2013/10/22

近期常聽的歌~(7)

嘩嘩嘩嘩﹗佢兩位老人家終於出碟了﹗而原來,今次係佢地相隔12年再次喺MV度展露舞技,太強大了…我都不發現是12年了…即是…對上一次是《カナシミブル》了﹗我只能說時光飛逝…完全唔覺喎﹗
(你FEEL到我有幾接受唔到嗎?)最開心的是…SUPPOSE係今日出的單曲,琴日在偉大的信和已經有得賣了﹗哈哈哈﹗

一如以往泡劇啲劇情會不停播OST的歌,跟住洗行腦睇完套劇就會覺得好好聽想去買的說…睇完《聽見你的聲音》…小的有點中毒的煲這首《왜 이제야 왔니》喎…

之前說打風天在怒煲容天后的新碟嘛,今期PLUG上台的《小日子》也是首煲到有點中毒的…好舒服好舒服好舒服,跟上面的那首OST歌一樣都很啱而家啲秋風送爽的日子聽…總不能逢秋天只煲《17度》和《微涼》既…

打風天怒煲的碟第二號,又是一個好好煲和好喜歡,小的對呢啲正能量的歌詞無抵抗力架嘛…又是一個LOOP完又LOOP了…雖然我已《大個》好耐了…

為執著乾杯》藍UNCLE再嚟一首正能量慢歌《美麗到不能》,上次《你倫敦我紐約》和《一起去阿拉斯加》後第四首啦喎…咦…咁會唔會係就嚟出碟呢?

據說呢首《不許你註定一人》係真人真事,是送給在天上的另一半的說…加倍感動了…呀,我想話怎麼今年DEAR JANE和SUPPER MOMENT啲歌都巧巧聽既…(<--咦,呢句好少女…哈哈)

狂舞派》主題曲《狂舞吧》,那種可以令人邊聽邊想起戲中人和事又帶出無限餘韻的能力…簡直如《天與地》跟《年少年知》一樣有著無限神奇力量…又是首好適合而家呢啲秋風送爽的時候聽的啦…

唉呀,其實我想貼《愛我便說愛吧》架…不過SEARCH唔到…我對HOCC重唱的《似是故人來》比較無感,但《愛》加了些CHILL的又有點迷幻的感覺好好UN…呀,看來我應該搵何小姐的新碟來研究一吓…

講開又講貼開又貼,演唱會上聽到呢首N年前的《不眠皇后》好喜歡…又嚟一個舊歌當新歌聽…

未諗到第10首…貼住咁多先啦~以上。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD