2014/02/13

[韓劇]《來自星星的你》(完成﹗)

利申一吓:我是斷斷續續地追,我覺得這部劇是好看的,但沒有特別中毒(我竟然還有閒情在追播的過程中翻睇《聽見》和《學校》﹗哈哈哈哈)

um,小的雖然睇得好開心,但可以讓我再問一次嗎?(問不代表我不喜歡啊﹗)……為甚麼外星人沖涼是圍著毛巾?張律師為都教授做死亡證算唔算做假證呢?﹗

3/3/14後按:幾經辛苦終於完成了﹗



好,我先來測試吓我的中毒程度…

1. 我一集分成好多次睇就有(《聽》我有啊﹗一晚睇幾集添呀﹗)

2. 其實我堆了四、五集存貨喺手,而家去到十六集算係追貼大市架啦﹗(《聽》都無呢個問題…因為…哈哈﹗我係做完先一次過睇囉﹗)

3. 為了cap圖…都有既…(《聽》…成套劇我重覆睇了三、四次﹗哈哈哈)

4. 我有﹗哈哈哈﹗(《聽》梗係怒推啦﹗傻架咩﹗)

5. 咦,我係覺得個YSL唇膏啲色幾令令…(《聽》可以有乜俾我買呢?雖然我覺得寶英姐姐啲suit幾好睇…)

6. 森動啲舊劇我已經睇咗啦﹗(《聽》有喎﹗我一口氣怒一條龍didi的劇喎﹗)

7. 我估都係大團圓結局呃?(《聽》我真係好擔心唔係happy ending架第一次睇時﹗)

8. 沒有這個衝動喎(《聽》我去了馬on山會didi…哈哈)

9. 呃…無喎﹗我還是很神心專心去日本咋喎﹗(didi也不能令我動搖了﹗哈哈)

um…事實證明…我是矛中叫獸毒的…(同時,didi毒很嚴重﹗didi就快有新劇啦﹗而原來家陣有寶英姐姐新劇上,之後就到didi的《Dr.異鄉人》…巧期待…)
************************************************************
好啦,讓我講番套劇…

根據泡劇的常見劇情,當男女主角走在一起時一定要有啲原因令佢地要分手,跟住癡心的男二就守在女一身邊,不同的是,今次女二是情癡一片心向男二,不是男一了…呀﹗都叫獸有張律師嘛﹗umum(大力點頭﹗)

而大反派是男二阿哥,那個花輪同學頭真係好煩,而佢辦惡事的能力實在太高超了…總係可以傷到千頌伊又可以逼到叫獸埋牆,好煩。

原來,大反派和男二對上仲有個阿哥,唔使審,佢既死因都係大反派的所為架啦﹗呀…在微博見到叫獸這幅圖時忍不住笑了,看到相關劇情先知原來係叫獸教訓大反派時大叫「去死啦~~~~」的表情…啊…

分手吧﹗我們分手吧﹗跟《聽》一樣,有個跟閔俊國一樣咁煩的人在作惡,劇情有一條線就是查出真兇,同時就係感情線的移進,而很常見劇情的是…當男一和女一走近時…就會有一方想縮…然後喊苦喊忽又拉扯幾集…

可幸的是…仲有啲笑位…例如這個千頌伊走到山上大叫都叫獸,然後大堆人當佢傻婆咁睇,佢自己都覺得自己傻咗的時候…以為無來到的都叫獸原來來了…哈哈哈﹗呀,千里耳呢個超能力都幾似修夏…不過修夏就可以透過唔望人去避免聽到人地既心聲,都叫獸就避唔到了…

<--可以用來做心聲cap圖﹗
<--好啦,以為終於表白愛意,可以進入大直路的時候…又嚟一個一個月的最後通告,千頌伊又是一個發脾氣的走人(咁人地要回家都無計架﹗)…好囧…叫獸又是一副哭臉…呀﹗這都是常見劇情了…囧﹗(i mean男角要哭…)
咦﹗不只法國有﹗韓國也有﹗(其實東莞也有﹗)…每集真係不能完就關掉…出完endroll總有好野睇…

千二弟都好攪笑的,見家姐喺叫獸屋企過了一晚想過去同佢對質,入去見到叫獸的望遠鏡發現原來對方天文知識勁豐富,然後由對質變成叫對方哥前哥後…笑死了…(佢同張律師都好爆笑)
第17集的亮點梗係秀智的客串,秀智、秀賢和智賢,三個人既名好似iq題咁…

咦,森動是前男友了…是因為佢去了美國發展仲拎埋格林美嗎?﹗﹗﹗同埋做乜為秀智打咁勁既燈﹗

好好笑,高惠美發現叫獸有手提叫佢俾電話號碼,叫獸又真係俾,然後千頌伊就跑埋去偷聽…我笑死了…

好了,因為千頌伊被通知原來叫獸仲有一個月時間後唔同佢講野,但見高惠美跟叫獸傾得咁開心…於是就插入去話同番佢講野…我笑了…

好啦,讓我繼續喺虐戲(我覺得會虐囉)度搵笑點吧﹗請呀﹗

上一篇:[韓劇]《來自星星的你》(1-4)
***********************************************
3/3/14完成後按:

去到十八集時一路都cake住cake住,就是說叫獸不想走,千頌伊又叫佢走,我決定走時你又唔捨得我走…有啲煩,兩個人不停喊喊喊,唯一的樂趣應該是男二救出前二嫂令追捕奸佬有突破性進展吧…好啦,最後三集我是邊整刻章邊睇的…哈哈哈﹗但我竟然無整親手…可見我幾專心…整刻章…

um,由頭到尾,不能說套劇不好看,但我看到尾也只是繼續覺得ok好睇,就係咁囉,係我唔into了,我由頭到尾都係心思思繼續去睇《聽見》…哈哈哈﹗好啦,人做我唔做,殺出新血路成功了…

any肥,完成一套爛尾的,可以專心等睇《叛逃》和五月的《dr.異鄉人》了…噢耶﹗
***********************************************
11/3/14又再後按:

睇番舊文突然發現…儲一輪能量可以返吓去見千頌伊的叫獸,同喺《信義》度得閒可以透過個時空洞返去見吓大將的恩秀…好似喎﹗

6 則留言:

  1. 我真係夠out,呢套嘢,同果套咩半沢直樣我都只係fb見人講,自己都無興趣睇
    by無敵

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:無敵

      其實我都唔係好IN,咁啱有睇啫…不過無乜心機追…好辛苦先追到17…今日應該播大結局了…

      刪除
  2. 你呢篇我睇到個大主題, 就係.....你勁推囉! XDDDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 囧!「你勁推《聽見》囉」BLOGGER因為符號所以食左我個《聽見》?!!

      刪除
    2. re:火女

      哈哈哈﹗雖然我不覺得《星星》難看,但每次睇完少少都好有衝動睇番《聽見》…哈哈哈
      可能我真的不太喜歡看純愛情故事,《聽見》有啲律政、追兇又有啲懸疑較合我口味…但重點當然係…didi啦﹗嘩哈哈哈哈﹗

      刪除
    3. re:火女

      乜blogger會食符號的?

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD