2011/06/04

Happy Birthday~~~~(貼歌集~3)


無窮一分一刻都思想你~~傾我一輩子心機~~~~我最敬愛的劉uncle啊~~~~(唔好意思…我又呃文了…XDDDDD)

(請留意大概1:17秒個位劉uncle拎住紮花十分少男的跑住走…好可愛啊~~~~救命呀…)

當年寫劉uncle十首時竟然無選到這首… 典解呢…我好鬼記得呢首歌的說…又說,90年代初呢劉uncle雖然很熱愛用力地使出招牌劉華腔嚟唱深情情歌,但又真係好好聽喎…唔知點解幾首《情人 happy birthday》、《不可不信緣》、《一起走過的日子》、《愛不完》呀咁…真係發夢都曉背啲歌詞…唉…記埋啲咁既野…唔怪得我細個讀書讀成咁啦﹗我唔制呀…


原來《零時十分》係uncle George(我又扮熟了…)寫俾佢老婆的…oh。話說吾娘都頗喜歡呢位祥嫂的,家裡儲落好多祥嫂的帶,聽聽埋埋,又是一首由細就識背的…不過小的一路不喜祥嫂,覺得佢太悶了…吓吓muimuimui又很可怕…就算拍杜德偉唱《信自己》還是有一種濃烈的娘味…oh…


李家仁醫生的新歌《小明生日歌》啊﹗(其實我未聽過的…search出嚟既…)


小魔女年代的《豬你生日快樂》…睇住就諗起癲士啲兒歌集…um…those were the days呢…


博友提供的《Just for you》,優客李林的只識《認錯》,同埋林隆旋跟周玉女合唱的《流言》(後按:林好似唔係呢個林喎﹗)囉…這首好好聽…而家仲有 loop的~呵。小時我以為另外一位李生…係失明人士…囧﹗


(George Michael跟小的同月同日生日的…講開又講…)…um…其實佐治大哥我聽嚟聽去都係Wham啲《Wake me up before you gogo》(點解兩個go?)、《Careless Whisper》(小時問:點樣唔小心的護舒寶呢?)和《Last Christmas》(聽到嘔…),佐治哥單飛後的歌唔識都無乜聽…係有聽到呢首《Jesus to a child》好鐘意…就係咁囉。跟住諗起…聖誕節咪都係一個birthday…貼…


AKB48呢首《誕生日の夜》係search出嚟既…我知有呢隊野(前兩篇都有啲search出嚟完全唔知係乜既野…哈哈哈)…不過未聽過啲歌之嘛…我知有個主將叫前田敦子嘛…(不過唔好叫我指番佢出嚟…)呃…


睇嚟j家真係大清洗過你管喎…網唔上都無睇多條片可以睇番呢首歌啦…鬼叫佢無出過pv咩…不過無所謂啦,因為王子大人 1月1日生日嘛,於是年年j家countdown都會唱既,一定係堂本剛帶住大家倒數,跟住王子又一定走去攬長瀨智也架嘛,年年都係咁架啦~而我…咪年年 1月1都貼篇賀文賀王子大人囉~

唉呀…同唔到 insert添…貼住link先啦… 《The night before your birthday》j家成日唱的…哈哈哈…
(其實我想貼Tokio既《Happy birthday to TOKIO》或松隆子的《Your Birthday》呀…不過無片…)


oh﹗我最愛的周星星啊…無呀,臨尾諗住貼番首正經既生日歌咁啫…。又話說本來我想搵k場逢到切蛋糕時都會有的中英文三首combine版…次次人家唱到興起時就會有首生日歌強入…想停都停唔到的…哈哈…

*************************************************
以上。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD