2011/06/07

社交空間絮絮唸

自從用了智能手機,久不久就心思思去望吓下面所說的四個site,一日不望如隔三秋,就算唔上去留言吹水…望吓都好丫…(很病)(看來智能手機是令小的網癮更深的了…囧)

(且先計下來,過後看一吓睇吓有無邊個im/social network會被淘汰了…)


面書

其實面書小的都不只寫了一次(這裡這裡),呢期睇《怒火街頭》先醒起…咦…原來有個時期大家一齊勁玩happy farm架喎﹗(仲有restaurant city和pet society)…呀,呢啲而家都少咗好多人玩啦…而家最hit梗係將啲相寶麗來化然後即影即up,係,真係好多人bb有便便都會些牙的,有人up就真係會有好多人like的。啲生活相多到如黃河之水天上來…淹沒我在滔滔大海裡…好煩…真係好煩…

然後就係那些乜乜coupon物物優惠page,係咪都要你like咗佢先可以拎著數…但很多時like完又唔覺得有乜著數,懶得del佢時就俾佢啲feed淹沒我自己boom牆,又是一個很煩。但也看得出,面書已經從最初既搵朋友工具,變成而家既無所不入行銷工具…睇吓有幾多公司廣告都有個f字logo又有粉絲專頁咁…

睇相和睇feed外,仲有久不久的share link/文/圖/片咁,一到大時大節或有hit爆網路的奇人奇事…我boom牆又被淹沒…呀,而家無人送禮物的啦…些牙野就得的了…。偶然click番入去見到以前人地送落的小食、植物、禮物呀咁都覺有啲孤寂…oh。

最初無乜朋友時就親朋戚友同事老細乜人都add一餐,最初覺得好爽,暢所欲言嘛…而家…哈哈,講乜都要諗過度過架﹗suppose可以自由的地方反而最唔自由…又一個oh。

我最鐘意的,就係得閒些牙吓心愛歌曲的youtube片,儲吓like咁,知音人難求呢。雖然儲了的like唔可以換煲。

好衰唔衰個fb app又相當流暢…明明唔想上咁多面書…又忍唔住click吓有無update,然後又忍唔住up張相上去(up相也是相當流暢的…)…討厭啊…

推特

對不起這個博…實在有了微型博之後…小的確實係懶得老老實實的打一篇文出嚟,有時心血來潮…求其打幾隻字上嚟微型博(不專講微博啦…)…講咗咪算囉﹗um,在分工上,面書我只add了幾位熟落的網友…其他"friend"都真係現實中的friend,至於推、噗和微就keep住只add網友…

最初玩twitter(推特呢個名有啲難受…)係見有明星玩,抱著睇明星的心態既…不過後來發現玩既多數係外國明星…而我鐘意的外國明星又無幾多個喎…個acc係長期空置的…

Twitter個app下載了後只用過幾次…可能想follow的名人不太多(對比微博),朋友又不太多(雖然我本身都唔太多朋友…),始終用得不起勁…

噗浪

台灣版twitter,形式大同小異,都係有字數限制之下出個小型博咁,plurk(還是叫番英文正常啲)特別在於可以儲karma(物換星移的證明:最初玩時有個紅紅地既0靚模叫Kama…讓我成手攪亂此karma和那kama有啥關係呢?)

儲karma係幾好玩,因為儲得多就多啲唔同既表情公仔…有啲既表情好抵死…見到就好開心。基本上佢而家係代替咗以前既msn/icq(吾司block了msn…轉了電腦後我直頭未開過msn…囧﹗),上班吊緊頸時的透氣工具也…吹啲水好real time processing,於是set了做private咁囉。雖然懶係organize晒唔同im跟唔同segment既友人聯系…但些牙出嚟既野好多時都係一樣…又懶係小心要分開up…感覺好鬼多餘…=P

不過plurk都幾常會hang,桌面版唔得時就用mobile版,但mobile版又無表情公仔(重點﹗)和up相…很沒趣。App呢就有點經常彈出,要入番去先睇到究竟回了人家msg未,有啲煩。新出的mr. plurk load得幾順暢同快,但就無得玩表情公仔(注意真係重點嚟架﹗),期待快啲有更新照顧到呢一點﹗

微博

不就是國內版twitter嘛﹗本來係見張敬hins先生從twitter轉移到微博,咁我咪見埋一份去開個acc囉,玩玩吓自己中咗招…因為很多明星/人都有acc,天天在出埋啲早晨午安食咗飯未,但原汁原味嘛…睇到好多藝人真性情,我呢啲咁八掛既就梗係跟啦…於是微博用途就係偷睇偷睇和偷睇(同埋轉發轉發和轉發)。

諗諗吓…我真係好少從微博發original thread(所以只有百幾個粉絲咁囉…篤…)…難怪我從來沒拿過甚麼勛章了…(淚…)(繼本人熱愛的敬hins,bobo也是個微博((自拍))控…跟住本人另人敬愛既王大師也開了acc…弄得本人晚晚睡前都要望吓先心息囉…)呀,轉發消息很快,啲碟幾時買飛幾時有快過等正式公佈,宣傳大員靠微博和面書可以比經傳統媒體更直接傳到消息俾粉絲呢﹗(是警號?﹗)

Umum,好似講到好無營養,無計啦,因為偉大的祖國牆很難翻,難得有一個可以接通到既,就自然多明星玩…咁我呢啲無聊人咪追埋一份囉。從productive一點的角度看,睇睇吓都學到幾多國內用(潮)語的,當了解吓偉大祖國的文化都好既…。又說,只要有多明星紅人玩,微博應該會繼續有得玩而且繼續紅落去(咁之前經營下來的blog嘛…umum)

****************************************
絮絮唸畢。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD