2007/12/27

決戰金城之巔

這不是說金城武先生,而是說金牌和新城的決戰事件。

獎年年頒,歌手年年搶,豬肉分不勻不是今年新事。有云此消彼長,幾家唱片東家招來招往,你和那家傳媒關係好拿獎特別多嗎?我就在下一家拎番多啲…風煙四起,塵起不見天日。

日光之下無新事,如斯年復一年的循環,今年卻越演越大,變成發聲明杯葛不去,奇哉…

此事的奇異程度太高了,弄得本人每天留意報紙update一番。據報紙載,最初是金記覺得分獎不均,門下的一哥得和二線哥仔們搶獎,有失身份云云;鏡頭一 轉,原來之所以得細獎就因為新記怨金記不分配門下歌手參興電台live,倒全力發展自己制作演唱會,既然係咁大獎當然留俾合作關係良好的東家主將們囉,最 後就變成聲明事件了。

上述事件本人都係睇報紙講架咋,不代表本人立場的說﹗

唱片生意難撈, 東家要落力為門下歌手謀生路無可厚非,獎係歌手既身份象徵,拿得多來年叫價能力就更高,縱然拿的是爆笑多於嘉許的豬肉獎,然而實實在在一座座的證明,好過發片時攪盡腦汁玩數字遊戲。年末有開東家和傳媒的枱面枱底交易換獎特別好看,溏心風暴都沒這個程度的鬥智鬥力﹗只是這樣赤裸裸的反面,倒是第一次見。

這時想起東家的話事人訪問中說過:東家做的是生意,而東家的執行一姐(蓮母是非廿四小時stand by為公司打拚的一姐吧…)亦說話自己打份工…噢,一切的謎都解開了。

原因和現任一哥今年一首主打一樣,四大元素:「$$$$」。

當初之所以留意這寶號,是因為本人十分欣賞的現任一哥加盟,作為長期忠實粉絲,見他流落內地以情深眼神演清朝王子真的不是味兒…那不是他的長處吧,難得有東家將他帶回香港特區,實在欣喜若狂,回歸第一年就有歌能入選金曲,不賴耶﹗幾年下來,hit歌大堆,大賣唱片一籮,concept糖衣包著經精密計算的曲 式--intro無聽過唔緊要,起chorus懂大合唱,淺白易明擊中人心就得。即係林狗首《流行曲》咁呢…呀,林狗都係呢家寶號的人,話時話。複製完少男嗜好,轉個頭就來個少年劉華講人生道理,這條橋06玩到07,又是一個循環。我諗,喜歡唱歌係一回事,想唔想做屬於自己音樂又係另一回事。

睇番一哥舊作《星戰》一段歌詞真諷刺:「然而問我 音樂才會 活出我 無奈 用數字才是競爭過 銅銀金 界定我」。原來大方向早在歌詞中露玄機,係本人expect錯了。今年一首《一刻永恆》更係應景到不得了:「一刻永恆 懷念永不厭 風景性情人物會改變 即使故意再做一遍 情懷事後便難再現 回憶可珍藏當冠冕」。

明晒,原來大家取向不同,要講甚麼音樂甚麼誠意大家可能搭錯channel了。我會好好keep住當年的回憶,不讓眼前的破壞它的了。(粉絲的心碎獨白啊…)

這一切都是媽劇停,不只一哥,東家點石成金還有史小姐從文藝小女生變天仙下凡玉女,K小姐從唔靚但唱得吓變索爆唱家班,T小姐突變沙灘mk女…無一不令本人覺得包裝底下的她們和表面有段距離…。實在,藝人確是紅了人氣盛了,不過一切來得太快,快得歌者好像沒有足夠實力登上被安排踏上的台板。

又是一哥首歌那四大元素在作怪嗎?

東家捧出來的男生好像較正常,羅生才藝是有的,不過…較令本人留意的是飛魚王子,尤記得我讀大學時他出道,號稱陽光新一代好男孩,fight低同年新人陳司翰,當年東家話事人更聲言捧他為08年最受歡迎男歌手云云。事隔幾年,本人畢業又做埋打工仔,王子卻好像不受風霜入侵,繼續唱他的好好情歌,繼續和兩位緋聞女友打情罵俏,改變的,可能是他臉孔日漸石修化,快比石修親生兒子更像他老爸…Orz…

史小姐演唱會都開埋,幾時到王子?係就好了,不枉我咁留意呢個寶號一舉一動。

我諗過了,為了不傷和氣,新記應該下年再增設多些獎項,免傷和氣皆大歡喜嘛﹗獎項包括:

  • 最受(各功能組別)歡迎男女歌手
  • 十八區最受歡迎男女歌手
  • 勁爆小/中/大學最受歡迎男女歌手
  • 最受(各行各業)歡迎男女歌手
  • 最精美唱片封面設計
  • 最環保大獎(聽完會打冷震,冷氣都唔使開﹗)
  • 最突破大獎(突然twist去第二個形象…)
  • 最驚喜演譯大獎(可能要頒埋俾你管啲remake人士…) 
另一篇:我的叱吒頒獎禮

18 則留言:

  1. 呵呵呵!沙灘MK女呢個稱號正呀~

    我覺得十八區最受歡迎男歌手應該有白花油王子份啦,早一輪人人都識唱佢嗰首「來簡約地愛多八十年,態度未曾改變......」

    27th Dec 2007 14:55 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 金毛除了mk我諗唔到有邊區更能配合嘛…
      白花牛王子…
      佢sponsor多幾個節目落多幾個廣告何止愛多80年,永久都得啦﹗拎獎拎到佢手軟…

      27th Dec 2007 18:04 PM

      刪除
    2. 咁又係......金毛絕對係MK的身份象徵(我咁樣講出街會唔會俾人打呢?)

      而定阿牛王唔得啦,要避一避風頭丫嘛~ 可能要搵定個接班人先得喇

      28th Dec 2007 10:07 AM

      刪除
    3. umumumumumum…應該唔會掛…呢個唔係香港人既共識咩?
      牛王接班人?如城小朋友啦不如…真愛是真﹗

      28th Dec 2007 10:13 AM

      刪除
  2. 我覺得而家的頒獎, show 前一場show, show 中也是一場show. 都唔多有公信力, 睇下個台同個歌手同公司係咩關係多過咩.

    細個好鍾意睇頒獎典禮架. 但好多九唔搭八的獎之後我就唔會特別好期待咁羅.

    27th Dec 2007 16:23 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人口講話係一場遊戲唔好太認真,但暗啞底呢?好睇就係呢啲位…好正…完全精彩過頒獎禮本身…
      我無期待架,旨在笑一餐,同埋睇歌手既衣著,好多平時著衫好地地既一出大show就出事的說…

      27th Dec 2007 18:05 PM

      刪除
  3. 不如寫個劇本/章回小說啦,可能賣得下架。

    27th Dec 2007 22:12 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日又話a music要杯葛商台喎…
      不過a記否認了…

      27th Dec 2007 22:44 PM

      刪除
  4. 沙灘MK女? MK明左, 但沙灘...(算啦, 唔係重點.)

    其實以前都有試過杯葛, 不過無攪到咁大鑊話發聲明唔出席咁杯葛.

    史小姐?

    27th Dec 2007 22:36 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,分獎唔勻一路都有,但做得咁出咁絕就少啲…事件之奇異咪就係令我禁不住望多兩眼…
      你無睇佢個封面咩?
      史小姐…邊個歌手係s字頭?

      27th Dec 2007 22:48 PM

      刪除
  5. 這些係"Show",還是找$$緊要.

    28th Dec 2007 00:43 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁要唱古生的$$$$了~呵

      28th Dec 2007 09:21 AM

      刪除
  6. 新記不嬲都係鬧劇一場
    金記今次又係搞笑
    頒獎禮越黎越無謂

    28th Dec 2007 09:27 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 報紙話a music和商台差啲反大面喎…不過a music否認了…
      實在分豬肉大家都知,不過反面反到咁出真係幾突破…

      28th Dec 2007 09:38 AM

      刪除
  7. 其實各大學的孖履停可以考慮搵金記做internship
    佢d催眠術令人嘆為觀止...吹捧能力無人能及

    28th Dec 2007 09:28 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 要催眠人先要催自己…
      但若自己都催唔到自己呢?ohhhhh
      我驚我做唔好呢份工耶…

      28th Dec 2007 09:39 AM

      刪除
  8. 噢,好耐都無關心呢個獎項了。十八區每個區都選最受歡迎男女歌手可能來來去去都是哪幾個人得。

    30th Dec 2007 15:31 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係睇呢笑…真係好攪笑…啲獎9唔搭8的說…
      18區,油尖旺和屋村區如天水圍(我唔知係18區邊區…eee)可能唔同架…話唔埋女歌手可能分別係史塔肥和細契都唔定…

      30th Dec 2007 16:22 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD