2007/12/13

黃子華棟篤笑~越大鑊越快樂

放心,我不會爆內容的。因為拖著疲憊的身軀去看,步出場館已不太記得細節了…欲爆無從﹗

由於家弟是黃生忠實粉絲,黃生舊show VCD collection是十分齊全的說(果然是有其姐必有其弟…儲物狂是也),也(被逼)看過很多次了。現場,倒是第一次…

平常真沒太多機會入伊館,對上一次應該是會考放榜的暑假,到某幼稚園畢業禮做義工…orz…

原來伊館和紅館一樣分段數的,場內活像迷你紅館似的,但座位比紅館唔好坐十倍,行距之間很逼,整晚本人不停郁身郁勢,因為坐得十分不舒服…。個台,很迷你,細看…是一個鑊耶﹗真大鑊﹗

不過,就係細,和觀眾距離甚近,互動亦更多,所以才是一眾棟篤笑開show地點吧…

整個show就係一個人一支水不停講,實在十分厲害,乃因台上是一部芒也沒有,不如歌手開show有芒出歌詞…唱出來還好,音樂起自然link到相關的歌詞…但棟篤笑是講出呢不是唱出來,究竟黃生個腦係乜構造?當然都有甩漏的,有一兩件觀眾大叫大嚷,黃生回應兩咀就甩了…佢都不自覺講了多次:「講到邊度?」…

平時在家睇vcd不禁會想「點解有人肯俾錢入場睇佢吹水呢?」,入場方感到棟篤笑的魔力,黃生的棟篤內容將活細節(今次政治野少咗…啱我﹗哈哈)放大,佢講起我就發現…係喎﹗咁都得呀﹗不能自拔的笑到收唔到聲;而且唔止只自一個,係全場人一齊同自己笑…今次未必有太多反思位,比起之前講政治少了尖酸刻薄,但都不失為一個好笑好玩的show。

一個人一個台一枝水,講足兩個幾三個鐘,看似簡單但功力少啲都唔掂,特別是控制節奏﹗呢二百幾蚊係抵俾佢讚既。試問,有幾多個可以無花臣齋講都吸引到人入場?幾多歌星演唱會上天下海,做盡所有和唱歌無關係的事到頭來還是唔爆…

只是當我不能自拔的笑時,隻腳就頂到前面的叔叔,令佢非常不爽…
*********************************************************
唱k時有友人心血來潮點了首張立基的《Electric Girl》,大夥兒越唱越high,到最後"Electric is her world, electric girl"時直頭癲咗…喂,這首歌真的很正點,張立基唱得不錯,跳舞又好睇,樣子亦不差,衣著仲幾in添喎﹗但為何超越不了同以跳舞做賣點的杜德偉,甚至遲來先上岸的郭富城呢?真係時也命也…

後來,我們有結論了…就是…因為他是「未來偶像」,而唔係「現在偶像」,「未來」者即係第時先係,唔係而家啦﹗orz…

「鄧佢唔抵點解紅唔起」龍虎榜又多個歌手可以上榜了。

除了這首,《盼你此刻奔向我》也是很好聽的說。究竟點解我會咁記得佢既呢?umum 

懷舊舊文:突然懷舊之張立基篇

10 則留言:

  1. 張立基既歌其實都得架...真係唔知點解紅唔起, 可能唱片公司唔盡力? (唔係好記得啦~)

    成隻鑊! 又幾搞笑咁喎.
    不過我又唔係fans, 所以都唔係太在意幾時先有得睇碟...我識人係狂熱fans, 逢SHOW必到逢碟必買果種...好勁.

    13th Dec 2007 04:00 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知同張立基出身亞記有無關係呢?electric girl其實都有入選無記勁歌的說…
      話實佢90年代初出道,過不久就遇上四大天王,我諗多多少少都有影響,而且佢唔係唱最typical的港式情歌,有少少偏鋒inin地,唔夠大路囉(其實我唔太熟佢…嘗試分析吓而已…哈哈…)
      我細佬係逢黃子華碟必買,入場佢都係第一次咋…

      13th Dec 2007 09:50 AM

      刪除
  2. 我幾後悔做咩唔捨得比多少少$坐3百幾!
    真係好抵睇!

    13th Dec 2007 09:42 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉…我睇280…前面320…爭幾行咋﹗
      仲可以握黃生手耶﹗

      13th Dec 2007 09:51 AM

      刪除
  3. Get back in love again~~~~~

    13th Dec 2007 11:22 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. Electric is her world, electric girl…

      我係識呢兩首…哈哈…

      13th Dec 2007 11:37 AM

      刪除
  4. 張立基……我中學好鐘意佢架……

    14th Dec 2007 00:39 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我聽呢聽去都係兩首…
      但兩首我都覺好好聽的說…

      14th Dec 2007 10:28 AM

      刪除
  5. muddohduc17/7/12 16:18

    Electric Girl 當年係旺角揸白牌車嘅司機嘅首選,嗰時成日都聽見佢地播到鬼咁大聲架!

    10th Jul 2008 13:43 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁揸車時播呢首真係幾好un的,節拍強勁嘛﹗不過開心得濟比油太多就危險了…
      差唔多時期的《紅色跑車》也是飛車聽的一流選擇…

      11th Jul 2008 09:42 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD