2016/09/19

[日劇]《有喜歡的人》


(圖片盜自豆瓣和網上search的)

話說,三個男角個名我是知曉…但完全唔認得…哈哈哈

um…夏天的湘南鎌倉真係好令呀~~~夏天呀~~~
(雖然我一點都不喜歡夏天)

um,想說的是,看這套比《毫不保留的愛》好太多了,一樣的花火大會,一樣的燒烤(而家是日劇常見場面了?),一樣男主直呼女主其名攪到女主心如鹿撞,但這邊是有種替女主高興又有感動的感覺,那邊嘛…睇到我覺得我都智商下降了…

據說這套比災難級的《戀仲》(aka去年夏天月9)都好太多…但我沒看嘛…um,咁比前一套《情歌》都好太多…哈。(下季又有菅田dd,今次拍石原聰美,應該唔會跑龍套啦掛?)

夏天的戀愛故事都走唔甩女主單戀男二(我估大哥係男二啦~~~哈)((因為男二的特點是溫柔)),then身邊黑佢面又玩佢又寸佢的男一(二弟)((男一的特點是毒舌)),再加一個跑龍套攪吓笑的(完全是《花樣少男少女》中津同學的化身…)((三弟)),formula又完成了,咁俊男美女又有令景,有哭有笑,有約到會又有失吓戀既情節,輕輕鬆鬆一個夏天,咪幾好囉。

然後我發現,夏天的月9…是要打籃球的啊﹗(我扯上了《長假》)

(謎之聲:我經攪亂賀來賢人和山崎賢人,一路睇《有》仲諗點解二弟個樣同《為了N》個男仔差咁樣既個樣…原來唔係同一個人呀﹗哈哈哈……對唔治,我的認人障礙可說是嚴重級)((佢老哥成日演少女漫畫改篇作,唔怪得我少睇啦…哈哈哈))

但你真係唔怪得我架…睇足9集二弟的黑臉樣,再睇右手幅圖,三弟我認得,大哥我認得…然後三弟和桐谷中間個大叔是誰?掛了二弟個名牌啫…真係佢嚟架?這個髮型和造型想點…囧

話說二弟要經常黑面(aka傲嬌?﹗我睇博友寫而學回來的),偶然咀角向上似笑非笑咁真係好難得…然後佢笑得好辛苦…好似《野豬大改造》野豬(呀…佢而家係三成嫂啦)咁…好好笑…


<--很wallpaper feel﹗

大哥個頭點解可以咁頭盔?(佢啲作品我幾乎沒看過)

大哥條line除了跟菜菜緒的瓜葛與女主單戀佢,佔最多就是很老土的店會俾惡人搶和誰不是親生仔,故弄玄虛一輪先知誰是中獎者…即刻諗起《同一屋簷下》小雪知道自己唔係親生後就是偷睇媽媽跟妹妹。日人對血緣的看法很奇妙,唔知尤自可,一知就好似是異種人咁要離家出走…um。當然亦如小雪咁,係有人接番佢番去既…

呀,我想話大哥個髮型跟聲線跟樣貌都很像《唯愛》時的平岡裕太…

三弟個髮型好有90年代郭城城的刀片頭feel…而家興番嗎?(《毫不》跟千明有line的作家男都係呢款髮型)…我就說個名聽過但唔知係乜水嘛…睇一睇《年輕人們》和《35歲高中生》都有份…而我…梗係不知道。

呢個小弟角色係負責攪gag(事)…同埋…食煙…囧。(對vans﹗﹗﹗﹗我有高筒)((原來野村dd仲大過演佢二哥的山崎dd差不多一年﹗﹗﹗))

神秘的壞人…究竟係做乜既呢?
最後…我想話…我想買呢個冷麵機呀﹗嗚呀…
我一口氣睇完9集,今晚大結局,希望唔好爛尾,繼續開開心心啦﹗

7 則留言:

  1. 李小球19/9/16 14:12

    最起碼《有喜歡的人》女主都靚啲啦
    我都幾鍾意美玲的~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 美玲喺《官兵兵》度係勁令…呀驒詩夫人最後死得勁悲壯…

      刪除
    2. 李小球23/9/16 09:22

      有機會你睇下佢地上smap x smap嗰集,好好笑~

      刪除
    3. 這套會不會是最後一套上s x s的月九呢…

      刪除
  2. 佢哋唔係喺鎌倉,係喺湘南耶 XD

    阿傲嬌專業戶張番宣相點解咁似渡邊大。Orz

    回覆刪除
    回覆
    1. 又好似係喎…哈哈哈…
      傲嬌專業戶<--一秒變成中年大叔…得咗

      刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除

要講幾句嗎?﹗XD