2007/11/30

寧死也不穿的…校褸

睇娜姐的blog tag,她說冬天的記憶其中一項是「校褸」…令我不禁想起當年對校褸的厭惡,特別是那不知所謂到頂透的「二十度以下要穿校褸回校」的無聊校規…

讀書年代本人熱愛穿校服甚於自己的便服(是不是有點變態?﹗哈哈),有幸所讀過的學校校服款式都頗不俗,幾靚…XDDDDD;除了唔聽話改動一下裙腳,唯一令本人不滿的就是那件又厚又唔暖又重的校褸。

小學時代穿著都要聽媽媽的,她一聲說凍本人不敢有違要著住件灰色校褸變身鐵幕誘惑機械人上學去。寒冬日子,校服底下有羊毛底底,校服面有冷衫,再著埋校褸,腋下位會被層層衣物頂住而十個不舒服,唔只似機械人,直頭是米芝連人﹗連揹書包都難過登天,行動異常不便;一逃出家母視線範圍,當然立即唱杜德偉首歌:脫掉…脫掉…脫掉…那件機械人校褸唷…

中學,十分幸運,親愛的母校並沒立下(我認為十分無聊的)「某情況下要穿校褸回校」此等校規,五年以來穿過的次數少得可以。指定造型是V領背心+開胸長袖外套+冷衫打底,換來家母冷指「抵冷貪蕭湘」(是這樣寫的嗎?﹗呵),實在都係,當時覺得(現在也是)橫看掂看校褸膊頭挺挺的,十足八十年代出品或美式足球個郁,睇到就唔開胃…

有咁耐風流就一定…令本人十分不爽的預科兩年其中一件不爽事就是…校規其中一條居然是「二十度以下一定要穿校褸回校」…唔係掛?我嘗試找出背後原因,是不是想學生造型更一致呢?還是老師覺得校褸是冬季校服的一部份,不穿就不完整?拜託,真正寒冷的天氣它不保暖,十幾到尾差不多二十度的天氣穿上它,就算只捱一個早會時間也可以熱到出熱痱耶…

詭異的是,氣溫低於十幾度(忘了),我們可以穿自己的大褸回校,女生更可以穿褲子呢…

於是,那兩年轉季以後我就每天拎住件褸返學又拎住件褸回家,不知多少次因為漏了在課室弄得第二朝「無褸見人」,唯有躲在一旁不去早會,弄得班主任以為本人缺席。又不知多少次,飲飲食食以後忘記拎褸…差點要買過件…

但這不是最誇的校規,吾友轉到的學校「更出色」--是一穿冬季校服就要穿校褸,於是吾友的友儕,非到最後一刻都會堅持夏裝一度上課…傻的嗎?廿幾度穿校褸?

近年母校設計了款間綿褸,造型比當年的鐵幕誘惑校褸美一萬九千幾萬倍,師妹們真幸福呢。

敢問現在還有學校實行這些騎呢的校褸校規嗎?

其他奇怪學校生活文:
奇趣學科、另類課外活動
Computer Studies / Computer Application
中學術科奇怪項目
運動嘛…

20 則留言:

  1. 你好 =]
    先揮手 ~~~
    有呀 !! 我地十五度以下要帶校褸 .
    否則一律當犯校規 ..
    前兩日岩岩好十五度 ,
    全校有成百人唔記得帶校褸 ,
    訓導處完全無手軟 , 照罰可也 !
    但係而家都換左靚校褸 (即係你講o個隻) , 個款唔錯 ..
    只不過我都中七喇 , 買左著o個一陣好似好浪費 ..

    30th Nov 2007 22:36 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩…好慘呀…
      話實15度要著校褸都叫正常啲丫,當年我校係20度耶﹗﹗﹗所以當年番學起身第一件事就係睇天氣報告…因為無帶件褸被記名真係好老套…遲到被記都無咁嬲…
      中七就唔好買啦,3月都last day…無幾可著…用啲錢買其他野更划算呢﹗

      1st Dec 2007 03:31 AM

      刪除
  2. 這樣的校規真是聞所未聞,小學都唔會咁規定......都幾無理。好在,好多學校既校服都改款,校褸開始被淘汰,改為較為時尚的間棉中褸,有些學校的款可以比得上便服呢!

    30th Nov 2007 23:47 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 真的嗎?
      當年知道20度呢條校規已o晒咀,聽到朋友學校的著冬季校服就要著校褸真係暈喺度,如果我讀了那間…我怕我一睇到呢條校規就要轉校耶…
      實在我覺得校褸保暖能力真係好差,又重,又阻住揹書包,一早就應該換咗佢啦…

      1st Dec 2007 03:33 AM

      刪除
  3. 荃? 難過登天呀?

    真係咪玩啦~
    小學還好, 深藍色既校褸.
    中學就不得了, 淺藍色(定唔知算係粉藍色), 點著呀?! 所以我都只係件冷衫就算, 雖然手臂位有兩間紅色怪怪地咁, 但好過淺藍色既校褸丫~

    1st Dec 2007 02:12 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 打錯字囉…哎…
      我讀過兩間中學兩間小學,幸好都係大路色,深藍呀灰色咁囉,唔樣衰既,係著上身唔舒服,所以我寧願著冷衫多啲架…

      1st Dec 2007 03:34 AM

      刪除
    2. 其實 "真係咪玩啦" 係指被逼著校褸. 但留言就變到好似係度話妳打錯字? 哎呀...真係唔好意思.

      好彩我唔駛逼住著校褸. 不過我都唔係好學生果種架啦, 所以如果有校規, 我諗我會成為犯規王, 被人記過記到踢出校都似...
      蛋治
      2nd Dec 2007 14:14 PM

      刪除
    3. 明既明既…除了你發現的那個…我自己再睇都見有幾個錯字…哈哈…
      讀二十度那間學校,好在我已係中六既高年級學生無捉得咁緊,好在未被記過名,那是間奇怪學校,唔捉女學生校裙長度(這個使我很高興…呵呵…),反而日日捉染髮…

      2nd Dec 2007 20:40 PM

      刪除
  4. 我學校重衰,除非話可以唔駛著校褸,否則一定隨身帶住,無錯係唔著都要帶住行出行入

    1st Dec 2007 02:31 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩…吾友間學校啲friend呀…
      實在十幾度就話要著je,廿幾度天時拎呢做乜?嫌學生太少野拎返學嘛…

      1st Dec 2007 03:36 AM

      刪除
  5. 查實d校褸都唔係幾保暖, 除左叫做可以令件校服多件配件, 都唔知愛黎做乜?

    不過呢幾年d學校幾興著風褸同運動裝. 我覺得咁仲好啦, 起碼件風樓都擋得下風, 點都好過d無咩用核突校褸啦.

    1st Dec 2007 09:42 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔明點解校褸咁厚都可以唔暖,當年我係放佢喺課室用呢擋風,一動身出去食飯和放學就pat低佢架啦…
      實在件野咁重,轉啲輕款啲既又暖啲既對學生咪重好,揹住個書包時都唔知拎住佢好定著住佢好呀﹗

      2nd Dec 2007 20:27 PM

      刪除
  6. 話時話,我校都係規定十五度或以下要著校褸,唔著/帶係犯校規的
    果陣每早都要睇天氣報告,煩到死
    最重要係佢唔暖...

    1st Dec 2007 12:31 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我預科間學校好鬼死遠,要六點幾起身,天都未光就要爬起身開電視睇天氣報告,感覺好淒涼的說…
      話時話,就係那水早起身,我先有機會睇唔知功夫小子定五虎將(咁上下名啦…)重播,有三哥的說…呵呵

      2nd Dec 2007 20:29 PM

      刪除
  7. 好彩我以前讀書既中學冇咁既校規,所以我只係買左一次校褸咋。但之後有一年唔著唔得,個次得6度仲要番學,要問人借~~

    1st Dec 2007 13:22 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁咪好囉…
      6度仲著校褸…梗係著北面/綿納那些真係保暖既野啦…

      2nd Dec 2007 20:34 PM

      刪除
  8. 我校較開明,所以這種校規是沒有的。我孩子的嗎,校方要是敢記他們過的話我會上訴到全港都知囉。;P

    1st Dec 2007 21:55 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 學校要求學生著整齊校服好合理,但唔理天氣係咪都要著校褸就好低能喎…
      吾友間學校一著冬季校服就要著真係一流…我係家長我諗我都會投訴…都唔理學生感受既…

      2nd Dec 2007 20:36 PM

      刪除
  9. 廿度就著校褸!?係唔係裡面可以著背心先??

    聽日考日能?努力~ガンバルゾ!

    1st Dec 2007 22:42 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 內裡著多著少都焗汗啦,二十度唔係講笑的說﹗唔通學校見學生飲食唔均衡,出手幫佢地減肥?﹗
      哎,考試我盡過力了,而家向前望…plan出年點攪算了…哈哈…

      2nd Dec 2007 20:38 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD