2013/09/25

[韓劇]《秘密花園》奧斯卡…韓泰善(1-4)… (1)

看題目就知小的要發癲了﹗哈哈哈﹗一看就知小的又誤焦點了…
真係日頭唔好講人夜晚唔好講鬼,舊文說過係咪要再睇多次《秘密花園》看看有何精妙之處,卒之呢水無啦啦好想翻看(好了,是因為上圖的圖中人既…XD)

再看,發現第一次睇的時候我真係好唔專心…竟然好多細節都不知道,劇情是細密的而心思是有擺的,不過小的男二綜合症(或更side cut的角色)又發了…呵呵呵…

我決定mark低每集有didi出場的場口…哈哈哈﹗呢個壯舉是繼mark低30集《烈火雄心III》小的鬧爆對白後又一巨獻(我自覺)啊﹗
*****************************************************
第一集:
在酒吧飲野時奧斯卡發現了韓泰善,就這麼一個場口就無了…
第二集:
場口從缺…

第三集:
做乜要練舞既?就如《原來是美男》的ANJell一樣,從來都唔覺個歌手會跳舞但佢會不停練舞…

不要緊。重要的是奧斯卡要助手搵在清譚洞Club度唱歌那個人的下落,搵到了﹗

奧斯卡成日自豪自己係韓流明星嘛,但韓泰善一句唔識佢係邊個就收佢線…笑死我了﹗佢地二人啲對話真係好正…


又是一個笑死我了﹗韓泰善死都話唔知奧斯卡係邊個,奧斯卡對住個電話唱爆肺咁顯示自己歌唱實力的時候…韓泰善竟然將電話pass了比店裡的女子…而個女子係好high地叫奧斯卡唱多咀…我笑到拍枱囉…

(我打算完全無視男一和女一的感情線了…雖然再睇還是覺得金朱元的毒舌係好好笑的…)

第四集:
呢集好快﹗頭半集已出現了兩次啦﹗點解啲人硬係可以睇啲相既背景就知相人喺邊既呢? 
 <--呢個髮型真係要gel住的…吹到癲咗…

奧斯卡有泰國的MV唔去拍走咗去濟州島搵韓泰善…一心要佢講佢其實係識自己係邊個…


 
好啦,奧斯卡逼到韓泰善不停講佢啲音樂有幾衰,反應第一個竟然係「嗱﹗你係識我架﹗」…實在太有愛了…我又是忍不住笑了…

**********************************************************
開心cap圖記:
[韓劇]《秘密花園》奧斯卡…韓泰善(16-20)… (完)
[韓劇]《秘密花園》奧斯卡…韓泰善(13-15)… (4)
[韓劇]《秘密花園》奧斯卡…韓泰善(9-12)…(3)
[韓劇]《秘密花園》奧斯卡…韓泰善(5-8)… (2)
[日/韓劇]《白熊咖啡廳》、《秘密花園》、《Dream High》

10 則留言:

  1. 期待呀...
    我也覺得這一對很好笑

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:星晴

      我會KEEP住CAP和KEEP住UPDATE架啦﹗

      刪除
  2. 那你也要看《檢察官公主》了,裏面也有didi,十分青澀,看了幾次才認得出是李鐘碩,但他只是路人甲乙丙,對白都唔多句。

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:五月

      我都SEARCH到呢套呀,等我睇完《秘密花園》先﹗哈哈哈…

      刪除
  3. 佢用咩gel個頭各個方向都有??!

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:brownie

      應該係太大風吹到頭髮亂了啫…

      刪除
  4. 哈哈,今天食飯看電視重播《檢察官公主》(第五集)時發現DIDI的戲份不如記憶中的少。

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:五月

      我剛看了第一集,都幾多場口呀﹗話晒跟住尹檢察官出出入入的…

      刪除
    2. 無錯無錯,但因為我看男女角主線,所以不甚留意didi,而且雖然他經常出鏡,但好多時只有鏡頭,沒有對白,就無視他的存在了,呵呵。後來在search時發現李鐘碩也有出演才發覺他的存在,若他是馬惠理的助手,相信我會較有印象。

      刪除
    3. RE:五月

      DIDI的戲份就係男一和女一鬧交時,DIDI同另一個陳檢察官圍埋一邊討論咁囉…哈哈﹗
      如果佢做馬惠利的助手,可能要整個比韓泰善更妖艷的造型先得喎﹗

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD