2016/12/23

《死亡筆記: 照亮新世紀》…是笑片來的嗎?

(完sem的我又浮上水出嚟吐嘈了…哈哈哈)

話說,我係完全唔記得10年前電影版的劇情(連兩套碟都唔知塞咗去邊)((要睇番自己博文先知我當年覺得好睇的)),然後我一度記錯奇拿和流克個名…記憶就是藤原龍也、戶田和松ken。

就說我無睇漫畫,其實6本和1本我都唔知有乜分別,就本著有菅田dd卡士的旗號去睇…但話實,dd呀,點解你自《民王》之後做親啲劇/戲唔係零存在感,就係奇妙至極?(好似係《校閱女孩》比較正常,睇到第3集)((《情歌》直頭係難睇))(((《瀨戶內海》我唔多識欣賞)))((((咁我仲應唔應該睇《弱水小刀》?))))

  • 其實呢,齋呢戲服造型,著黑衫的夜神月,繼承人紫苑(菅田將暉)著白衫,then自稱L繼承人的龍崎(池松壯亮)就著黑衫,我好期待當中係咪有乜玄機…最後證明我諗多咗…
  • 做乜呢套野好似戰國時代劇咁係咁話要搵繼承人…咁好啦,龍崎繼承L嘛,咁我期待係同紫苑鬥智啦…點知…
  • 好啦,加咗個三島警官(東出昌大),我以為佢同夜神月有乜恩怨所以咁執念追查佢(日劇係咁架嘛啲設定…)…點知…佢原來…噢
  • 咁有6本嘛,咁我就諗係咪會有爭套戰,跟住holder a寫holder b個名然後又為搶c那本要大鬥法一餐…然後…是無的。紫苑好似如入無人之境咁話拎就拎,連法官office都可以話入就入…"chut"一聲就搶咗4本…
  • 龍崎自己有1本,加埋警方喺一開始瓜咗個少女度拎過來的1本…極速已經兩分天下…
  • 紫苑說儲齊6本就可以見夜神月…這是《龍珠》定超市換煲呀?咁見到佢又點?會勁啲咩?(sorry,我係咪好唔投入故仔呀?﹗哈哈哈)((《龍珠》都可以向神龍許願丫…))
  • ok,紫苑為了儲齊6本換煲都叫用心用力,又換唔知做乜的彌海砂,又去外國搶,佢都叫put effort丫…龍崎,除了行行企企食飯兩味,打著L繼承人的旗號…堅唔知佢做乜…
  • 啲資料都係人肉維基三島比既…
  • 我本身個人都好low tech,我唔知係戲內用個疑似walkie的東東嚟test電波情況係咪反映現實,但真係好low tech,我search wifi都唔使將個電話左fing又fing嚟search啦…然後啲干擾system又一喼咁,可唔可以先進啲?監察人啲cctv一個唔該就俾人干擾咗…真係low tech x 10000000
  • 我覺得最low tech的都係明明我expect正邪(當住係啦吓)鬥智鬥力互搶亡筆時…竟然出現日劇成日出現的locker確認大法…天呀…你可以再90年代啲嘛…
  • 然後警察是不停日劇跑…好好笑…
  • 我可唔可以吐嘈埋警方個小組總部要開鎖匙再入password好low tech?
  • 須加原(金田明夫)係《民王》的狩屋,佢打電話俾上級時好令我出戲…你係打俾泰山要佢增援打翔君嘛?
  • 跟住就係無啦啦變成特種部機打龍崎、三島和紫苑,係,紫苑真係即刻就集齊6本去夜神月和彌海砂約定的地方換煲…
  • then唔知點解龍崎和三島又去,咁突然間變咗槍戰,三島原來都曾經係holder之一…我想問,又話你要見到對方個樣先可以寫名殺人…佢殺埋啲國際罪犯喎…咁上網都可以當見到佢的話一開始青井櫻就唔使喺條街度走嚟走去啦吓?
  • 紫苑隻錶度寫三島真名時寫十年都寫唔完佢個名喺亡筆的一角度,後來啲特種部機殺入嚟佢個人中咗槍都可以寫到勁快…好驚…
  • dd啲字好醜…哈哈哈…
  • 突然諗起睇大河劇啲主角俾人左插一刀右篤一劍都唔死…卒之紫苑係俾十幾廿個人開槍狂fei之下死…笑咗…
  • 佢套白色衫好窄…佢堅瘦…。then紫苑話佢家人唔知點死晒,我以為有文章啦…卒之都係無的…佢個角色就係莫名奇妙地瓜了…
  • 龍崎更莫名其妙,佢由頭到尾都係打著L繼承人的旗號,然後除了跑跑跳跳狂笑之外…呀,同紫苑講電話…um…就唔知佢做過乜。…
  • 我想問點解無啦啦佢可以同三島掉轉身份?三島可以大搖大擺地走?媽呀…啲特種部隊被殺得太盡未recruit番晒嗎?
  • 見到東出和dd對望我又出戲了…(雖然我無睇晒《多謝款待》…)
  • 呢套野堅係莫名其妙…

希望dd之後喺《女城主直虎》可以多啲發揮…本來我對紫苑呢個角色好期待的…卒之原來佢係傻的…囧

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD