2014/04/16

[港劇]《愛我請留言》

這部劇起初讓我不明所以一頭霧水,做乜旁白咁多又寫到小說咁既feel,本來覺得ok難頂,但睇睇吓又好似越來越ok…囧

  • 做乜張圖影到翠如bb咁醜樣?
  • 係咪有翠如bb就一定要有梁嘉琪呢?
  • 而有得佢地又唔爭在有埋洪永城?
  • 翠如bb個角色好pure好true,true到啲眼紋暴現,好驚﹗不過我幾like佢啲造型,layer的層層疊配埋佢呢個pure的角色又幾襯,而佢個角色係咪度身訂造架?都唔多點使演技的說…
  • 演佢男友的洪永城就…囧﹗
  • 我唔係集集睇,初初見初見(翠如bb)係唔係都旁白一番,講埋啲愛情小說般的女主角獨白覺得有點奇怪,呃…咁廣播劇feel既…睇睇吓又ok喎,啲旁白通常都back住啲好應景的歌
  • 最深刻有初見終於決定同男友張日熙分手,喺時代廣場行過高達(嘩﹗好耐之前了﹗),發現男友放了佢幾廿次飛機唔日本,而佢去的時候卻和另一個女仔去的時候,back住陳醫生《天下無雙》「從前沒講今次要說多謝你,我有你給的愛因而完全」…呢刻之前我仲講得呢套劇有點奇怪,但之後…我覺得個編劇tag歌和啲文藝對白tag得好中﹗呢段分手戲無平時啲呼天搶地,女主角係傷心,但無喊到阿媽都唔認得,都係搵友人柳娟(梁嘉琪)去中環飲啤酒,返屋企無野搵野做分散自己視線,讓傷感慢慢流逝,言簡意賅的說﹗雖然啲旁白有點肉麻和作狀,但我幾鐘意呢種subtle的表達方法…
  • 跟住琴日和前日講緊醫生媽媽(姚子羚)跟波鞋爸爸(黃浩然)離婚,二人唔想俾個女悠悠知道,爸爸就扮無事咁淨係話媽媽返了加拿大。湊悠悠的Mamayu和初見看在眼裡就成日主動湊悠悠等爸爸可以放鬆吓啦。琴日講到悠悠睇天氣報告知加拿大行雷,就打俾爸爸話要唱行雷歌俾媽媽聽,而呢首歌…竟然係《超人的主題曲》(編劇是陳醫生歌迷嗎?)…any肥,重點是爸爸越唱越心酸,終於都爆晒出嚟,初見說這是倒情感垃圾…嗚…
  • 呢段離婚也是難得寫得不慍不火不落俗套,雖然tbb都係有formula架啦,男女主角一開始啲男女友都係要飛走先可以讓二人走在一起架嘛,但醫生媽媽和波鞋爸爸的離婚卻讓我們(我和娘﹗哈哈)看得依依不捨,但又萬般無奈…囧﹗
  • 初見叫波鞋爸爸無事搵野做,爸爸就晨咁早起身砌積木,back住的是Beyond《早班火車》,也太厲害了tag得﹗重新出發的意思吧﹗
  • 雖然說是慢慢看出味道,但我還是覺得啲對白偶然幾作狀的,屋企真係會有孫女問公公「思念是甚麼味道」的嗎?
  • 除了啲tag歌,傅嘉莉演的皎妃都係亮點啊﹗佢又係一個旁白王,成日癡住Prince Edward(王浩信)想做人next station,跟住一口唔鹹唔淡普通話+廣東話,騎呢又誇張的造型,我完全唔認得佢就係《衝上雲siu II》個咖啡味囉﹗
  • 關禮傑更爆,呢套度也是一個騎呢郁,係唔係都大叫”Golden water give you power”,比起930的跳樓黑面教官,呢套實在係有趣得多,原來佢也有妻離子散的傷心過去…而…阿小妃係咪就係佢個女呢?
  • 關禮傑更爆,呢套度也是一個騎呢郁,係唔係都大叫”Golden water give you power”,比起930的跳樓黑面教官,呢套實在係有趣得多,原來佢也有妻離子散的傷心過去…而…阿小妃係咪就係佢個女呢?
  • 我諗佢八十年代被力捧時都無諗過自己可以雄霸黃金時間兩線劇吧﹗
  • 至於悠悠,應該會有好多人讚佢超可愛的吧?呃,都好似有少少浮誇…哈哈哈。但我幾鐘意佢成日up “happy”呢個字呢,因為佢一家三口,所以快樂應該有三個p
  • 翠如bb加黃浩然上一套《師父明白了》又好鬼多哲理,但好似今套我比較connect到channel…哈哈
原來已經有人整理了呢套劇tag過啲乜野歌

唔覺唔覺寫了好多,最後,我想話首主題曲都好好聽﹗如愛就愛吧~~~~
不過啲graphic就好普通,同埋啲相影到啲主角,特別係翠如bb變晒樣…好得人驚…

《愛我請留言》@tbb主頁

4 則留言:

  1. 我好耐冇認真追過TVB啦, 呢套我MISS左都會上mytv睇返。雖然d對白又太文藝, 但呢套都叫寫實, 唔係一般d師奶假到爆劇情, 至少睇到今日, 我都覺得人物d行為好日常生活 (雖然我唔信有人會塞袋垃圾入7仔垃圾桶), 有d集數我睇到好down添呀, 好似睇緊自己/朋友咁 T_T

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:MIU

      呢套我無特別追,係屋企食飯時先會睇,啲對白係有點太文藝和作狀既,但個表達手法清新簡單不誇張,就連平時最易走火入魔的離婚分手戲都處理得不落俗套,我覺得好難得的說…好難得有套劇係唔會令我食食吓飯同阿媽講不如轉台啦架嘛﹗哈哈

      刪除
  2. 呢套劇tag歌真係好夾劇情,同埋夾埋個人物,夾關禮傑個d歌唔少都係7,80年代,都幾好聽,又識左歌咁.醫生同千FA個D,就有共鳴~

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:MUCHA

      睇番有人整理啲歌LIST,原來有啲係鄭俊泓等無記藝人唱的,不賴呀﹗TAG歌同劇情又真係好夾,幕後製作人應記人功呀

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD