2014/03/22

あの日の~京都の旅~(7)~神社(4)~寶嚴寺和竹生島

話說「深綠-竹生島的倒影」是琵琶湖八景之一,看友人睇完偉大的咻啦啦砰》說要去要去的,雖然我是回來之後先看此書的…囧…哈哈。最囧的是,我和書中主角一樣擲瓦碟是fing了出街(正確來說是…海﹗)…哈哈哈



本來是想入住L'Hotel du Lac前先到竹生島的說,但因為天氣不佳船都停了(意外收穫是吃了一頓很不錯的魚…)…於是就改行程先去彥根城(意外地見到西田敏行叔叔﹗)((也是八景之一啊~))any肥,在酒店check out後由坐酒店的七人車到碼頭上船,出發去看竹生島的倒影了…

啲浪都急急地的,而啲風係勁大的…凍到嘔茄,冷帽、手套再將頸巾包到個頭實一實…好似恐怖份子咁…

落船…我看到很長的樓梯﹗囧﹗就咁望已經睇到山上好多唔同的建築物…囧…(雖然我對此島是一無所知的﹗哈哈)

因為要購票才能進內,一路參觀購的票都巧令令架嘛,怎麼是這樣一張電腦飛既呢?原來係要俾人收咗先先會出番一人一張有竹生島遠觀圖的入場票乙張的說…

友人在說擲杯的事…咁我就跟住行啦…行到嘔的時候就停下來影吓相…右邊的這幅我覺得幾有型呀﹗哈哈哈

到了﹗就說跟指示寫上自己姓名和願望,從樓台向鳥居擲,如果穿過鳥居就成功了…而…我是…飛咗落海…真係「我有我的young」(仲有人記得呢首飛落海的名曲嗎?)

 邊走邊看,見到啲龍既野硬諗起龍宮…桃太郎…哈哈﹗(我覺得我可以出個繪馬特集囉﹗)

 好在沿路的樓梯都是修好晒,好好行的,唔係真係人都癲…囧﹗

左邊的「唐門」據說是國寶喎﹗看樣子果真是很有唐朝風格…但屋頂都出晒青苔…是史大奧嗎?但因人太多入不了…那就繼續行了…

上到寶嚴寺見到個公眾便所,嘩…仲要行咁遠先有得去…我寧願唔去了…

終於上到寶嚴寺本堂,供奉的是辯才女神,看了一看,這個貌甚俄羅斯娃娃的だるま(達磨?)好可愛,但不能買走的說…

嘩﹗好多好壯觀﹗
看完就出發去長濱了~

4 則留言:

  1. 不是海,是湖啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. re:brownie

      哈哈﹗係喎﹗但我由頭到尾都叫佢做海…

      刪除
  2. 我想問寫左咁多篇都仲係果次旅行?

    回覆刪除

要講幾句嗎?﹗XD