2007/07/04

不需要完美得可怕…

究竟十年二十年後的diva(這字有男子版的嗎?…)級人馬,會是現在那一位人氣歌手?

這是一個我想了很久的問題,會是金句橫飛的容天后…西洋twins衛氏姊妹(總不成是癲士嘛?)…還不知佢幾時復出的張太…真心話王小姐…還是…

(以上是我覺得頗有潛質的,seriously…)

有時我會懷疑,是不是7、80年代出了太多聲色藝俱全的天王巨星,他們凡事追求完美,築起一道道演藝標準高牆,要超越前人再創高峰殊不容易;新人不走前輩舊路,不去高高在上,反過來做鄰家少男少女,親和得活像隔離陳師奶個女,王師奶個仔。

其實大眾還需要聲色藝俱全的萬能歌手?也許,有一項很突出已夠回本了…

天王巨星不易為,萬股壓力四方八面湧向自己,大眾的要求特別高,稍一不慎英名可能毀於一旦(08後按:艷照門事件後回看這句,真係攞景…)。鄰家少年,有副不拒人千里之外的親和面孔,變成大眾包容的來源:唱得不好嘛…佢咁可愛捨得鬧嗎?…失手嗎…佢都咁努力囉捨得罵嗎?…他們平凡像你我,又不是聖人有錯也是當然的嘛…大家總是不忍對他們斥責…

大眾都愛平凡少男少女,是想留點幻想空間給自己?走上燦爛星光大道的台階越來越低--錄音版不走音,唱現場高音不失手,加點緋聞加點性感(如有的話),歌曲有一兩個show off位已能沾上實力歌手的邊緣…盡讓在現實生活吃苦頭的你和我走進K房一展歌喉時得點慰藉--喂,我都唱得好過佢啦﹗噢,也真夠用心良苦。

用得上驚為天人來形容的越來越少(驚嚇的倒是有…),幾靚、幾型的反而多如繁星。又是幕後揸FIT人慰藉大眾的小把戲嗎,太完美的會曲高和寡不易被接受,倒不如捧個平平凡凡的成明日之星,讓大眾忘記世俗中自己的卑微,省下羨慕/妒忌的力,也算得上功得圓滿。

想像想像,我終於明為何某隊已散了的女子組合,明明我覺得更靚的不紅,平凡過平凡的反而成少男女神…

P.S.唔准反駁本人迷東洋型男,現下只談特區藝圈唷﹗

26/2/12後按:睇舊文我是連結了這一篇…但有乜關係呢?一個謎﹗

14 則留言:

  1. 有名你叫...平凡明星...

    平凡係有佢market的, 只係我唔鍾意d乜都唔係好掂, 又唔係靚, 平凡到我都buy唔到o既"明星"囉...

    4th Jul 2007 23:34 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我要求高咗…和市場大趨勢唔同咗啦…哈哈
      我都係專注去迷外地的歌手好了…

      8th Jul 2007 00:06 AM

      刪除
  2. 做乜突然咁感觸?!

    4th Jul 2007 23:35 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢水多大騷嘛,見到咱們的代表演出實在太「強」…有啲感概…

      8th Jul 2007 21:27 PM

      刪除
  3. 再來一個呀mui 又或是Sandy已沒可能.

    容太俗、Twins根本不是唱歌料子、Janice想更進一步要找新的producer、張太太老.

    唯獨是王, 不知若她跳舞會怎樣....

    4th Jul 2007 23:48 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 或許而家真係唔興啦…
      王呢…佢得閒跳吓就算了,千萬不要拿來做主打,寧願佢有時間作多啲好歌…
      (小聲:啲唔係跳開舞的歌手走去跳多數被人笑收場的說…)

      8th Jul 2007 21:28 PM

      刪除
  4. marketing 技巧,現在的偶像不是遙不可及,說穿了就是街尾普通人一個。將來未必不再有diva,但可能不是我們現在能想像的,畢竟現代社會和以前也不一樣。資訊發達,藝人私生活曝光,得難再有一個完美的出現,而且一般人也不再需要一個完美的偶像

    5th Jul 2007 08:51 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係話一定要好似陳寶珠嗰個年代咁偶像同歌迷隔咁遠,不過聲色藝既水平和以前差得太遠了,好難揀得落手…

      8th Jul 2007 21:30 PM

      刪除
  5. 學院派又出場,post modernism(自己查啦吓,不過你冇理由唔識囉)。

    當維他奶都要出幾十款口味你就明點解冇神一樣嘅diva(以前上台都是男人,同「花旦」一樣,男女通用架!)。

    我又覺得冇所謂囉。大有大做細有細做。

    乜張太好老架咩?

    5th Jul 2007 09:14 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 張太三張囉今年…佢又唔係走美少女路線,幾多歲都唔關事格,唱得好就得啦…
      後現代主義﹗﹗?
      我淨係覺得而家啲唱片公司一次過推幾個新人出呢,但求是但一個紅到就狂捧,將之前擺落去捧佢既錢賺番番呢,唱得演得都hea…

      8th Jul 2007 21:33 PM

      刪除
  6. 路人甲27/6/12 12:20

    路過..
    其實誰是張太?

    5th Jul 2007 17:26 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝安琪~佢老公姓張的嘛…

      8th Jul 2007 21:33 PM

      刪除
  7. 我覺得係何韻詩。

    5th Jul 2007 22:44 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呀,佢都係喎…無寫到添…

      8th Jul 2007 21:34 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD