2014/04/19

復活節快樂brunch~Le Dôme de Cristal

<--友人送的didi~~~原來香港skinfood也有didi的東東嗎?行過唔覺舖頭有喎﹗innisfree反而勁多李潤城架嘛﹗(仲有sasa的都教授,見到好煩﹗)

呀,唔關呢餐事添﹗哈哈哈哈﹗


基於小的比較草根,少喺中環出入,拎住店家皇后大道中的地址比較安心了,皇后大道中我知點去﹗(原諒我﹗我是路癡﹗)…turn out因為搵銀通…我由33號行了去88號…而店家是9號…囧

any肥,掉番轉行啫…都ok既…但問題是行到皇后大道的盡頭(即過了置地)…囧﹗是雪廠街耶﹗說好的皇后大道9號呢?好在見到大廈個名…

跟住問題又來了,店家在3樓,為何電梯只到2樓?兜了一個大圈我先搵到reception和上三樓的神秘電梯…成件事好探險feel…哈哈哈﹗

店說自己是dome,入到去又真係喎…圓拱型的天花確係幾型的說。一坐低就被問飲唔飲香檳…噢…都未望得切個餐牌…隨口叫了個sparkling water,原來也是有package的…啲implying cost真係…(我話晒都係業界人士嚟架嘛﹗)


brunch是semi-buffet,tapas和甜品在buffet枱,另外有生蠔拼盤和main course乙個,由十一點半食到三點半,坐足半晝咁濟,都咪話唔悠閒。

tapas都很精美,當中最愛梗係呢個大大pat海膽加底下蟹肉沙律+生果粒,清清地的蟹肉配鮮甜的海膽,一流的說…呢個時候要拎別腹出嚟放海膽了﹗

反而甜品就…普通啦…
小的味覺很失靈的,食嚟食去就係海水味加啲鮮味咁,肥美唔肥美架咋我只能形容…哈哈。在我既世界世上的食物就只有好食和唔好食架咋嘛…

店家哥哥就由左至由食,去到最右邊最肥美的是塔斯班尼亞的…呃…而我是吃不出邊隻打邊隻的說…
主菜最safe的應該是左邊的牛,但小的之前年尾一大個皮膚敏感不敢多吃。中間的魚是極雷…fish & chips嘛…塊魚大到咁…囧。據點了來吃的友人說好油…哈哈。小的最後選了羊,羊煮得很入味和"林"…吃下去似阿娘煲完湯的豬"展",有夠詭異的。底下仲有一大pat薯蓉,都好好味,但份量其實可以減半…哈…

tapas出色,甜品就…這個很雷…很雷和很雷﹗

都係點番杯餐茶傾吓計咁算了…

友人們出門後帶來的手信…完全係又食又拎﹗呀~~~~~我仲有個多月先有得出門呀~~~~~

以上~

Le Dôme de Cristal 

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD