2015/03/17

京阪神周圍遊~3~京都、枚方公園

懷住快快樂樂的心情回到京都了~~~~



我諗呢三兄弟已成為難波站的景點吧?﹗一朝早拖住個喼走來走去的時候都要停下來影個相先…

<--唔知我有無行錯路,總之係兜了好多圈行了好多路之後先搵到JR的難波站…過程中我見到…慈雲山…囧…
 無處不在的染谷dd…但諗起佢結咗婚…然後佢廣告入面演17歲的爸爸…好出戲…囧

 到酒店放低行李後梗係食啦…京都站樓下好多食店都以好好味咁…

本來想先在市內觀光,但由於突然有個瘋點子要實行,於是就先行放下拜神行程,要先去枚方公園…搵園長…XD…這架京阪電車號稱是Elegant…

<--隨街影
枚方呢,如果唔係某准當了代言人怕且我成世都唔會知呢個地方係乜,咁既然一場嚟到梗係行吓呢個公園。well…啲精品…最後我只買了園長眼罩,園長延長任期的拖板(係,真係拖板)未有得賣…囧)…俾千幾yen入場費就係為了個眼罩…哈

再走走看,um…真係好係一個地元公園,嚟既要不係某准粉,要不就係住附近的家長帶小朋友嚟狂歡…

 乏味又唔係乏味既…係唔啱我玩啫…

回酒店check-in,也是無我想吃的mochi哈根大師…囧
 我想話呢…熱到死呀﹗

<--夜晚的京都塔…雖然一開始係有打算上去看看…不過最後都係無上到…
 我又試掛住行唔食飯食便當…

 電視送飯,這回有KT團的田口…不是出口係田口…很爛呀﹗

 瘋狂的行為…明日會進行…真係好癲呀﹗哈

 臨瞓前不停睇電視,這套講私人(貴族?)醫院的劇應該係大結局,逐個護士走出嚟講多謝的感言…好悶…

以上。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD