2011/09/29

[港劇]印刷之歷史2~《九江十二坊》


其實我無追呢套野的,不過琴日唔覺意見到圖中呢一幕…即刻諗起《女拳》張獎狀,原來唔止民國,清朝已經有咁強大的印刷術耶﹗

問:乜興中會係要組合眾政府?(睇番維基係咁寫喎﹗)後來建立的係republic嘛,合眾政府係美國那種…係嘛?(唉呀,真係失格…呢part唔熟,當年會/高考係主打讀明治/同治維新一期,跟住就跳去一戰,skip咗辛亥革命的說…慚愧呀…慚愧呀﹗)

即係呢,民國開始多咗用機器印刷,不過報紙都仲係執字粒的吧?咁清朝無理由會有咁靚的字體啫,應該係手寫才對丫…最多都係有西洋打字機吧﹗((我係咪認真咗?))

anyway,好在我睇唔到博友說陳小生和鍾花旦的兩小無猜談情戲啫…不過見到家燕媽媽我又想轉台…佢總係演得很over的…um。聽說正堯和三媽一段苦戀很感人,咁正堯如果恢復番梁家人的身份,三媽又可以有番自由身…咁咪…(((咦,我又認真咗?﹗)))

((((我學緊書法喎,不如請我去做pt道具部啦﹗哈哈哈哈…))))

其實我都係全心等睇下一期的劇啦。嘻嘻。(這一篇呃文味很重…被打…速逃)

10 則留言:

  1. 據我記得﹐將republic譯作共和制﹐是和製漢字來的。
    合眾﹐則是中國自己譯的。
    故此﹐相信係老孫逃亡東京之後﹐組建同盟會之後﹐先識用呢個term﹐但他還是將“共和國”譯作“民國”...
    至於印刷嘛﹖理論上當時已有油印了﹐但點睇張傳單﹐都似打印la(笑)

    29th Sep 2011 04:19 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係三人行必有我師…長見識了…
      據說中山裝係中山先生參考日本中學生男仔校服而改成的…
      而那個年代又真係好多中國留乎生將日本的和製漢字搬回來用,學日文時見到個中文個TERM跟日文一樣時就覺得好得意…
      張單明顯係PRINTER PRINT出嚟啦…真係好正﹗

      29th Sep 2011 14:12 PM

      刪除
    2. 日本的校服﹐其實是從西方的軍服立襟(如英國御林軍軍服)改過來的﹐中山裝也是一樣﹐從立襟改過來的。
      印度那邊﹐則演變成尼克魯裝。
      至於香港則有些人(如鄭大班)時常說﹐話中山裝是由尼克魯裝改良出來﹐那是絕對亂噏的﹐中山裝出現於20年代﹐當時尼克魯仲未做印度總理ar~~
      和製漢字方面﹐大多是日本明治維新時期翻譯過來﹐現在我們用的不少政治用語﹐乃至電話﹑電報之類﹐大多數是和製漢字

      1st Oct 2011 03:22 AM

      刪除
    3. 係呀,明治維新係水軍based on英國,陸軍就跟德國,教育製度都係dup歐洲的;攪掂後就到清政府send人過去日本dup上dup,睇番歷史你dup我我dup你好有趣,不過可惜的是唔係個個dup就成功…
      啲和製漢字好多借了過來中文用,掉轉頭我去學日文時要記就方便得多了~
      (所以說歷史都唔係一定悶啫…近代史就和我地而家生活息息相關…)

      3rd Oct 2011 17:03 PM

      刪除
  2. 睇普遍的無線劇是不可以太認真的
    如果唔係,真係會成日睇到吐血3!囧
    係無線肯認真製作既監製已所剩無幾~唉

    29th Sep 2011 17:18 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實有啲字體都扮扮地毛筆字架…可以用那些來print…(或者根本無筆直去買font…又唔俾dl…篤…逼住用window入面default的字體?)
      你話啲山窿佈景因為筆直問題無可能去外地拍就話要喺廠拍啫,小道具應該可以俾多少少心機做好啲既…

      30th Sep 2011 09:47 AM

      刪除
  3. 基督徒路過…我記得清末印刷技術不差的,當年甚至有印廣東話聖經呢(係譯係好好笑…)ANYWAY,我覺得三媽做得好好!

    1st Oct 2011 19:07 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗活字印刷去到清朝時已經有簡單的機器可以做到,不過唔會有啲咁靚既字體咁解啫…
      (咁啲廣東話聖經係咪好似通勝咁既中文水平?﹗攪到我好想睇吓添…)
      呢套劇其實我無睇,不過睇微博就話三媽做得好感人…最後佢有無同呀正堯一齊呢?

      3rd Oct 2011 17:05 PM

      刪除
  4. 活字印刷本來就是中國發明的...
    字體靚唔靚, 只是看雕版的工㙯吧, 只是革命黨有無時間咁做啫.

    3rd Oct 2011 18:22 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁劇中呢班革命黨一定好有心機和時間…雕得啲字咁靚…=P

      10th Oct 2011 22:58 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD