2007/03/29

時和鐘…

本人乃係萬世懶床王,於是自小就不得不興鬧鐘為伴,而且不能只有一個,最好是有好幾個連環嘈醒本人…

計吓計吓,原來本人放了很多個鐘在房間裡…都幾恐怖…

鬧鐘…

床頭乙個<--老式左右敲的一種,極響和驚嚇
床邊櫃頂乙個 <--媽媽annual dinner抽到的禮物,索尼(我打死也不會幫襯的牌子)電子收音機鬧鐘,最正是只要沒關上開關鍵就曉兩分鐘響一次…
書櫃乙個<--這個特登擺個遠啲既位,一定要起咗身先整得停,不過我通常整停咗佢又瞓過…
手提乙個<--四個時間響鬧功能我會開兩個,總之不停響到我醒為止。之但係上一個電話就係咁樣日日響之下死掉出聲功能…死咗…

基本上,本人係唔會自然醒的(除非之前一日瞓了十幾廿個鐘),否則每朝必定經過痛苦的掙扎才能離開親愛的周公和暖暖的被窩﹗

唔識鬧的鐘…

書枱乙個<--本身係個鬧鐘,曾幾何時放在枕頭邊,唔知係咪被我暴力整停導致響鬧功能死掉了。見佢仲識行就放係書枱度睇時間…
衣櫃門乙個<--以前有個「而家家俬」出品的掛鐘,覺得幾靚無聊聊的買番嚟擺,其實無咩功用(房中已放了很多鐘了…),因為個掛釣掛唔穩常跌落地跌多幾次就死掉了。現在的一個是信用卡redeem禮物,見佢幾靚又擺吓咁,很少望。
電腦乙個<--開住部機時我會自覺的望電腦個鐘而唔會望其他鐘…可能是因為office枱面無擺鐘所以慣了睇電腦望時間吧…
手錶乙個<--小學開始慣了一定要帶錶才能出街,現下連落街買個老M也要戴住佢先安樂。不過在街上望時間我鐘意睇電話,反而好少望錶…

這麼多個時鐘,夜深人靜時心平氣靜的聽,好像具體的感到時間流逝:的答的答的…聽著聽著,一分一秒慢慢的過去了。有時會想,能閒著感受時間真好;每天總是要鬧鐘鬧醒自己趕這趕那,究竟為甚麼而忙?真有那麼忙嗎?﹗

想著想著,很快就會瞓著的了…
**********************************
舊文乙篇:

留戀溫軟被窩 5/10/05

16 則留言:

  1. 我用電話震醒的說

    雖然震完會再去睡一下子 XD

    29th Mar 2007 10:08 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我試過震完拎住繼續瞓,瞓瞓吓就會跌落地…好心痛的說…
      所以而家擺個電話係枱面點震都跌唔到落地…哈哈

      29th Mar 2007 10:18 AM

      刪除
  2. 記得小時候婆婆房有一個手動的鐘(又手動?), 那滴滴答答超大聲, 害我常睡不著

    29th Mar 2007 10:32 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日覺得呢啲咁大聲既鐘係恐怖片道具,細個時候我都好驚的說…
      而家每日鬼死咁支力,轉個頭就瞓著了…都無時間驚…

      29th Mar 2007 10:36 AM

      刪除
  3. 嘩!咁多鐘,真係超級懶床王噃!

    我好返工,返學,非常知醒,鐘一響,即起!

    約朋友,懶到爆,響極都唔願起! =P

    29th Mar 2007 10:51 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自小就係朝朝唔願起身的人,媽媽係殺人放火般叫我起身,而家咪要幾路攻擊囉,遲了出門口搭唔到公司車又多十蚊洗費的說…這是我早起身的動力~

      星期六日約人出街我通常約中午後的時間,一定夠我知醒起身,所以好少瞓過龍既…嘻嘻

      29th Mar 2007 17:55 PM

      刪除
  4. 我有個超信到過的人肉鬧鐘, 就係主人啦. 自從我結0左婚, 未試過遲到架! ^^

    29th Mar 2007 17:08 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 人肉鬧鐘確係勁喎…
      若然我遇著一個同我一樣懶床怪咪死?﹗

      29th Mar 2007 17:55 PM

      刪除
  5. hehe, 我也是愛懶床的。

    房中有四個响鬧装置,包括TV, Radio, mobile phone 和鬧鐘。

    雖然如此,但我夠膽死也試過唾過龍.

    29th Mar 2007 20:22 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都會架,邊個鐘響就禁停邊個繼續瞓﹗所以我要將「啲」鐘較早半個鐘,比我有時間「掙扎」~
      我以前會用埋部舊hifi做鬧鐘,特登擺隻football98 cd做響聲,啲足球歌仲要remix版,唔嚇死都難﹗而家部hifi渣到暈,少咗一部可以用了﹗

      2nd Apr 2007 09:19 AM

      刪除
  6. 我房度有5個鐘, 因為大口仔出好多鐘囉, 我唔懶床架, 所以一個鐘都可以響醒我架la, 但為安全計我都較多一個鐘, 但我一定要用0個0的"冷冷"聲0既鐘, 用音樂難起身0的囉...

    30th Mar 2007 00:00 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 喂,我都係呀,傳統那隻「冷冷冷」最醒,音樂的話太悠揚只會um我瞓落去…直到永遠…哎
      你用心愛的大口仔,應該會鍚住佢地啦,唔會好似我咁暴力禁停啲鐘,我以前試過有個細鬧鐘放係枕頭邊,佢響醒我我就禁禁禁佢…禁到粒電都飛圭出呢…哈哈哈

      2nd Apr 2007 09:21 AM

      刪除
  7. 綜合多方面的觀察,在下認為妳最適合的職業,只有一個......

    那職業,可以每天八卦、可以狂打麻雀、可以睡到自然醒、可以隨時看日劇港劇韓劇......

    30th Mar 2007 10:51 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 劍心兄…你在串我嗎?嗚嗚…
      話說呢,你所說的行為如果偶一為之的確係人生一大樂事,但日日如是相信我好快會悶死,就係要返工唔可以日日盡情hea,先顯得放假可以hea的珍貴嘛﹗呢啲咁free的生活,失業搵工時試過一個月已怕怕,我注定辛苦命﹗哈哈

      2nd Apr 2007 09:23 AM

      刪除
    2. 請收看「At Home Dad」,妳會明白在下推介給妳的職業,是非常崇高的...絕不是串妳啦...

      那種職業,一樣可以找到無窮樂趣,例如比辦公室多十倍的八卦新聞...

      Anyway,有沒有人曾向妳施以打鑼/倒水的極刑來叫妳起床?

      2nd Apr 2007 10:37 AM

      刪除
    3. 這個「At Home Dad」是節目劇集還是咩??search唔到既??
      基本上我而家的辦公室都好多八掛,再多我頂唔順架…
      當年媽媽有出冰袋凍醒本人…嘩哈哈,話實冬天天時要起身真係好難架…

      4th Apr 2007 09:15 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD