2017/01/22

E-Kids 3XL 演唱會2017

2017年第一個演唱會﹗哈哈哈…

um,其實入場之前我識而能唱的只有《魅力移動》,但那是加埋Sisi和Eo2的嘛,咁會唔會唱呢?至於主人家的…sorry,我真係一首都諗唔起…所以說他們mk pop…除了一頭金毛的外型和打不死Tommy Dragon之外,我是毫無認知…哈哈

或者因為無乜期望,turn out是頗有驚喜的。

如果說《火熱動感啦啦啦》(或《熱力節拍wo bum ba》/《愛情傻戀啦啦啦》啦吓)是90年代最經典的萬一發癲大合唱,咁《魅力移動》一定係千禧後一大經典,一講起都想唱番兩咀:將魅力左右左移動~~~~

加上傳說灣仔運動場可能會拆,睇番那個揉合IT/未來風的廠景加上勁唔match的橋底和運動場的mv,係咪倍覺唏噓…

再原來多兩吓,其實我認唔到Tim和Alan係咩樣,然後Tim離隊後以Kasa(郁達人是郁達夫的朋友嗎?)之名solo,然後Alan本來叫林詠倫solo後改成林泳…那不就是林公子個女嗎?

then我係完全唔知Bigbang同一日開show(呢隊我好似睇咗兩三次…都),但我真係唔鐘意俾人問are you ready廿萬次,同埋有事無事都要起身…老人家要坐…哈。都係「我的一分鐘贈我一分鐘」開心啲…

有啲歌聽落係有啲印象,雖然up唔出歌名(「青春變法術」有啲印象…)…um,02年打後我都努力去煲jpop了…sorry,我真係只識《魅力移動》。一路睇落去,我和友人都覺得「其實都ok喎」(究竟我地抱住咩心態入去睇…哈哈哈)…

Alan的solo《I dare you》…輕快又好un的節奏,現場隻舞加咗少少MJ元素落去,睇咗一次已經在loop「愛得病危」~~~~原來前兩年出的了…喂,ok喎真係﹗個mv都拍得幾好睇~同埋佢唱陳醫生的《浮誇》真係ok…(而三個跳舞係佢最好睇…)((TG的自彈自唱都是感動既…不過其他時間就覺得佢好似fing得有啲hea))

Tim(Kasa…硬覺得係床單牌子…XDDD)這首《赤壁之戰》原來2005年咁耐…因為我坐側邊位,有啲effect唔及正面好睇…

《再見41》原來勁n年前,但佢前後crossover咗草蜢既《Lonely》…我又即刻愛屋及烏覺得好聽咗…

之後甚麼《私人時段》、《玩玩具》、《下學期》都應該係名曲…哈哈,我都係最愛《魅力移動》囉…

唔好意思我講咁多「原來是ok」…但又真係幾ok喎…Twins和Shine之後到E-Kids,呀…我們都長大了啦…

2 則留言:

  1. 我本來諗住睇架不過唔記得左買飛 >__<

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀,VIUTV會播架~~~但唔知播咗未~

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD