睇吓覺得佢兩個好似離婚的夫婦在爭個仔的撫養權…

 <--韓泰善係咁叫女二做大嬸…好好笑呀﹗






********************************************************
第十二集:(這個確定了…)

係咪啲音樂人都會喺簽約與唔簽約之間攪一大輪既呢?無缺簽唔簽代表時又係攪了幾集,跟住佢喺studio唔知佢做乜的時候都係拎住個結他咁…UM。奧斯卡第一時間就問佢簽了女二未…原來未喎…

 噢…韓泰善關心奧斯卡了…

<--奧斯卡唱歌要跳舞架喎﹗韓泰善做嘉賓時表演啲乜呢?﹗囧﹗






********************************************************
開心cap圖記:
[韓劇]《秘密花園》奧斯卡…韓泰善(16-20)… (完)
[韓劇]《秘密花園》奧斯卡…韓泰善(13-15)… (4)
[韓劇]《秘密花園》奧斯卡…韓泰善(5-8)… (2)
[韓劇]《秘密花園》奧斯卡…韓泰善(1-4)… (1)
[日/韓劇]《白熊咖啡廳》、《秘密花園》、《Dream High》

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD