2010/03/12

一把年紀學琴記(中)

正所謂工欲善其事,必先利其器,而行街上網搵野買正正是我最大嚐好~~~

話說我還在猶疑好唔好學(話晒都係個long-term commitment嘛…)既時候,某天行過住好啲見到左圖這個usb…咦,好有趣喎﹗二百幾蚊,貪得意買咗嚟玩,跟住琴書按吓按吓的,又真係彈到喎﹗但佢係平既,要用力按下去先會發音,玩一陣就手指狂痛…

諗番轉頭,如果真係想試吓又唔想買得太重本,應該買啲幾舊水既細路仔電子琴…

上圖那個usb玩得好唔舒服,但我又玩出癮來喎,於是我就身痕痕搬了個電子琴回家(真係搬架﹗因為店家無送貨…)。即係呢,呢類61鍵既電子琴通常係$1,000-2,000上吓,有一萬九千幾種分唇…不過我都唔識用﹗哈哈﹗琴不就是應該彈吓歌仔嗎?﹗我貪就腳去了柏斯買,之後再行通利,才發現Yamaha有些係可以配pedal﹗呀﹗$2,xxx的價錢但手感不錯(雖然手感為何物我還不太清楚,總之按下去唔係輕飄飄那種啦…)

事前做了點research見市面上仲有隻駁電腦既keyboard(據說係for人家作曲和做mixing用的…),M-audio出品既,也是$2,000蚊上吓,但吓吓插住電腦又好似有點煩喎﹗而且作為病態網民的我都想戒吓網癮嘛﹗咁就求其搬了一部電子琴回家,上圖這部Casio既,除了無pedal,其實都ok既,店家哥哥說佢係密鍵,模仿番真琴既觸感喎…

於是這幾個月我都係學琴時彈鋼琴,屋企彈電子琴,練吓指法都仲ok既,但鍵重帶來手感上既問題,而且無重和輕音之分…所以我彈大細聲其實係頗頹的,再加之無pedal(這個我回了很多次帶…)…次次學琴時隻腳就不知如何是好…唉…

看forum很多人屋企都無(位放)琴,有些人suggest可以到琴行租琴,價錢其實頗相宜的,我又到樓下既琴行望吓,二百幾蚊有十個鐘玩,廿幾蚊一個鐘又唔貴喎,但個問題係…放工食埋飯都成八點幾九點,啲琴行都收啦,而且點都係屋企有部琴鐘意幾時彈就幾時彈既好…

本人又發揮我既fing錢本色了~這是我最新既玩具…

前陣子行琴行多過行街睇戲買衫,為既就係睇行情。其實一部鋼琴相宜起上嚟萬幾二萬都有交易,再分期既話都係幾百至一千一個月,咁又無咁重皮,加之睇forum很多人都說與其貪平買部二手,不如買部平啲既brand new琴,舊琴調音都有排調的說…umum…但…我屋企無位喎﹗而且我唔想擺出廳,可以的話梗係擺喺房,一來我可是鐘意幾時彈就幾時彈,二來又唔怕電視聲電腦聲琴聲撈埋喺個廳到,嘈爆﹗

要小巧既,小的目光就轉到數碼琴度,又是一場腦交戰,看行情大概是$5,000-10,000不等(豐儉由人呢﹗),數碼琴雖然聲稱自己有模仿真琴發聲既功能,觸感又比較似鋼琴(不過還是輕了點…都叫好啲啦…),但成萬蚊買個數碼既…真係不如買部真架喎…。小的目光就放到平霸之選~yamaha既P85度,看catalog說此琴配備Graded Hammer Standard,琴音可比真琴也﹗同埋說到尾yamaha係做開琴既,雖說數碼琴係電子野,不過好似質素有點保障吧?再看,yamaha一系列既數碼琴就只有它可以單丁買部琴而唔要腳架(連個單頭pedal),盛惠$5,900…umum,我都差啲去咗俾錢的了…

某日行柏記去攪casio既px130,咦,個手感好似仲好喎﹗再望埋個價錢,平過上面講既P85仲可以連埋腳架和三腳pedal…其實那個單頭pedal…很有衣車腳踏feel的說…雞脾打人牙較軟,小的就go for部平啲既囉…

只能說,學野真係一個使錢既嗜好,好在有新年既利是幫補吓,同埋呢兩個月都keep住節衣縮食咁囉~

再續

一把年紀之:

一把年紀學琴記(上)
一把年紀學琴記(下)

************************************************

一開始諗住自學既我search search吓search咗博友積木人既舊文,我基本上都係睇住佢文中既資料再search落去搵啱自己既choice的說~

安慰劑 - 自學鋼琴(上)
安慰劑 - 自學鋼琴(下)

22 則留言:

  1. 我農曆年的時候都買左琴喇, 是casio的px-730...琴鍵是比直身琴輕了一點點, 但勝在慳位又唔使成日tune琴...

    最近買了john thompson book 2, 你係咪都係用呢本?

    21st Mar 2010 10:35 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係多謝你幫我呢篇文留言開齋囉…仲諗住無既的了…
      我target啲細部和平,諗住平平地玩一兩年,第時屋企如果有位擺既話就轉直身琴,基本上貴過6000蚊既我都唔考慮,而家後悔了…因為好封塵呀﹗哈哈…
      我用alfred呀,我都有買thompson grade 1,但我覺得佢啲印刷無alred咁靚﹗哈哈…

      22nd Mar 2010 22:52 PM

      刪除
  2. DragonGirl20/4/12 09:59

    我也是一把年紀才學琴呀,剛學了兩個月…
    用的是 2000 年買的電子琴!= =
    加油吧,呵呵呵

    24th Mar 2010 01:02 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家都要加油呢,有機會交流一吓吧﹗
      而家最大既問題係無時間,彈咗成個星期都仲係好頹…不過…也是當然既…我一日大概只係摸半個鐘琴到…哈哈…

      27th Mar 2010 22:16 PM

      刪除
  3. 謝謝你我連結啊. 我也可以連過來嗎?這個嗜好是花錢喇, 但卻也是十分值得的嗜好喇.現在還有在琴行學嗎? 我對這還是卻步呢~

    24th Mar 2010 15:20 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 不用謝,你這幾篇文資料好豐富,係我盲公竹呀~
      這的確是很花錢既玩意,萬事起頭難,一開始要買琴買書再找老師,而家一切都確定了就好啲,只係每個月俾學費就行了…
      我而家就係去琴行學呀…無計啦,我是很被動既,沒有人"篤"促我就會hea的了…

      27th Mar 2010 22:19 PM

      刪除
  4. manymany5/8/12 11:34

    Hello~看完你這篇文章後,你讓我"的起心干"去學琴!
    我也是一把年紀了,要跟小孩子彈同一首歌的感覺真的怪怪的..:O
    不知道現在的你學到那個階段呢~~?
    我也想買部數碼鋼琴,Casio PX130好用嗎~?
    希望我也能跟你一樣可以堅持下去!

    回覆刪除
    回覆
    1. re:manymany

      你好啊~

      初初彈啲小朋友歌真係幾唔知點,好在除了小朋友都會彈的琴書外小的用咗本adult piano course的書,用佢嚟夾住其他書會感覺好啲(笑)

      而家叫做學緊3級,暫時唔會考級住,老師說我左手3,4手指唔夠力,而家要同hanon玩遊戲…好想喊(笑),遲吓可能會挑4或5級吧…

      casio px130呢,我主打係貪佢最平(連埋折扣5千多蚊咋)同埋夠細部,間房唔夠位擺要搬嚟搬去都搬得郁,但老實說音色和手感都不是最好的。你可以到琴行彈吓feel吓。不過講真的,如果你打算認真學,數碼琴始終唔太好,我就係而家成日唔夠力…

      大家一起努力呢~

      刪除
    2. manymany5/8/12 23:17

      好開心你即日就覆我既message啊~~~
      你的文章真的寫得很有趣~~我會常常來的~~
      謝謝你的鼓勵啊!

      刪除
    3. re:manymany

      我也多謝你會來看啦~哈哈哈…
      今日放假又想寫文就順手回埋啲留言…平時返工就可能懶…幾日先清吓草咁…哈…
      講起上來我練琴都好懶…係上堂前後兩日先掂…哈哈…

      刪除
    4. many many11/8/12 23:34

      我勁快咁去佐柏斯睇琴,睇睇下就買埋..........
      我買佐kawai CL26ii 數碼鋼琴,希望會有一個好開始~!~

      刪除
    5. RE:many many

      很快手喎﹗屋企有個琴真係差好遠,起碼想練就有得練,數碼琴可以插耳筒唔嘈住人之下自己慢慢彈,其實都幾好的說…

      只是彈了兩三年以來,我開始明點解啲人咁反對彈數碼琴,啲KEY真係輕啲,而家3,4手指都好多時唔夠力…嗚

      刪除
  5. many many16/8/12 09:15

    喔!真的嗎!?咁你會唔會買番個直身琴?
    其實我都有諗過呢個問題架,但係我初學,又唔知自己資質去到邊,
    咁大投資真係幾令人卻步...同埋直身琴冇得插耳筒,比人聽我我d"動聽"o既琴音其實都幾難受....
    你而家學到咁好,仲考埋試,就唔好用耳筒lo~~~仲可以同大家分享下tim!haha

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:many many

      今年年頭買咗啦,見這篇:http://domotoiceko.blogspot.hk/2012/01/vs.html

      我都係學了個零兩個月先去買數碼琴,初頭係彈文中68KEY那個電子琴…好頹的…哈,忍唔住先去買數碼琴…

      而家係有人喺屋企我就彈數碼琴,如果佢地睇電視的話我就踩靜音PEDAL細細聲咁彈,屋企無人我先敢就咁彈…我的琴音連我自己都受唔住…我驚人感動到要爆粗嚟讚美我呀﹗

      我都係玩咗兩三年,都係入門啫…不過彈吓一本彈吓一本書咁係幾有成就感的~

      刪除
  6. many many23/8/12 02:04

    我個鋼琴老師用alfred's adult all in one course既書
    終於去到p.54 我覺得自己d手指真係有d抽筋feel~~XDDD
    唔知自己幾時先可以彈倒好聽的歌.....大家努力~

    回覆刪除
    回覆
    1. re:many many

      我都係用緊呢本呀﹗呢本啲歌成日都成我抽筋架…
      不過好多都好好聽,彈到會好有滿足感~

      你老師除了呢本仲有無用其他書?

      刪除
  7. many many24/8/12 00:45

    第一堂就用佐jOHN W SCHAUM PRE A THE GREEN BOOK
    彈小朋友歌仔,但係兩隻手要放晒響middle c個位
    有d古怪。

    第2堂開始用alfred,學得好似開心d~~
    我而家只不過上佐3堂,應該會繼續用呢本書~

    除佐呢本,仲有冇其他書啱 super beginners ga~?
    真係要向你指教下~~

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:many many

      我一開始係用alfred adult的,彈了大半年就加了本beyer,之後再加了本everybody likes the piano,everybody啲歌幾好聽的~

      我聽日講好多人用john thompson,啲歌有啲悶又黑mung mung咁,好似everybody開心啲~

      刪除
    2. 哈哈~我睇佐你o個篇琴書post~真係好正~
      咁你真係好叻,學得好快啊!

      刪除
    3. RE:manymany

      唔係呀,我係alfred、everybody、beyer每星期一首咁彈,everybody 四十幾版都夠彈大半年架以呢個速度…而家啲歌真係難咗,每星期每本一首都好夠玩…書既完成速度無以前咁快啦…有時彈唔好miss要彈多個星期的說…

      刪除
    4. 你而家會唔會得閒彈下流行曲咁呢~???唔知要學幾耐先至有d成績睇倒.....(心急)

      刪除
    5. RE:manymany

      初初都仲有意圖或企圖彈,但而家無啦,有時放工夜鬼咁攰唔唔想練,一星期得3,4晚會彈…彈都係個零鐘,淨係夠練上堂啲歌架咋…

      彈得咁上吓淨睇拍子節奏,再熟埋啲chord,就應該會容易彈到流行曲。但我無試了…只前收集了一堆歌譜都係放堆了一邊…哈哈

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD