2014/03/25

あの日の~京都の旅~(8)~神社(5)~六角堂/晴明神社/今宮神社/北野天滿宮/伏見稻荷神社


好啦,出到我都唔記得我出過啲乜,終於到神社的最後一篇~

同說做乜我買咁多野…哈哈,我唔係最多那個啦﹗







這個隱藏在鬧市中的六角堂據說是西國三十三寺的十八位﹗(看網上資料才知﹗),因為本堂是六角型所以稱為六角堂,而那個幸福鳩みくじ是相當有名的名物…

呀﹗聽說春天時櫻花盛放會很美的…秋天時見到是綠意盈盈有點奇妙…umum

電子的﹗話說我喺淺草寺(日文老師說這是全日本最多凶字的寺廟…嗚﹗)抽到凶後就極度諸事不順,今回在這個電子抽抽機(是我改的核突名…)抽到大吉﹗~~(呢幾個月…係辛苦…不過都算順利既…)

其實我從來無睇過陰陽師,但去到晴明神社,我硬覺得安倍晴明就係東山紀之大叔…

啊…看這篇才知這個式神是有詭異之處架喎﹗ (而我是完全skip了…哈哈)

好多星星…不過在看御守的同時,見到好多明星寫下的許願板,一時間都唔知去買野好定係睇明星寫乜好…

 真身﹗是一點都不像東山紀之的說…


又是買買買的時候了﹗

今宮神社之前先行過好多唔同地方才到…腳軟了…它的傳說名物是嫁入豪門御守…但我無買到喎﹗而傳說的あぶり餅我又無食到…係咪好失格呢…


好在我有發現呢個阿呆賢石,據說拎得起的話就會如願…咦…都唔係好重咋喎…

神社車站周圍都有好多印可以印野留念的,今宮的最勁就係爆大…好得人驚…


<--北野天滿宮,去了好幾個地方天黑黑的到達呢度求拜學問之神…請賜我力量吧﹗~~~~~
卒之都去到最後一個地方了~伏見稻荷神社

雖然曝晒光,但我覺得張相影得好moody呀。因為去的時候是周末,從上車一刻已經超爆多人…好驚呀﹗

雖然人很多,但大家要影相的都很有默契,停下來拍一個吉的鳥居陣,很莊觀呢﹗

一路行一路睇係幾時設立的都幾有趣﹗~

少不了,繼續買紀念品~

終於都寫完了拜神的旅,可以貼食物相了…(如此我就可以呃到十幾篇文了啦﹗哈哈哈)

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD