2011/09/22

免"廢"日報

新近刊印的《晴報》和來勢洶洶的《爽報》弄得業界(應該是後者吧主打…)風起雲湧的,好似話有收費報章即以減價作招徠云云…

um,其實小的一路都無睇免費報紙的,原因舊文都寫過,一看…嘩﹗差不多6年了﹗時日如飛…今天在我心裡…是充滿不退的記憶…

話 說初初只有metro的年代,小的仲會搭地車返工,見到啲公公婆婆在閘外通道上伸晒手等搭車的人拎俾佢地,後見過幾次好心人拎幾份過去,公公婆婆們竟然爭 起上嚟,感覺極不良好,後來派報的姐姐唔俾返工人拎俾外圍的人啦…自己拎一份走但人家只能望住你拎住走…感覺又是一個不良好…所以小的是索性唔拎。

後來《頭條日報》、《am730》加入戰團,在車站呀大街小巷大派一餐,等車時邊看邊等是不錯的,而且啲派報嬸嬸叔叔見人就派,當年在地車站的「伸手黨」情境應該可以改善了吧…

um,6 蚊一份收費報,一個月就百幾蚊,個數話多唔多話少唔少,正路梗係有免費野梗好架,不過觀乎身邊同事,好多唔買開報紙的人(可能係屋企訂)的人就會睇免費 報,而一路買開報紙上班看的人(又多數睇經濟喎﹗絕少見佢地拎住份蛇果的…)又好少會拎免費報,呀…拉闊史大奧啊﹗so far都河水不犯井水,所以我都好想睇吓以重口味作招徠的《爽報》可以有幾爽…可以有幾影響到一直都好似相安無事的報業生態?(at least暫時未影響到我啲同事,重口味得濟…可能留番上網睇﹗哈哈哈)

因為份gee野出街所以留意一吓相關報導(不過我係手機上網地讀報的﹗呵~我都好有史大奧架﹗),今日方向報載 話蛇果啲免費報未派就正接去回收…囧﹗(咦,方向報係咪都話出免費報呀?)um,方向報既野首先要打個7折…但朝早返工所見,又確係好多嬸嬸派到9點半都 仲未派完,想當年《am730》未出時,《頭條》個嬸嬸9點未夠就收得工啦﹗(最慘係《standard》個叔叔永遠派到行家走晒都未派完…)…um,一 聽6份免費報,就諗起要用好多紙…就算可以拎去回收…但都已經要浪費多一重資源去再處理啦…好恐怖…而家條街朝早就堆一大堆派報的人,夜晚就係追住你捐款 或上網的人…好煩…

如果印出嚟既野令讀者接收到資訊呀咁,啲樹既犧牲都叫有價值,但實 在可以有幾多…當年唔拎色費報其中一個原因就係覺得內容太少,排隊等車時lap標題充塞吓時間是ok的,但有時想深入啲…oh﹗完。俗如蛇果報都有時會隔 離有啲時間表呀冷知識咁補充吓,久不久都會有「呀﹗長知識了﹗」或者「癡架﹗亂寫﹗」刺激自己思考的用途(蛇果是後者比較多…XDDDDD)…印了份野出 嚟啲人睇一睇,落車就扔…啲樹真係好慘…奠。(所以小的支持網上讀報…)

或者除了廣告收入外,唯一的好處係令叔叔嬸嬸有份工打吓,執紙皮的人士又可以有大把執咁囉…。

**********************************************************
相比報紙,小的比較喜歡拎免費雜誌如《Concierge》、《NEEDS》和《The List》咁,研究吓人家的行文風格、排版呀咁,職業病發,哈哈。

6 則留言:

  1. 蘋果妹13/3/12 13:24

    話說NEEDS我都會睇, 說實在而家與其睇免"廢"報不如用手機上網睇~反正內容一樣﹐而且仲唔洗整污糟自己的玉手~~
    回應你舊文﹐我見到D公公婆婆伸手拎報紙確實心酸﹐我知道收報紙唔係睇係去賣﹐但又賣得幾多錢呢...

    23rd Sep 2011 09:45 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,如果睇新聞的話我都係手機上網,費時拎多樣野又會成手油墨,同埋搭車我通常都係打機﹗嘩哈哈…
      NEEDS呢剛剛拎了新一期既嚟睇…都係旅行野…我無錢去日本呀﹗
      至於另一本Concierge睇番日本人點睇香港都幾得意,有時啲TOPIC可以留嚟日文堂交功課時抄的﹗~
      都係架,而家個社會最慘就係WORKING POOR,唔係我唔努力工作,而係努力完搵既錢不足以生活,唉…只能說…努力儲錢為未來打算啦…

      26th Sep 2011 10:12 AM

      刪除
  2. 其實我覺得﹐既然網上都可以睇新聞﹐買報紙乃至免費報紙的存在﹐是浪費地球資源(笑)

    29th Sep 2011 04:24 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然有大部份人都唔會上網睇新聞,咁print version係仲有存在價值既…
      但就如你所講…真係好浪費呀﹗每日見到啲姐姐後面棟全大堆未派的報紙,就為啲樹好心傷…仲話紙價貴…咁樣用紙法梗係貴啦﹗用不得其所真係好折墜…

      29th Sep 2011 13:45 PM

      刪除
  3. 我從沒看過免費報紙。除了有大報撐腰的,大都只是抄新聞,而不是採新聞,那,我在網上看就是了。因爲,看了不可靠的來源,還是要上網證實,那不看也罷:)

    29th Sep 2011 12:46 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,除了metro,其他的都係報業集團出既,難免就會跟收費報共用新聞…咁梗係共用比較合乎經濟原則,唔通吓吓為了免費報走去搵/作啲新野出嚟咩…
      又說,既然上網睇報咁方便,真係唔使特登拎份print version嚟睇…

      29th Sep 2011 13:48 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD