2009/10/18

返工地點

正苦C證布稿說要活化中環,幾天來很多節目都說美利大廈和中環街市甚麼甚麼的,之後電台節目又說中環價值,聽眾打上去都說在中環上班甚麼甚麼的…呀,除了 第一份工有到上環做青寧之外,我是從來未喺商業區返過工,最多都係商業區隔離的地段,而家份工直頭係偏遠地聯,中環…真係未試過啊﹗

細個睇睇埋埋啲劇集、ETV、MTV呀咁,覺得中環既人一定係步伐急促,西裝套裝一度,朝早就邊行邊吃早餐,一係就拎住份報紙(收費那種喎…)邊行邊望,要不就拎住個大哥大喺老蘭下面馬莎百貨過馬路落番置地方向(好多MTV都喺呢條馬路取景啊﹗)。然後食飯係超貴的,又逼又難搵位,總之個個都係急步而行的,夾著幾個快遞、送文件的、送外賣的,就係一個中環囉﹗~

呢個時候又諗起X年前地車個彈性上班時間廣告,一堆人逼喺地車度逼到五官扭曲,好恐怖。

但去到搵工一刻就不由自己諗啦,呢幾年人浮於事,邊到自己選公司去選返工地點,但求唔使遊勻港九新界就還神囉(我真有同事試過一份工由西貢到港島南區返工﹗囧﹗)。以下…是我的一點perception…

  • 中環、金鐘野食好貴,搭車巴士易塞,逼住要去逼地車,好辛苦…
  • 灣仔如果係莊士頓道一帶就ok,靜中帶旺又旺中帶靜。出到去會展一頭(港灣道?)lunch時好似少選擇啲,同埋離地車站頗遠,吓吓行天橋穿入境處兜番出去腳都軟呀﹗(曾經in過一份工差啲做得成架啦﹗)
  • 工業區如黃竹坑、九龍灣要轉車再轉車,好似有啲煩喎,特別係黃竹坑(和香港仔),如果朝早喺灣仔、老銅入隧道之前交通有乜三長兩短就死了…就算我肯俾錢搭的士都唔到我豪,係塞就塞﹗唔俾你入就唔俾你入﹗嗚嗚(唉…)
  • 工業區食店不多,要不食飯堂,要不自己帶飯,好悶啊﹗
  • 掉轉都有好處既,商業區易有商場,好易食lunch時順手行一轉就敗啲野返屋企。喺山卡啦地方返工無野行,就早啲返公司攤抖吓囉…(但放工時就…)
  • 其實我好鐘意太古坊…唉,人浮於事呀﹗
  • 見過的工好少係過海的(為慳錢呀﹗),印象中係有見過老尖gateway和新世紀,呢啲交通係方便,但太近商場了,真係搵埋都唔夠買啊﹗
  • 有時喺山卡啦地方做野,又要轉車又要shuttle出入都有好處,逼住你一定要早啲起身預時間返工,太近屋企的話反而會持住自己路程短,吓吓hea到最後一秒鐘先落街,仲易遲到的說﹗(雖然而家都唔見得我準時…哈…) 
我常想像如果我要著晒suit咁同一逼地車返中環會點呢…(應該很易高踭鞋攝住坑渠蓋的說…)…啊,不過都係得個諗字啫…但諗吓去邊區返工,諗吓都好丫﹗



夢想工作與…呵呵呵… 

4 則留言:

  1. 返工廠區冇啖好食呀

    18th Oct 2009 20:08 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我好慶幸見工廠區的工都失敗的說…

      18th Oct 2009 20:22 PM

      刪除
  2. 我曾在田灣上班,遠得想死

    18th Oct 2009 20:20 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你而家喺日本返工不是更遠嘛…

      18th Oct 2009 20:23 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD