2013/10/06

[韓劇]《秘密花園》奧斯卡…韓泰善(13-15)… (4)

比起《聽見》內的西褲裇衫(aka乖乖look),韓泰善的洞洞衣/褲妖魅味道高好多的說…

而…塊面真係好白…

(小的對白面小生的熱愛還真是統一了…)

我又忘記了是邊集打邊集,總之奧斯卡歌曲音源流出的問題越演越烈,於是韓泰善和女二一齊出手幫佢咁…

我又忘了是那一集,突然又出現了一個女人應該是原來的作曲家,韓泰善跟她有瓜葛了?佢應該係熱愛過韓泰善但韓泰善不喜歡他了?﹗無交代喎﹗(定係我miss咗…)

佢個髮型好香港人…一點都不像泡劇裡的女人喎﹗

 世界真係細,奧斯卡又會搵到去個女人度…

 事件越鬧越大,奧斯卡決定取消聖誕演唱會了…(韓泰善又為甚麼跟埋佢番屋企?)

死啦我覺得佢兩個真係好有愛…XD
*********************************************************
第15集(這個確定了)…

 韓泰善突然好多戲﹗這一集出了四轉耶﹗都是跟女二同場的…

<--就說要幫奧斯卡嘛…


第二幕…是一個男的…作曲家類物體?(會唔會同韓泰善係friend呢?)…但呢幕轉頭就完了…

鏡頭一轉又第三幕了,紅色頸巾加紅色鞋…﹗讓我想起我都有一對紅色con which我好少著…呀﹗即刻想拎番出嚟﹗哈哈哈

呀,故事講到原來蔡琳都有收到那個女作曲家的音樂錄好咗仲差啲出街,於是佢肯幫奧斯卡手出聲明咁。呀,但我誤無點了…我見到didi的腳在枱底狂un…哈哈哈﹗

 <--妒忌的眼神﹗

 使唔使咁有型呀個pose﹗哈哈哈﹗這幕情敵大對決好好笑…

女二好像有所發現了?
************************************************
開心cap圖記:
[韓劇]《秘密花園》奧斯卡…韓泰善(16-20)… (完)
[韓劇]《秘密花園》奧斯卡…韓泰善(9-12)… (3)
[韓劇]《秘密花園》奧斯卡…韓泰善(5-8)… (2)
[韓劇]《秘密花園》奧斯卡…韓泰善(1-4)… (1)
[日/韓劇]《白熊咖啡廳》、《秘密花園》、《Dream High》

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD