2015/03/20

京阪神周圍遊~6~京都市內觀光

朝早當然係要有井之原爸爸的《あさイチ》陪我食早餐囉~

這天不郊遊,終於都市內觀光了…

北野天滿宮-->哲學之道-->銀閣寺-->鴨川三角州-->一乘寺

下了一大輪的雨這天終於放晴了,先去拜訪學問之神…

這回旅程天氣運差啲(除了第一日係凍之外日日唔係落雨就熱到出汗呀陰公﹗)…求籤運真係強到無話可說…卡卡…

 天気がいいから、散歩しましょう~

 銀閣寺感覺很寧靜,唔知呢,金閣寺有點太浮誇了…

那天遊人不多,又是可以練習攝影的時機…不過我只拎了手提…哈哈…

 雖然未到賞花季節都有啲令令既花可以睇吓…

 跟住既定路線行會上咗個山仔睇到遠啲既風景…咁。

<--出番哲學之道…我想話呢個熊仔堅抽超可愛﹗雖然曬到爆咋…兩個公仔曬多幾曬會唔會甩色呀…

又係周圍行亂搵野食的時候…這個牛肉咖哩超級好吃的說…

銀閣寺Yojiya,真心想試吓的(之前都係喺東京食的嘛…很奇妙)…但人太多…不能風雅一番…囧…

<--好有氣勢的名字﹗
到鴨川時又回復天陰陰,超大風(終於都有凍的感覺)…於是唔敢跳石…然後想搵條橋過對面…兜了一大個的圈…行到腳軟…囧

要唱番首「流水很清楚惜花這個責任…真的身份不過送運…」…

原來唉瘋的攝影技巧真係不賴架…

我是堅抽行到斷腳…XD

見到宮本武藏我竟然諗起宮部久藏…然後去一乘寺梗係要去吓惠文社…都係買吓書咁…然後…竟係回城囉…

話說我想去河原町度濕吓平…但我又唔知做乜記錯以為下車的站是對的…then我應該將三條和四條掉轉咗…行到天荒地老先去到濕平…跟住我見到…《寄生獸》的poster…但竟然唔記得入戲院拎番兩張dm留念吓咁…

隔離的…是回到京都站食的定食…我想話京都站食街啲店真係相當不錯﹗

這一回雖然我買唔到哈根大師期間限定mochi版…但有蛋黃哥都不錯…其實兩兜都係杏仁豆腐的說…

<--明天的早餐…總得食吓進進堂吧~
 電視時間之:斗真同學…

 假髮偶像好乖巧的樣子…

<--那天是《無間雙龍》大結局,其實我好似miss咗中間幾集…直接追結局毫無違和感…到呢一幕時係有傷感的…但同時我一秒出戲咗去《魔王》度…囧

以上。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD