2013/09/02

老金煎餅

今日行過發現這店,被店的可愛公仔吸引了,本來以為係CREPE的本地版,點知原來係北方煎餅的朋友~

我又再一次old news is so exciting,中環店開了一大輪,最近再開灣仔店的說。

介紹的單張。咁多英文既﹗起吓佢底先發現原來店主是曾在北京工作的美國人,怪不得說是北方小吃,但裝修LOGO都無北方風味啦﹗

即叫即制的,不過初初我唔知係要俾飛,於是ON居居的企了一輪。整完後店員會用紙袋再加膠袋的包起俾你拎走,係就係方便…唔環保囉﹗同埋呢家店可能新(過吓?)…啲哥哥仔手勢好似未熟練咁…

基於我揀飲擇食,我怕佢啲鹹的口味係我唔食既野多,於是選了港式甜煎餅,皮是紫米甜煎餅(原來鹹味的是綠豆),呀,我想話個反牌反晒光,我行埋CASHIER時想望清啲個餅有乜配料係睇唔到的﹗於是我選了這個我自覺是最安全之選…入面只有花生醬和脆皮,想難食都難啦﹗

有趣的時倒了麵糊整個皮之後哥哥仔會打隻蛋落去…造成皮上面有紫又黃的感覺。

其實味道係OK的,包裝夠貼心…係呢舊野咁就廿蚊…以小食來記就貴啲囉…佢又話平價既﹗北京物價咁貴架咩﹗

睇吓有無緣再行過試埋啲鹹味的~

老金煎餅@開飯/自家HP
***********************************************************
 行過旭屋見到…日版新禹上AN.AN﹗

2 則留言:

  1. 年頭係北京食過,周街都有賣,又真係平喎,賣幾蚊人仔,不過料當然無果D 又烤鴨又乜,得普通醬/蛋/薄脆咁...

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:rice

      我覺得這個幾好味的,用料簡單但熱呼呼的食落很不錯,係我覺得廿蚊有啲貴呀﹗無計啦,香港租貴…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD