2015/03/21

京阪神周圍遊~7~奈良、宇治

 終於到了尾二一天…先去奈良俾鹿撞~

由車站行去奈良公園先見到這個吉祥物…有夠可愛的…當然不能和姬路的官兵君比啦~~~呵呵,穿過了商店街就到奈良公園,啲湖光山色有夠美的…(最緊要是唔落雨啫…)
 
 去春日大社的路上見到鹿啦…這時候…梗係抱緊個袋…之前有個人俾人食咗張飛…囧


 其實我係好驚俾啲鹿咬…然後保持距離地睇佢地…沿路見到有人喂我係望得嚟依然彈開…

 有啲花睇吓咁…

 行到腳軟終於都到了~

 超可愛的鹿型繪馬…

 隨手拍…

 重點係乜呀,係大吉呀~~~~

<--出發去宇治,呢個郵筒好正…=P
 吃飯是重點,其實我叫的這個都不賴,但見隔離阿叔那個好似更正啫…

沿路掃了啲綠茶野食(定番吧﹗)…然後再去看源氏物語博物館,一路上…宇治河…好大風呀﹗巧京京呀﹗

 是要有四文的嗎?好強大…但個危險牌又只得日文…

 曬到睇唔到…

 其實行去博物館的路都幾遠…中途仲去了一去宇治神社…

隨手拍…也是…

 都說我這次的求簽運不錯的吧…

博物館都幾多野睇既,但無乜拍照…其實我只係睇了少少書加斗真的電影版,啲女角唔太熟邊個打邊個,而乜故事喺京都乜故事喺嵐山呀明石宇治呀咁都唔太熟,如果睇熟啲先去會開心啲…後記是…而家我睇咗大半東山大叔版的《源氏物語》, 再去應該倍添樂趣吧

 回到京都站,今次上咗上層食店街的其中一家開餐…

 超可愛的蛋黃哥~

電視時間,因為新一季劇集快來了…就見到山P在上節目宣傳(套劇我未睇埋大結局﹗),then又唔覺意睇到關8既節目…

睇電視收獲甚豐…假髮偶像﹗

 有運行啦~

 讀到《源氏物語》可以再去~

這次住的酒店好正既係你夠環保的話會送支水俾你…不過阿社長個樣有啲恐怖…

 臨尾有大口仔送布甸~

來到旅程最後一天…行到鞋都爛埋…囧

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD